Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Гарнитура на глава?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Днес направих байпас, промих няколко пъти системата (поизбистри се), но по казанчето има много налепи. Колегата Янко май се оказа прав.
    Сега следва подмяната на радиаторчето..... ще го режа това табло то се е видяло :D
    Fiat Punto MK1 1.2 60 hp, 99`

    Коментар


      #17
      Колега можеш ли да дадеш малко по-детайлна информация как точно процедира с промивката, защото мисля утре и аз да я извърша че ще сменям термостата. А също така да попитам кое е по-редно като ти е загряла маркучите да са твърди (надути) или меки?
      Fiat Brava-ELX 1,8 GT 96

      Коментар


        #18
        Меки, твърдите маркучи са симптом за главоболие...

        Коментар


          #19
          Причина за твърди маркучи каква може да е? Ясно ми е че може да не е една но няколко примера ще ми стигнат.
          Fiat Brava-ELX 1,8 GT 96

          Коментар


            #20
            Колега можеш ли да дадеш малко по-детайлна информация как точно процедира с промивката, защото мисля утре и аз да я извърша че ще сменям термостата. А също така да попитам кое е по-редно като ти е загряла маркучите да са твърди (надути) или меки?
            Двигателя беше загрял до около 50 градуса, сваляш долния маркуч на радиатора и виж колко ще изтече. За Пунто дават 4,6 литра за охладителната система, мен от маркуча ми изтече 4 литра /източих в леген и след това го пресипах в 5л туба за да видя колко е изтекло/. Напълних с вода, като на всеки литър надувах с уста през казанчето /на отворени пробки/ сипвах на всяка промивка по 3-3,5 л, палиш за около 2мин и следиш температурата на таблото. И пак сваляш долният маркуч, и същите неща повтаряш.
            П.П. Аз поизмих казанчето с градински маркуч. 5 Промивки съм направил, водата така и не стана на 100% бистра, но ми омръзна.
            Като тръгнеш да наливаш антифриза /не знам на Браво как е/ но аз сипвах по малко антифриз и надувах през казанчето, че при смяната на гарнитура на термостата преди 1 год. направи възглавница... Ама аз вече съм ГЯВОЛ разбираш ли, не се ловя пак :D
            Моите маркучи са меки като е загряла.
            Fiat Punto MK1 1.2 60 hp, 99`

            Коментар


              #21
              Аз моята я мих два пъти,вадя радиатора и термостата и директно с маркуча докато текне чиста вода.Когато източваш водата в радиатора и блока винаги остават утайки
              FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

              Коментар


                #22
                Papi___ написа: Преглед на мнението
                Двигателя беше загрял до около 50 градуса, сваляш долния маркуч на радиатора и виж колко ще изтече. За Пунто дават 4,6 литра за охладителната система, мен от маркуча ми изтече 4 литра /източих в леген и след това го пресипах в 5л туба за да видя колко е изтекло/. Напълних с вода, като на всеки литър надувах с уста през казанчето /на отворени пробки/ сипвах на всяка промивка по 3-3,5 л, палиш за около 2мин и следиш температурата на таблото. И пак сваляш долният маркуч, и същите неща повтаряш.
                П.П. Аз поизмих казанчето с градински маркуч. 5 Промивки съм направил, водата така и не стана на 100% бистра, но ми омръзна.
                Като тръгнеш да наливаш антифриза /не знам на Браво как е/ но аз сипвах по малко антифриз и надувах през казанчето, че при смяната на гарнитура на термостата преди 1 год. направи възглавница... Ама аз вече съм ГЯВОЛ разбираш ли, не се ловя пак :D
                Моите маркучи са меки като е загряла.
                Благодаря колега. Сега отивам да сменям жило съединител термостат и датчик температура. Обаче моите маркучи са почти камък като е загряла, което изобщо не е на добре. Подозирам главата щото масло и вода не меша водичката ми е бистричка. Обаче не намирам на какъв момент се затяга термостата и датчика. Едва ли са на усет
                Fiat Brava-ELX 1,8 GT 96

                Коментар


                  #23
                  Ами за болтовете на картера дават 15nm, ползвай това като ориентир,за свещи дават 25 nm за Браво 1,8, аз моите не съм ги стягал с динамо-метричен. За термостата мисля, че 8-10 nm е добре.
                  Fiat Punto MK1 1.2 60 hp, 99`

                  Коментар


                    #24
                    Аха ами ще го видя него. Сега имам друг проблем смених жилото на съединителя ама не знам трябваше ли да сложа някаква смазка движи се много трудно.
                    Fiat Brava-ELX 1,8 GT 96

                    Коментар


                      #25
                      А защо си сменял жило, скъсало ли се е?
                      Аз знам , че жило се къса,когато е за смяна съединител. Един познат 3 пъти сменя жило, докато проумя, че требва съединител да смени.
                      Отностно смазването, не знам, нека колегите да кажат.
                      Fiat Punto MK1 1.2 60 hp, 99`

                      Коментар


                        #26
                        Смазах го със гресчица и се оправи. Със съединителя проблеми нямам отлепя по средата. Скъса се почти до педала общо взето малко преди жилото да излезе от бронята си в купето. Освен жилото днеска дето сменях успях да сменя и термостат и температурен датчик. За щастие съм стегнал всичко правилно и нямам течове колата я покарах. Сега даже не ми надува маркучите а преди щяха да се пръснат. Поддържа си оптималната температура и съм много доволен от поведението й. Имах проблем с оборотите на бензин и мислех че проблема е от температурния датчик, но след смяната проблема е все още на лице. Скоро ще се ходи на диагностика съмнявам се в ламбда сонда.
                        Fiat Brava-ELX 1,8 GT 96

                        Коментар

                        Working...
                        X