Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пуск на двигател след 4 години Marea 1.2 16V

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    kluchar написа: Преглед на мнението
    За малко .
    Като се увериш че е добре поне видимо и по слух после може да пробваш пак.
    Благодаря.Тези дни ще има развитие по темата.

    Коментар


      #17
      Как бих процедирал аз:
      Купувам нов ангренажен ремък и го сменям.
      Проверявам течностите.
      Слагам зареден акумулатор.
      Отвивам свещите, слагам ги на лулите и ги нареждам така по мотора, че да имат маса. Идеята е при въртенето на стартер искрата да върви между електродите, да не търси път през изолацията на кабелите или бобините.
      Купувам от аптеката една 50-кубикова спринцовка и слагам на всеки цилиндър по 50 кубика масло. Над отвора за свещите слагам парцали, за да попият маслото.
      Свалям масления филтър.
      Въртя на стартер на неутрална скорост, съединителя може да е залепнал.
      Щом избие масло от отвора на масления филтър, слагам филтъра и въртя на стартер, докато угасне лампата.
      През това време виждам дали има искра на свещите.
      Навивам свещите и паля, иставям на ПХ и следя дали има масло при клапаните, качва ли температура и дали не тече нещо някъде.
      Вероятно ще има запекли спирачки. Проверка преди изкарване на улицата.
      Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

      Коментар


        #18
        Здравейте отново! Има развитие по темата.Запалих мотора,следвайки стъпките,описани ми от muns61 (тук е момента да изкажа специални благодарности - Благодаря сърдечно).Само пропуснах стъпка една със закупуването на ремък,но при първа възможност ще го направя.Като стартирах,около 10-тина секунди си търсеше оборотите,но после си влезе в режим.Доста сив пушек излезе от ауспуха(предполагам е нормално-все пак сипах масло в цилиндрите). Имах теч от връзката на колекторните тръби с ауспуха,който скоро след старта спря.Друг теч не забелязах.Спирачките не са спекли,понеже предния ден бутнах колата около метър в двете посоки.Мотора поработи десетина минути,като си държеше 800 оборота,както обикновено.Първоначално имаше лек шум-леко цъкане,което изчезна с времето.Изчаках да загрее,за да включи перката-случи се за някакви секунди и пак изключи.Спях мотора и след 30-40 секунди го стартирах пак.Реших да пробвам да преместя колата,без да форсирам двигателя.Направи ми впечатление,че първа скорост влиза малко по-трудно от обикновено(впоследствие установих същото и за задната,с която имах проблем и по-рано).Също така педала на съединителя отлепя на милиметри от най-долно положение.Предполагам се оказахте прави,че е залепнал.Не се престраших да го пусна до край.Според вас дали е залепнал съединителя имайки предвид описанието ми за ситуацията.Благодаря.

        Коментар


          #19
          натегни жилото малко и накапи масло по вилката на ск
          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

          Коментар

          Working...
          X