Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Стило проблем при подаване и отпускане на газ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Фиат Стило проблем при подаване и отпускане на газ

    Здравейте, колеги колата е фиат стило 1.4 16 клапана. Проблема е следния: Когато стигна до 3та скорост при подаване и отпускане на газ се чува нещо като стържене/виене от скоростната кутия може би, не мога да определя. Чува се както когато подавам леко газ така и до край. При отпускане се чува същото. От около няколко месеца се чува. Заедно с този проблем се появи и присвирване на дисковете когато натискам спирачката и то само в началото, като натисна по силно изчезва. Може би двата проблема не са свързани просто съвпадение. Попаднах на една добавка за скорости, представлява една тубичка с един маркуч към нея. Още не съм я ползвал, не знам и как. Марката е бардал. Също така до сега не съм сменял маслото на скоростите и не знам дали трябва. Възможно ли е от там да идва проблема? Моля на за вашето компетентно мнение и на тези, които са имали същия проблем. Благодаря

    http://www.bardahl.bg/bg/product/a/4289
    Последна редакция от more.motion; 02.08.2017, 09:28.

    #2
    Масло на скоростите се сменя на всеки 30К
    koce73 , Fiat Marea Weekend 1.6 16V 1997 специално пригодена за тежък терен , отскоро и Subaru Forester 2.0 2005 за още по-тежък терен 0895747442

    Коментар


      #3
      Константинов написа: Преглед на мнението
      Масло на скоростите се сменя на всеки 30К
      Да не пропусна някоя цифра с това 30к?
      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
      Fiat Bravo'97 1,6 16v
      Fiat Tempra'91 1,6 mono

      Коментар


        #4
        [QUOTE=pakumba;1345711]Да не пропусна някоя цифра с това 30к?[/QUOT Няма пропуск К изписано с главна буква замества думичката хиляди
        koce73 , Fiat Marea Weekend 1.6 16V 1997 специално пригодена за тежък терен , отскоро и Subaru Forester 2.0 2005 за още по-тежък терен 0895747442

        Коментар


          #5
          Абе това ми е ясно от има-няма 10 години, но трансмисионно масло за ръчна скоростна кутия и смяна на 30 000? Повечето въобще го пишат да не се сменя, а малкото производители, които дават да се сменя е на поне 100К
          Последна редакция от pakumba; 02.08.2017, 11:14.
          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
          Fiat Bravo'97 1,6 16v
          Fiat Tempra'91 1,6 mono

          Коментар


            #6
            pakumba написа: Преглед на мнението
            Абе това ми е ясно от има-няма 10 години, но трансмисионно масло за ръчна скоростна кутия и смяна на 30 000? Повечето въобще го пишат да не се сменя, а малкото производители, които дават да се сменя е на поне 100К
            Няма лошо да се сменя и на 300 К поне ще имаме повечко работа , а колкото до несменяемите масла има такива само че няма на коли от нисък и среден клас с такова масло излязли от завода.
            koce73 , Fiat Marea Weekend 1.6 16V 1997 специално пригодена за тежък терен , отскоро и Subaru Forester 2.0 2005 за още по-тежък терен 0895747442

            Коментар


              #7
              значи хора на колата вече я имам от 1 година, навъртял съм и 20 хиляди, взех я от Италия и е на 230 хиляди по километраж (уж) и ме съмнява някой да го е сменял. Ще отида да го сменя тези дни и ще ви кажа дали има промяна, благодаря много. ако се сетите още нещо какво може да е, много ще се радвам да споделите

              Коментар


                #8
                не съм писал отдавна на тази тема. Проблема беше със скоростната кутия, смених я но тъй като нямаше такава от 1.4 я смених с такава от 1.6. Проблема беше с лагерите, бяха на сол, майстора се хвана за главата и се учуди как съм жив и съм карал със 180км/ч. Лагери за шест степенни скоростни кутии вече не произвеждат и комплекта е около 200 лв ако е 5 степенна, излезе ми по изгодно да я сменя с друга, та сложих от 1.6 след ровене в интернет се оказа, че пасват идеално, но за целта трябва да си пазите старата скоростна кутия от 1.4 защото ще използвате чашата от старата и така. Колата вече не е с 6 но с 5 скорости и да ви кажа така ми е по добре, по дълъг живот на съединителя който също беше сменен с кутията, цялото удоволствие излезе 800 лв.

                Коментар


                  #9
                  Колега, много ми е чудно как така НЯМА лагери за 6-степенна, като те не се определят от това каква е скоростната кутия, ами от размера след като ги свалиш и премериш, а ме съмнява силно да няма такива размери. SKF предлага пълна гама от каквото искаш. Същата кутия се монтира и на новото Браво, Идеа и Пунто с 1.4 16v (без абарт) двигатели, а и стилото си се произвежда до 2007-ма. Намирисва ми мързелив майстор, който е искал да спести време да разглобява скоростна кутия
                  Fiat Bravo II 1.4 16v
                  Alfa Romeo 156 1.9 JTD++ EX.
                  Fiat Punto 1.1 MK1 EX.

                  Коментар


                    #10
                    Не съм сигурен за майстора, че е мързелив иначе на дали щеше да се занимава на първо място да я отваря за което ми взима 50 лв. и после да отвори още една и да сглоби от 2 в 1. А иначе темата която ми помогна беше от стария форум на фиат http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=63808

                    Коментар

                    Working...
                    X