kluchar написа:
Преглед на мнението
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пуск на двигател след 4 години Marea 1.2 16V
Collapse
X
-
Как бих процедирал аз:
Купувам нов ангренажен ремък и го сменям.
Проверявам течностите.
Слагам зареден акумулатор.
Отвивам свещите, слагам ги на лулите и ги нареждам така по мотора, че да имат маса. Идеята е при въртенето на стартер искрата да върви между електродите, да не търси път през изолацията на кабелите или бобините.
Купувам от аптеката една 50-кубикова спринцовка и слагам на всеки цилиндър по 50 кубика масло. Над отвора за свещите слагам парцали, за да попият маслото.
Свалям масления филтър.
Въртя на стартер на неутрална скорост, съединителя може да е залепнал.
Щом избие масло от отвора на масления филтър, слагам филтъра и въртя на стартер, докато угасне лампата.
През това време виждам дали има искра на свещите.
Навивам свещите и паля, иставям на ПХ и следя дали има масло при клапаните, качва ли температура и дали не тече нещо някъде.
Вероятно ще има запекли спирачки. Проверка преди изкарване на улицата.Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
Здравейте отново! Има развитие по темата.Запалих мотора,следвайки стъпките,описани ми от muns61 (тук е момента да изкажа специални благодарности - Благодаря сърдечно).Само пропуснах стъпка една със закупуването на ремък,но при първа възможност ще го направя.Като стартирах,около 10-тина секунди си търсеше оборотите,но после си влезе в режим.Доста сив пушек излезе от ауспуха(предполагам е нормално-все пак сипах масло в цилиндрите). Имах теч от връзката на колекторните тръби с ауспуха,който скоро след старта спря.Друг теч не забелязах.Спирачките не са спекли,понеже предния ден бутнах колата около метър в двете посоки.Мотора поработи десетина минути,като си държеше 800 оборота,както обикновено.Първоначално имаше лек шум-леко цъкане,което изчезна с времето.Изчаках да загрее,за да включи перката-случи се за някакви секунди и пак изключи.Спях мотора и след 30-40 секунди го стартирах пак.Реших да пробвам да преместя колата,без да форсирам двигателя.Направи ми впечатление,че първа скорост влиза малко по-трудно от обикновено(впоследствие установих същото и за задната,с която имах проблем и по-рано).Също така педала на съединителя отлепя на милиметри от най-долно положение.Предполагам се оказахте прави,че е залепнал.Не се престраших да го пусна до край.Според вас дали е залепнал съединителя имайки предвид описанието ми за ситуацията.Благодаря.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар