Здравейте, от известно време имам следния проблем с бравата: Като я запаля, без значение дали на студен или загрял мотор, като подам газ, без значение колко, нещата едва се случват, колата вдига обороти много трудно, в движение няма абсолютно никаква мощност и едва върви, в някои от случаите след като съм запалил, в момента в който докосна газта, колата губи обороти и угасва. Обикновено се оправя след като я оставя да поработи 1-2-3 минути, изгася я и я запаля веднага пак, но дори това не сработва всеки път и понякога трябва да я паля и гася по 4-5 пъти докато тръгне нормално. Странното е, че си пали съвсем нормално и ако я подкарам на полусъединител без да докосвам педала на газта, всичко си работи нормално. Това което най ме притеснява е, че проблемът е непостоянен, понякога го няма с дни, понякога се появява на всяко палене. Моля дайте някакви идеи, защото знам, че тръгна ли по сервизи ще ми сменят половината кола докато го оправят.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Brava 1.6 губи обороти при подаване на газ и няма мощност
Collapse
X
-
Филтър няма какво да проверяваш, а се сменя директно. Помпата можеш да и направиш тест за всеки случай след смяна на филтъра (горивния разбира се) и проверката се прави на две стъпки- по налягане и дебит. За дебита на успях да ти намеря в аутодатата информация, ако колегите имат идея нека кажат а за налягането трябва да 3,5 атм. Помпата можеш и да я преслушаш просто така като за начало. Ако проблема е в нея има вероятност да го чуеш само при самата работа.Fiat Brava-ELX 1,8 GT 96
Коментар
-
Ако е колата от подписа не съм сигурен дали има филтър .Аз бих почнал с кабели и ако можеш да вземеш от колега за проба най добре и свещи не им пречи че са нови да дефектират ако имаш катализатор махай го и обърни внимание на бобината ,този съвет бих ти дал преди да идеш на сервиз.FIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !
Коментар
-
emsa написа: Преглед на мнениетоФилтър няма какво да проверяваш, а се сменя директно. Помпата можеш да и направиш тест за всеки случай след смяна на филтъра (горивния разбира се) и проверката се прави на две стъпки- по налягане и дебит. За дебита на успях да ти намеря в аутодатата информация, ако колегите имат идея нека кажат а за налягането трябва да 3,5 атм. Помпата можеш и да я преслушаш просто така като за начало. Ако проблема е в нея има вероятност да го чуеш само при самата работа.
ако отпред има само един маркуч за гориво то регулатора за налягане е в помпата и е механичен. Този регулатор прави 3.5 бара налягане
ако са два то той е на рейката и е вакуумен а налягането му е свързано със смукателния колектор и респективно с оборотите на колата. тук правилното налягане е 3 бара на 3500 оборота.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар