Привет Колеги,
Колата е 1.2 16v 82к. 1999
Вчера на прибиране по м-ла Хемус, на последния тунел (към СФ), понеже имаше не малко задръстване, на Бравото му изкипя водата през капачката на казанчето.
Отбих и изчаках да поистине и да спре да бълбука. Долях му вода, прибрах се без проблем, а днес отидох и на работа с него.
Имам съмнения че перката се е скапала на радиатора, понеже преди седмица се прибрах от трип близо 1900км със същата кола - по морето, проходи на 35 градуса, никакви ядове нямах. Преди този трип , смених масла, ангренажен к-кт и водна помпа - плюс нов антифриз, също така имаше малък теч на радиатора който запушихме с течност за запушване. Държеше си нормално количество антифриз през целия път.
Стрелката на температурата не ми е много сигурна понеже на моменти отива до червенто и след това се връща след някое подрусване ( не ми е останало време да почиста пиновете отзад на таблото.
Идея какво мога да проверя ?
Колата е 1.2 16v 82к. 1999
Вчера на прибиране по м-ла Хемус, на последния тунел (към СФ), понеже имаше не малко задръстване, на Бравото му изкипя водата през капачката на казанчето.
Отбих и изчаках да поистине и да спре да бълбука. Долях му вода, прибрах се без проблем, а днес отидох и на работа с него.
Имам съмнения че перката се е скапала на радиатора, понеже преди седмица се прибрах от трип близо 1900км със същата кола - по морето, проходи на 35 градуса, никакви ядове нямах. Преди този трип , смених масла, ангренажен к-кт и водна помпа - плюс нов антифриз, също така имаше малък теч на радиатора който запушихме с течност за запушване. Държеше си нормално количество антифриз през целия път.
Стрелката на температурата не ми е много сигурна понеже на моменти отива до червенто и след това се връща след някое подрусване ( не ми е останало време да почиста пиновете отзад на таблото.
Идея какво мога да проверя ?
Коментар