Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Двигателя гасне на студено

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Двигателя гасне на студено

    Колеги, взех Фиат Пунто 1.2 бензин, 80 коня за сина, като млад шофьор и леко-полека стягам колата да му я дам... Прави ми впечатление, че двигателя като е студен работи малко неравномерно, има повече вибрации на купето, а ако се движа с нея понякога гасне, ако отпусна педала на газта. Та въпроса ми е, на какво може да се дължи тая неравномерна работа и гаснене в движение? Като загрее работи прекрасно вече. Дайте акъл и съвети да оправя, каквото има, че съм малко перфекционалист. Отделно препатили хора знаят повече, така че очаквам помощ от вас!
    Ако знам помагам, ако не знам питам - лична сентенция!

    #2
    дюзи. особенно ако е карана на газ основно.
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #3
      Ми вземи смени свещите и без това не знаеш кога са сменяни.Виж и кабелите,има ли опушени свещи и после на тъмно дали светка. Тези работи аз лично ги смених щом взех колата.Въпреки, че едва ли е от това щом се оправя като загрее.
      Последна редакция от Papi___; 29.09.2017, 14:02.
      Fiat Punto MK1 1.2 60 hp, 99`

      Коментар


        #4
        Колата не е карана на газ. Оставих я в сервиз, казаха че може да е стъпково моторче. Казах за свещи, но отхвърлиха тая възможност... Ще пиша като има резултат да кажа за резултата.
        Ако знам помагам, ако не знам питам - лична сентенция!

        Коментар


          #5
          Обадиха се да ми кажат, че стъпковото моторче е заседнало и не се движи. Не знам правилно ли се изразих, но нещо подобно е проблема. Сега са го накиснали да се опитват да го чистят. Ако не стане ново ли да търся, или втора употреба?
          Ако знам помагам, ако не знам питам - лична сентенция!

          Коментар


            #6
            Така, колата продължава да има описания проблем. Уж говореха за стъпково моторче, ама проблема остана. Колата тресе и работи неравномерно, а докато е студена гасне понякога ако отпусна педала на гаста. Оборотите падат рязко и гасне. Като гледам тия майстори така и не разбират за какво става дума. Имате ли идея в близост до Монтана и Враца има ли добър майстор за фиати, че не искам косата да ми побелява от неграмотници?
            Ако знам помагам, ако не знам питам - лична сентенция!

            Коментар


              #7
              Диагностика има ли как да направиш?
              Fiat Punto MK1 1.2 60 hp, 99`

              Коментар


                #8
                Диагностика да, диагностици няма. Гледат като телета, то нали трябва да знаиш какво четеш... Аз това питам, има ли добър майстор да отида да види какво не е наред и да го оправи?
                Ако знам помагам, ако не знам питам - лична сентенция!

                Коментар


                  #9
                  на тая кола горивен филтър сменян ли е някога.
                  проверете регулатора за налягане на горивото
                  промивка на дюзите
                  и накрая помпата за налягане и сцепени маркучи.
                  няма кво друго да е
                  Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                  (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                  Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                  Коментар


                    #10
                    Направи един клип на отворен капак и го качи тук, може да подаваш газ зад въздушния филтър/за да не гасне колата/, ще видиш къде минава жилото.
                    Fiat Punto MK1 1.2 60 hp, 99`

                    Коментар


                      #11
                      Горивен филтър ми казаха че няма. За другите неща съм дал пълен картбланш на майсторите да опревят проблема. Въпроса е, че не стават, а на всичкото отгоре от сутринта до 16 часа не можаха да намерят някакъв ключ за зацепване на ангренажния ремък... Та затова питам не за вероятни причини ( те са ясни) а за добър майстор, който да открие тази правеща проблема.
                      Ако знам помагам, ако не знам питам - лична сентенция!

                      Коментар


                        #12
                        Бягай от тия, не могат да намерят ключ, някаква щуротия сигурно са били направили..... то ако на Пунто търсят ключ, дето е една ролка ми е ясна работата. Я клекни виж при задна дясна гума дали няма да изскочи горивния филтър!?
                        Fiat Punto MK1 1.2 60 hp, 99`

                        Коментар


                          #13
                          Само да питам още нещо... Възможно ли е проблема да е в бобината? Моята се оказа, че е сцепена отдолу и надута. Че ще я сменя ще я сменя, но въпроса е може ли тя да е причина за описания от мен проблем с неравномерна работа на двигателя и падане на оборотите с гаснене?
                          Ако знам помагам, ако не знам питам - лична сентенция!

                          Коментар


                            #14
                            Може, ако е прецакана бубината почва да работи на 2 цилиндъра, или в начален стадий прекъсва сериозно, но предимно се случва на загрят двигател, а не на студен. Що не почистиш дросела първо, може от там да ти идват мизериите.
                            Fiat Bravo II 1.4 16v
                            Alfa Romeo 156 1.9 JTD++ EX.
                            Fiat Punto 1.1 MK1 EX.

                            Коментар


                              #15
                              дросела са го сваляли и казаха, че е бил чист но въпреки това са го чистили. Сменили са сцепената бобина с нова. като опидох да видя колата днес тъкмо се връщаха от тест. Не е изгаснала нито веднъж при тях, но аз не можах да проверя сам, защото вече беше загряла. На загрял двигател обаче видях, че работи равномерно и няма тресене и играене на обороти. Ще я тестват отново и отново докато видим проблема има ли го още, защото от един път не може да се каже изобщо. Истински се надявам да е тая бобина и малко се притесних, като прочетох предния пост, че тя се проявява при загрял а не при студен двигател... По принцип така ли е, или пречи на оборотите и при студен двигател?
                              Ако знам помагам, ако не знам питам - лична сентенция!

                              Коментар

                              Working...
                              X