кой датчик е 185лв?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат купе 1,8 - премигва лампата на маслото при загрял двигател
Collapse
X
-
stenli_fiat_coupe написа: Преглед на мнениетоходих да питам за дацика налягането тои зад вмуквателните колетори 185лв ебати дацика ако сложа друг километраж дали мои се разбере за тая споикаpunto HGT
Коментар
-
otgovor
stenli_fiat_coupe написа: Преглед на мнениетоколеги вече смених дачика за маслото пак премигва при загрял мотор мерих с механичен 1бар при загрял двигател 90 градуса маслото е на 500км селения голд 10в 40
Смени си скапания маслен филтър на Filtron и си сложи на Bosch и проблема ти е решен!!!!!!
Коментар
-
lubo_Y10 написа: Преглед на мнениетоСипвай по -гъсто масло 15...... и се ориентирай към продажба.punto HGT
Коментар
-
Ми що не? Някои като им свърши бензина и я зарязват насред пътя а за спукана гума? Да земи да вади крикове, да помпи меката резервна гума? А сигурен ли си че на майстора манометъра показва вярно? Минал е проверка през ''мерки и теглилки''? Стели,виж каква ти е резбата на датчика и си купи нов, няма такава цена дори и за фиат купе.LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс
Коментар
-
Колега, единствените датчици по този мотор, които могат да струват толкова са ламбда, маф и евентуално този на коляновия вал (този последния даже може и за 100 да се намери). Манометъра на маслото няма никакво отношение към работата на мотора, освен с информативна цел и струва 20-тина лв. Ако искаш се разрови по интернет магазините и виж, че го има.
Сега тъй като имам същия мотор ето какво бих ти препоръчал - отиди до ТехКо примерно и вземи масло Репсол 10-40 заедно с един маслен филтър на Mahle. Моля модераторите да не го счетат за реклама - по Коледа пукнах картер и най-близкия отворен магазин до мен беше техния, дадоха ми точно това масло на което те са вносители да си доливам по пътя докато стигна София и тъй като нямам проблеми с него мисля, че най-евтино ще мине за пробата. Промийте двигателя - например на студен мотор сложете нафта и го развъртете малко, или си купи някаква химия за промивка. Сменете го това масло, филтъра (с него шега не бива, за този Филтрон и аз съм чувал кофти отзиви), сложи си един манометър бил той от интернет, или от магазин но пак казвам - струва 20-тина лв и запали. Аз моето купе лично никога не съм го виждал на споменатите стойностти от теб, обикновено стои на 2.5атм, като като загрее маслото на около 90-100 градуса започва да пада на 2. Качи ли се леко оборотомера стават 3.
След това ако пак са ниски започнете със сваляне на блока за масления филтър, там са едни уплътнения, кухини, вижте да не се е задръстило нещо, картера - какво има в него, после маслената помпа и чак на края мисли за лагери колянов вал.Fiat Coupe 1.8
Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.
Коментар
-
Имах подобен проблем само, че на 1,4 мотор. Докато е студена колата всичко е ок и като загрее и лампата почва да мига(имам и клип, ще го потърся после). Тръгнахме със смяна на датчика, нещата се оправиха, но след 7-8к км пак същия проблем. Сменяха се масла, филтри, чисти се мотор, картер, маслена помпа, после даже я сменяхме помпата, биелни лагери, чистене на маслени магистрали.....не и не-лампата си светеше. Така съм карал едно 5-6к км със светеща лампа и Банков само ми казваше да сменя датчика отново, но аз упорит. Цс_Александър ми даде един датчик, който разхождах няколко месеца в жабката. Един ден го смених и о чудо...лампата вече не мига. Така, че пробвай с още един датчик за проба.ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
Kay_ написа: Преглед на мнениетоИмах подобен проблем само, че на 1,4 мотор. Докато е студена колата всичко е ок и като загрее и лампата почва да мига(имам и клип, ще го потърся после). Тръгнахме със смяна на датчика, нещата се оправиха, но след 7-8к км пак същия проблем. Сменяха се масла, филтри, чисти се мотор, картер, маслена помпа, после даже я сменяхме помпата, биелни лагери, чистене на маслени магистрали.....не и не-лампата си светеше. Така съм карал едно 5-6к км със светеща лампа и Банков само ми казваше да сменя датчика отново, но аз упорит. Цс_Александър ми даде един датчик, който разхождах няколко месеца в жабката. Един ден го смених и о чудо...лампата вече не мига. Така, че пробвай с още един датчик за проба.Fiat Coupe 1.8
Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.
Коментар
-
Пропуснал съм тези стойности. Нещо това 1бар ми звчи малко. Масло и филтри и ако пак е така, двг се предава.ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
siluro написа: Преглед на мнениетоКолегата вече е писал, че механичен манометър отвън е показал 1 бар, а вътре 0.5, т.е. отклонението да е 0.5 бара. Както и да го гледате 1 бар налягане не е никакво налягане или поне това не е нормалното налягане за този мотор.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар