Колеги, взех Фиат Пунто 1.2 бензин, 80 коня за сина, като млад шофьор и леко-полека стягам колата да му я дам... Прави ми впечатление, че двигателя като е студен работи малко неравномерно, има повече вибрации на купето, а ако се движа с нея понякога гасне, ако отпусна педала на газта. Та въпроса ми е, на какво може да се дължи тая неравномерна работа и гаснене в движение? Като загрее работи прекрасно вече. Дайте акъл и съвети да оправя, каквото има, че съм малко перфекционалист. Отделно препатили хора знаят повече, така че очаквам помощ от вас!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Двигателя гасне на студено
Collapse
X
-
Ми вземи смени свещите и без това не знаеш кога са сменяни.Виж и кабелите,има ли опушени свещи и после на тъмно дали светка. Тези работи аз лично ги смених щом взех колата.Въпреки, че едва ли е от това щом се оправя като загрее.Последна редакция от Papi___; 29.09.2017, 14:02.Fiat Punto MK1 1.2 60 hp, 99`
Коментар
-
Така, колата продължава да има описания проблем. Уж говореха за стъпково моторче, ама проблема остана. Колата тресе и работи неравномерно, а докато е студена гасне понякога ако отпусна педала на гаста. Оборотите падат рязко и гасне. Като гледам тия майстори така и не разбират за какво става дума. Имате ли идея в близост до Монтана и Враца има ли добър майстор за фиати, че не искам косата да ми побелява от неграмотници?Ако знам помагам, ако не знам питам - лична сентенция!
Коментар
-
на тая кола горивен филтър сменян ли е някога.
проверете регулатора за налягане на горивото
промивка на дюзите
и накрая помпата за налягане и сцепени маркучи.
няма кво друго да еКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Горивен филтър ми казаха че няма. За другите неща съм дал пълен картбланш на майсторите да опревят проблема. Въпроса е, че не стават, а на всичкото отгоре от сутринта до 16 часа не можаха да намерят някакъв ключ за зацепване на ангренажния ремък... Та затова питам не за вероятни причини ( те са ясни) а за добър майстор, който да открие тази правеща проблема.Ако знам помагам, ако не знам питам - лична сентенция!
Коментар
-
Само да питам още нещо... Възможно ли е проблема да е в бобината? Моята се оказа, че е сцепена отдолу и надута. Че ще я сменя ще я сменя, но въпроса е може ли тя да е причина за описания от мен проблем с неравномерна работа на двигателя и падане на оборотите с гаснене?Ако знам помагам, ако не знам питам - лична сентенция!
Коментар
-
Може, ако е прецакана бубината почва да работи на 2 цилиндъра, или в начален стадий прекъсва сериозно, но предимно се случва на загрят двигател, а не на студен. Що не почистиш дросела първо, може от там да ти идват мизериите.Fiat Bravo II 1.4 16v
Alfa Romeo 156 1.9 JTD++ EX.
Fiat Punto 1.1 MK1 EX.
Коментар
-
дросела са го сваляли и казаха, че е бил чист но въпреки това са го чистили. Сменили са сцепената бобина с нова. като опидох да видя колата днес тъкмо се връщаха от тест. Не е изгаснала нито веднъж при тях, но аз не можах да проверя сам, защото вече беше загряла. На загрял двигател обаче видях, че работи равномерно и няма тресене и играене на обороти. Ще я тестват отново и отново докато видим проблема има ли го още, защото от един път не може да се каже изобщо. Истински се надявам да е тая бобина и малко се притесних, като прочетох предния пост, че тя се проявява при загрял а не при студен двигател... По принцип така ли е, или пречи на оборотите и при студен двигател?Ако знам помагам, ако не знам питам - лична сентенция!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар