Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Гарнитура глава. Тест?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    Теч се търси на студен мотор. С помпа се надува системата с налягане около 0.5 - 0.8 бара и с добро фенерче се търси къде ще са намокри.
    А ако теча се появява на топъл мотор заради температурно разширение?
    Fiat Brava-ELX 1,8 GT 96

    Коментар


      #62
      Колко такива теча си срещал?
      Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

      Коментар


        #63
        Ако е от температурно разширение го хващаш от парата под капака или от кюнеца,иначе колегата го е казал
        FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

        Коментар


          #64
          Не съм срещал, а просто питам като вероятност само.
          Fiat Brava-ELX 1,8 GT 96

          Коментар


            #65
            Налягането го подавам от бутилка с СО2 през редуцир. Така може да се пробва клапанчето на капачката на разширителя дали отваря и на колко. Като задържиш налягането продължително, чудесно се виждат и най-малките пропуски, които се изпаряват на топъл мотор.
            Това го правят мнозина, но никой не го споделя.
            Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

            Коментар


              #66
              Къде свързваш CO2-то в системата защото се чудех къде точно да надувам?
              Fiat Brava-ELX 1,8 GT 96

              Коментар


                #67
                На различните двигатели е различно. Обикновено свалям и затапвам някой от тънките отдушници към разширителния съд и надувам през свободния щуцер.
                Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                Коментар


                  #68
                  Аз мисля да надуя през отоплението на дросела като се закача на щуцера на казанчето. На какво налягане трябва да избие клапанчето? И няма ли опастност да издухам гарнитура?
                  Fiat Brava-ELX 1,8 GT 96

                  Коментар


                    #69
                    или най вече да пукнеш някой радиатор.
                    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                    Коментар


                      #70
                      Надувам с 0.5 бара и задържам поне 15 мин.
                      Клапанчето пуска на 0.8-1 бар, зависи от автомобила. Колкото до пукане на радиатор, ако става с това налягане, значи е пътник
                      Задължително условие - манометъра на редуцира да е абсолютно точен!
                      Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                      Коментар


                        #71
                        Ами аз тъй като нямам от де да надуя мисля да го направя с крачна помпа с манометър. А ако налягането е 1 бар то преди да сменя термостата мисля че го е подминавало когато на маркучите можех да ги ползвам за тезгях.
                        Fiat Brava-ELX 1,8 GT 96

                        Коментар


                          #72
                          Здравейте колеги, имам проблем с малък теч на антифриз. Въпросът ми е за брава 1.8 има ли тапи на двигателя и къде се намират. Защото ми капе някъде зад компресора на климатика. Гледах под капака на ремъка, не съм сигурен кое беше водната помпа, но не се виждаше да има течове то там.Може да е от гарнитурата на главата но, антифриз е чист, маслото също е добре, само забелязах като доливах антифриз, че имаше налягане при студен двигател,мисля че това не е добре. Моля за съвет и някаква насока и се надявам да има някаква тапа на двигателя около компресора.

                          Коментар


                            #73
                            Mihail4o написа: Преглед на мнението
                            Здравейте колеги, имам проблем с малък теч на антифриз. Въпросът ми е за брава 1.8 има ли тапи на двигателя и къде се намират. Защото ми капе някъде зад компресора на климатика. Гледах под капака на ремъка, не съм сигурен кое беше водната помпа, но не се виждаше да има течове то там.Може да е от гарнитурата на главата но, антифриз е чист, маслото също е добре, само забелязах като доливах антифриз, че имаше налягане при студен двигател,мисля че това не е добре. Моля за съвет и някаква насока и се надявам да има някаква тапа на двигателя около компресора.
                            1.8 е с ниско налягане беше около 1.0 бара. Провери дали не ти е грешна капачката на съда за антифриз. Ако има налягане - има проблем.
                            Често погрешка слагат капачка за 1.4 бара - която е за 1.6 16 .
                            Последна редакция от PM_u_bo; 09.04.2024, 11:26.

                            Коментар


                              #74
                              Благодаря, точно това мисля че беше проблема, вчера я смених и засега всичко се оправи,да се надяваме

                              Коментар

                              Working...
                              X