Най-вероятно се е оплескала адаптацията, особено ако е с пластмасовия колектор. Отчита ли грешки и какви на диагностика?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем при палене на Fiat Brava 1.6 16v 103 к.с.
Collapse
X
-
янко написа: Преглед на мнениетоКакви са колекторите?При метални компа забравя грешките с откачане на акумулатора(IAW 1АF)
Коментар
-
Колеги, доста се мъчих с тази кола и няма оправия и няма.Карах я на какви ли не хора да ми я закачат за диагностика като почти всички ми отказваха или нямали такава букса и някакви такива.После я водих при един и седя 4 дена при него и рови ли рови ли и нищо не намери, само каза че не стигало горивото при палене и това е.Мерих единия датчик и ако не се лъжа това е температурен датчик.При студен двигател показваше 28 килоома а при загрял отново 28 килоома.Реших да извадя буксата преди да запаля на студен двигател и запали от първия път но седеше на 1500 оборота.Може би си правя тъпи експерименти, но просто не разбирам от коли и в отчаянието си се опитвам сам да намеря проблема.
Коментар
-
МАП сензора мери вакуума в колектора при запален мотор.
Ако са три извода , два подават напрежение а на третия е сигнал-напрежение спрямо минус.
Което варира в зависимост от вакуума в колектора.
Обикновено варира между 0 и 5 волта.При работа на празен ход и постоянни обороти някъде по средата .
Ако го разкачиш някои коли не палят , други палят в авариен режим .
Можеш да го измериш донякъде с високоомен цифров волтметър 10Мом+ .Мериш напрежение между сигнала и минус.
При работещ мотор.На контакт би трябвало да отчете пълна стойност на напрежението или нулев вакуум.
По живите данни на диагностиката би трябвало също да можеш да разбереш
дали и как работи.
В твоя случай явно работи .Но пали в авариен режим .
Ако е МАП сензора.Фиат Стило 1.8 16V , с хладилна жабка.
Коментар
-
Здравейте колеги.Малко развръзка с моята кола.Колегата янко на когото съм много благодарен успяхме да реснем адаптацията и сменихме темп. датчик който е на колекторите.Колата пали много много по-добре на бензин, не казвам перфектно, но наистина много по-лесно.Отделно колагата се стрелка на бензин и въобще не се замисля.Единсвеното което ми остана като грешка е датчика който е на термостата, но наистина съм много щастлив и още един път благодаря на янко за помоща, че ми помогна, както и на всички които писаха в темата.Голямо Благодаря!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар