Виж какво пише на снимките. Това са ти първите варианти за повреда, почвай да елиминираш едно по едно.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Двигателя гасне на студено
Collapse
X
-
Сега гледам и чета, че има хора патили с нагар на клапаните.. само че при тях проблемите преобладаващо са на загрял двигател. Няма мощност, понякога гасне и т.н. Въпроса е, че при мен го прави на студен двигател, след това като загрее няма проблеми! Според вас възможно лие нагар да е причината и да прави моите проблеми?Ако знам помагам, ако не знам питам - лична сентенция!
Коментар
-
Хм
Наскоро имаше един колега, с подобен проблем и се оказа проблемна дюза. Не съвсем същия, но много сходен...
Но,
-при съмнения за клапан- проверка на компресия
-при съмнения за горивната система-помпа-налягане и дебит, бензинов филтър, регулатор, дюзи/ проверка впръскване.
-въздушна система- стъпков мотор, филтър, проверка за нерагламентиран въздух или пробойна някъде по системата.
Щом при всичките диагностики не показва грешки в датчици, но все пак да ги изброим и да си обясним какво следят по пътя на логиката:
-ТПС-евентуално-следи положенето на дросела и според него регулиа горивната смес
-МАП,МАФ евентуално-следи налягането в колектора, следи за всмукания въздух
-топлинни датчици- следят за загряването на мотора и инжекциона евентуално. Има и за Т на всмукания въздух.
-Датчик на колянов и разпределителен вал-следят синхронизацията на валовете при запалване.
-запалителна система-свещи, кабели, бобин
-ламбда/и сонда/и- следят какво излиза от ауспуха и също регулират сместа.
Ако само има неравномерна работа до достигане на работна температура по пътя на логиката, къде трябва да се търси проблема? Дали датчик или механичен проблем- ако всичко горе изброено е в норми не знам кой може да ти помогне...
Както казва и Специалиста-"какво излиза отзад", дали е на тласъци, цвета на пушека бял ли е, сив ли е? Колата не е дизел, но все пак може да е ориентировачно за някой. Има ли силен мирис на неизгорял бензин или масло или антифриз. Правена ли е проверка с вадене на кабелите за свещите един по един да се провери, да не би случайно в началото да работи на три цилиндъра?
На тея "майстори" не знам. Толкова ли нямат два-три манометъра, като го съмнява клапан, сваля свещите и пробва. И на студен и на топъл двигател. Ако има разлика ще се хване.
Пак да се завторя, че едно момче съвсем наскоро имаше много сходен проблем с "брава" мисля и се оказа дюза-Слави Банков неколкократно го беше насочил натам. Както и други колеги.
Колега с риск да се подесетиш, но би ли написал още веднъж синтезирано какво е проверено по автомобила и в какво точно се изразява проблема. При какви обстоятелства, от кога и така нататък.
Просто, докато е студена притриса и гасне на светофара не знаем какво повче да добавим. Особено, че я караш вече на не знам си колко човека по сервизи.
Всеки би те насочил директно към МПХ, стъпков мотор, но щом е свалян и чистен и някой ти е потвърдил, че работи...
Не се отказвай, все пак решение ще се намерии по един или друг начин, рано или късно.
Поздрави и успех.Fiat BRAVA 1.6/16v103Hp EL(LPG Lovato)- XII.1997 182А4.000- Аудио система
Мразя чалгата повече и от политиците. Поправено.Комунизмът ще отстоява своите основи по един или друг начин.Оправия-няма!
Коментар
-
Ще гледам да огранича писането тук... хаоса стана пълен. Когато открия причината за проблема и ако я открия ще пиша тогава. Не се сърдете, благодаря ви за мненията и помощта засега. Проблема го описвах поне 3 пъти в темата, писах какво е правено досега, това е втори сервиз в който я закарах. Питах и за добър майстор да ме насочите, ама... Така че разбера ли нещо ще го опиша. Още веднъж благодаря, за сега темата я приключвам!Ако знам помагам, ако не знам питам - лична сентенция!
Коментар
-
Разбираме че проблема е само и единствено " Колата студена не държи обороти на място, и при отнемане на газта в движение понякога гасне, защото оборотите не се задържат и падат".
Говори за стъпков мотор- този, който е киснат и "разработен", поне за пробата пробван ли е друг или този откачен?
Ако освен горепосоеното няма хълцане, тресене, замисляне, загуба на мощност и всякакви такива, с една дума проблема е само на празен ход, а в движение на скорост си ускорява и върви както трябва студена...
се насочи към системата за поддръжка на празния ход и всичко свързано с нея.
С това мога да ти бъда полезен.
ПоздравиFiat BRAVA 1.6/16v103Hp EL(LPG Lovato)- XII.1997 182А4.000- Аудио система
Мразя чалгата повече и от политиците. Поправено.Комунизмът ще отстоява своите основи по един или друг начин.Оправия-няма!
Коментар
-
Lakokara4a написа: Преглед на мнениетоЩе гледам да огранича писането тук... хаоса стана пълен. Когато открия причината за проблема и ако я открия ще пиша тогава. Не се сърдете, благодаря ви за мненията и помощта засега. Проблема го описвах поне 3 пъти в темата, писах какво е правено досега, това е втори сервиз в който я закарах. Питах и за добър майстор да ме насочите, ама... Така че разбера ли нещо ще го опиша. Още веднъж благодаря, за сега темата я приключвам!Fiat Punto MK1 1.2 60 hp, 99`
Коментар
-
Така, проблема е отстранен! Оказа се, че имам проблемен хидравличен повдигач, колата губи компресия, работи на три цилиндъра от време на време, оборотите са нестабилни и пропадат. Смених всичките повдигачи, така ме посъветваха. Сега колата я тествам вече 2-3 дни и се държи много добре. Дано и продължи по този начин, след толкова главоболия страха да не се обади пак остава Факт е обаче, че сега няма нищо общо с преди.
Едно уточнение само. Казах че няма да пиша в темата докато не отстраня всичко, защото никой не четеше предните постове... Всяко нещо, което сте предложили съм го предал на майсторите. Всяко! Няколко пъти сам синпезирам проблема и го описвам отново в темата и пак ми искат синтезирано да кажа какво става. Както и да е, засега е това. Ако помогна на някой със сходен проблем да се оправи по-бързо ще се радвам.
Още нещо, комплекта повдигачи при мен излезе около 200 лева, това за ориентир. Просто са 16Ако знам помагам, ако не знам питам - лична сентенция!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар