Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Двигателя гасне на студено

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Колеги, главоболията продължават и след смяната на бобината. Колата си има описаните проблеми на студен двигател. Помагайте за причини, че ми побеля косата. Мамка му и проблем. Не мога да си я прибера колата, а проблема си го има и това е...
    Ако знам помагам, ако не знам питам - лична сентенция!

    Коментар


      #17
      с дюзите не разбрах какво става?
      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

      Коментар


        #18
        Ама какво да стане с дюзите... Тия майстори ги намирам в амок, нито знаят какво да търсят, нито пък имат желание вече. Само гледаха да им кажа давайте колата и със скоростта на бип педераст ми връчиха ключовете, като казаха че повече нищо не могат да направят. Закарах я в друг сервиз, но нямам кръв в главата в момента Сега чакам да видя, че на тоя мъж там му имам доверие да видим какво ще открие. Та какво да се провери на тия дюзи?
        Ако знам помагам, ако не знам питам - лична сентенция!

        Коментар


          #19
          Абе хора, да я продавам ли тая кола бе??? Толкова ли са проблемни, толкова ли са непоправими? Купих я с кеф, а вече ще я наснимам да я пускам за продажба. Никой ли не може да помогне? Насочете ме към някой мамка му, ако трябва ще пътувам и отида, но да знам че човека е качествен. Това просто не се търпи вече!
          Ако знам помагам, ако не знам питам - лична сентенция!

          Коментар


            #20
            По интернет и по телефона мисля,че няма кой да ти ремонтира колата!
            Намери кадърен майстор,ама не е ясно нито какъв е мотора(кода),нито от къде си?!
            OVB X18XE1 седан+ГИ

            Коментар


              #21
              Вече в няколко мнения споменавам, че съм от Монтана. Но ето пак казвам- от Монтана съм! Мотора не го знам какъв е, колата е 2002 година 1.2 бензин, 80 к.с. 16V. Рама ако трябва и нея ще напиша и по нея вече всичко излиза. За мотора трябва да питам. Та още веднъж описвам проблема за хора, които не четат предните постове: когато е студ двигателя сутрин работи неравномерно. Отделно като карам и отстъпя педала за газ, за да натисна съединител и спирачка колата не задържа оборотите на около 900-1000 и гасне. След като загрее двигателя вече всичко е наред и не гасне по кръстовищата!
              Колкото за майсторите- точно това е въпроса. Кажете кой е добър за да отида докато времето е все още подходящо за пътуване. И аз това казвам, че майсторите при нас не стават и търся подходящ човек. Това пак за непрочелите!
              Ако знам помагам, ако не знам питам - лична сентенция!

              Коментар


                #22
                Не се ядосвай,

                Колега, не се ядосвай първо на първо.

                Всички виждаме, че имаш голямо желание всичко да си дойде на мястото, колкото е възможно по-бързо, независимо от средствата.

                По проблемите ти с колата с малко търпение и повече ровене в интернет поне можеш сам да достигнеш до някакви изводи поне за себе си и в крайна сметка да запретнеш ръкавите и със сина ти да извикате Неволята и да я подкарате сами.
                Дюзите по принцип се позапушват и почват да пикаят, трябва да се свалят и изтестват каква струя правят и какъв дебит имат. В такива случаи, аз на собствена отговорност слагам едно шише чист ацетон на пълен резервоар и карам.
                Същото е с бензиновата помпа-налягане и дебит. Бензиновия регулатор.
                Периферията:
                -свещи, кабели, и при теб пукнатата бобина.

                Не съм много сигурен, дали точно с този модел Пунто имаше проблем с ЕКУ-то му и така прекъсваше въпреки всичко.

                Може да пробваш в гугъл с "пунто прекъсва на студено" и да ти индексира някакви теми.

                Всеки наименувал се майстор, дали Фиат, дали друго са двигатели с вътрешно горене и проблемите им са до болка сходни, пък повечето симптоми идентични. За час-два, на който му се занимава ще те насочи поне, къде е проблема. Трябва да няма опрадания- тва е Фиат, тва е друго. С няколко теста нещата стават ясни.

                Пожелаваме ти повече търпение и все ще изкочи отнякъде правилния човек, пък дори и някой почнал да се занимава с коли миналата седмица в гаража си. Знам, че не им се занимава и ти става още по-ядно, че и с парите си отиваш, но така е навсякъде.
                От уста на уста, ако трябва в работата или покрай съседи, някой ще те насочи кой може да ти свърши работа. Иначе в София, но за ден няма да стане.

                Поздрави

                И да не съм съвсем ОФФ-може да питаш този Колега- mitaka_71, Митака от Враца. Не е автомонтьор, но от много години се занимава с продажба на авточасти и предполагам може да има все някаква представа кой майстор е читав и кой не. От питане глава не боли, а ако не друго продава с добра отстъпка.

                Успех!

                http://www.fiatforum.bg/search.php?s...783&pp=&page=1

                Ей тоя пич имаше Пунто и му знаеше кътните зъби. В горния линк са все негови теми за пунтото и после за другата кола, но може да попаднеш на нещо полезно. В някои теми му има и номера, та от теб зависи, дали да му звъннеш за консултация:

                todorshalev
                Последна редакция от pl4 8rp; 09.10.2017, 21:18. Причина: Допълнение
                Fiat BRAVA 1.6/16v103Hp EL(LPG Lovato)- XII.1997 182А4.000- Аудио система
                Мразя чалгата повече и от политиците. Поправено.Комунизмът ще отстоява своите основи по един или друг начин.Оправия-няма!

                Коментар


                  #23
                  Сега като говорих с колегата каза че /мастора /от сервиза му се е обаждал
                  каза че може да е от синхоринзацията на датчиците горен долен
                  КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                  Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                  http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                  Коментар


                    #24
                    Да, телефона аз го дадох. Само че майстора не е разбрал абсолютно нищо Каза, че и човека не знае откъде е и може да е някаква ламаринка... Няма какво да коментирам. Аз колата я взех от тия и в момента е в друг сервиз. Утре ще предам това на момчето, което се занимава с нея и дано открие нещо.
                    Ако знам помагам, ако не знам питам - лична сентенция!

                    Коментар


                      #25
                      Колега, аз имах същия проблем при паленето.Въртя, пали но трябва да давам газ докато позагрее, иначе седеше в много ниски обороти и искаше да гасне.Само да спомена че аз не разбирам от коли, но просто искам да ти споделя какво стана при мен, защото много си блъсках главата и въпреки че съм от Варна никой не можа да ми помогне нито искаше да ми погледне колата защото е Фиат.Проблема се оправи като реснах адаптацията на компа и смених един МАП сензор който се намираше върху колекторите и един датчик върху термостата ми които лъжеха колата за температурата отвън.Пак искам да спомена, че може при теб да не е там проблема и да говоря глупости, защото модела ти е друг и все пак аз имах големи страдания и просто искам да ти помогна колкото мога.Отново се извинявам, ако греша за нещо.Успех

                      Коментар


                        #26
                        Датчик температурен к-т с фланец Click image for larger version

Name:	new_1287400894_1.830.233.jpg
Views:	1
Size:	9,0 KB
ID:	2095045

                        МАР сензор с темп. датчикClick image for larger version

Name:	new_1238156297_1.993.091ddddd.jpg
Views:	1
Size:	5,5 KB
ID:	2095046

                        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                        Коментар


                          #27
                          Нещата, които казвате майстора ги е проверил и според него работят коректно. Почистил е отново дросела, че не му е харесал как е. Някакъв вакуум маркуч е оправил също. Каза че в момента колата не прави проблеми, но отнема време за да изстине двигателя и да се пробва отново и отново. Така че, ще остане и утре там и ако не прави проблеми ще я прибера да я карам аз да видя. Дори не смея и да си помисля, че и след тоя майстор отново ще има проблема, просто трябва да имам търпение и да видя.
                          Последна редакция от Lakokara4a; 10.10.2017, 13:34.
                          Ако знам помагам, ако не знам питам - лична сентенция!

                          Коментар


                            #28
                            Lakokara4a написа: Преглед на мнението
                            Диагностика да, диагностици няма. Гледат като телета, то нали трябва да знаиш какво четеш... Аз това питам, има ли добър майстор да отида да види какво не е наред и да го оправи?
                            Да разбирам ли,че не си правил диагностика? Аз знам във Враца до КАТ,че правят диагностика, зад КАТ също има сервизи, освен да се обадиш и да попиташ. Имам познат но не е във Враца. Ако успееш да закачиш колата и даде някаква грешка, във Аутодата е пълно с кодове /сега гледам/ за твоя модел.
                            Fiat Punto MK1 1.2 60 hp, 99`

                            Коментар


                              #29
                              Click image for larger version

Name:	asdasd.jpg
Views:	1
Size:	191,8 KB
ID:	2095051Click image for larger version

Name:	аьяаьяаьяаь.jpg
Views:	1
Size:	195,7 KB
ID:	2095052

                              Тук са ти изброени вероятни причини.
                              Последна редакция от Papi___; 11.10.2017, 10:06. Причина: Допълнение
                              Fiat Punto MK1 1.2 60 hp, 99`

                              Коментар


                                #30
                                Проблема продължава и днес!
                                Диагностика е правена 100 пъти вече. Не показва нищо нередно ми казват. Показанията били в норма. Сутрин работи неравномерно и оборотите пропадат, като в някои случаи (не винаги) гасне. Сега говорих с майстора и ми каза, че проблема може и да се окаже механичен и примерно да има нагар по клапаните, което да пречи на някакво си там изпразване... Не знам възможно ли е, просто седя и чакам, но добри новини няма и няма Направо да ти побелее косата.
                                Ако знам помагам, ако не знам питам - лична сентенция!

                                Коментар

                                Working...
                                X