Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Стило Абарт 2.4 селеспийд не пали!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Стило Абарт 2.4 селеспийд не пали!

    Здравейте ! Имам проблем със запалването! Когато колата е загряла и я изгася ,не иска да запали .Завъртам ключа даже стартера не върти !ЗАПАЛВА КАТО ПОИЗТИНЕ!Случи се и 2 пъти да изгасне в движение и не завърта даже стартера.Когато изтине след време запалва!

    #2
    Като начало виж кабелите на акумулатора масата
    Другото е дали стартера не блокира като е топло .
    На путане дали ще запали
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      стартера е за шалтер.
      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

      Коментар


        #4
        На бутане ,с вкарване на първа скорост в движение пали !
        Последна редакция от zvanow; 19.08.2017, 18:41.

        Коментар


          #5
          Здравейте! Имам проблем със запалването! Когато колата е загряла и я изгася, не иска да запали. Завъртам ключа даже стартера не върти! ЗАПАЛВА КАТО ПОИЗСТИНЕ! Случи се и 2 пъти да изгасне в движение и не завърта даже стартера. Когато изстине след време запалва!
          Мисля, че проблема е в датчика на коляновия вал.
          Fiat Idea 1.9 8V mJet 'Emotion'
          Fiat Bravo 1.4 16V T-Jet 'Eleganza'
          Fiat Punto 1.2 16V ELX 'Speedgear'
          Fiat Uno 1.0 i.e S - "powered by FIRE 8V"

          https://www.fiat-uno.org/

          Коментар


            #6
            Щом– На бутане ,с вкарване на първа скорост в движение пали –
            с проблем в датчика на коляновия вал няма как да тръгне ако е от него
            но що пък и като кара да гасне
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #7
              Благодаря за мненията колеги ще сменя датчика ако не се получи ще свалим стартера много странен проблем!

              Коментар


                #8
                ако може охлади го -за проба дали е той
                тук има https://avlonbg.com/bg/tehnicheski-s...tting-oil.html
                Последна редакция от kluchar; 19.08.2017, 21:32.
                КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                Коментар


                  #9
                  първо почни от стартера. че ще имаш два работещи датчика и непалещо стило.
                  Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                  (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                  Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                  Коментар


                    #10
                    Сваляй стартера, и не го бутай повече на първа да палиш, че да не ревеш после, много хубаво превъртат зъби, или късат ремъци.

                    Коментар


                      #11
                      Колеги имам същия проблем с палене то. Ако може някой да помогне Благодаря

                      Коментар


                        #12
                        Щом симптомите са същите, при загрял двигател да не завърта стартера, започваш от него. Обикновено това се получава от износени втулки и като згрее блокира. Напиши какво точно прави, дали се чува бендикса да изхвърля и след това не завърта, или бендикса въобще не изхвърля. Попадал съм и на стартери блокирали от мръсотия и запечени з/о са били смазани с грес, смазва се с масло, което не се спича. Ако не си се занимавал с такава работа намери човек който разбира, разглабянето не е трудно, но си има тънкости.
                        FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                        Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                        Коментар


                          #13
                          Имах същия проблем. Смени акумулатора и пробвай. Не си давай парите на вятъра да търсиш причина

                          Коментар


                            #14
                            Колата е на първа когато дам контакт след завъртане на ключа освобождава от скорост и толкова няма стартер никакъв звук от него все едно няма акомулатор. След час и половина въртиш и стартера тръгва а колата пали. Това ми го прави за втори път

                            Коментар


                              #15
                              Аз така карах близо месец. Дори са ме бутали в Гърция. Акумулатора бях го купил наскоро. Жната вика идеален си е. Като запалиш и тока пада та понякога и крушки те гаснеха.
                              оправи стартера и се оправи проблема.
                              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                              Коментар

                              Working...
                              X