Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Гарнитура глава. Тест?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Гарнитура глава. Тест?

    Колеги губя антифриз. Имам съмнения че го горя и изтърва гарнитурата на главата. Първо-възможно ли е това да се случва без да се меши маслото защото то е чисто и го няма онзи млечно бял цвят? Второ-ако е възможно кой е най-елементарния тест за гарнитурата дали е здрава? Брава 1,8
    Fiat Brava-ELX 1,8 GT 96

    #2
    Инетересно ми е какви отговори ще има и мен ме интересува това
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Чудя се за един вариант-на студен двигател слагам една чантичка полиетиленова на мястото на капачката за антифриза. Ако се надуе докато е студен то ще е от изгорели газове навлезли в охладителната система докато работи двигателя вече след като се вдигне температурата няма да е много отчетливо. Или гледах един клип ютуба надуваш наобратно с компресор през отвора на свеща докато буталото е в ГМТ на такта на компресия. Ако има проблем то ще излязат мехури в разширителния съд. И така може да провериш всеки цилиндър по отделно, но не знам колко е приложимо за бравата.
      Fiat Brava-ELX 1,8 GT 96

      Коментар


        #4
        Навремето старият ми майстор на колите ми пробва един кадет за издухана гарнитура пред мен по следния начин. Запали колата да работи и напълни разширителния съд догоре с вода докато прелее. Почака малко да развърти хубаво водата и запозна да гледа в разширителния съд. Появиха се едни мънички дребни балончета...от духането на гарнитурата. Ако нищо не се появи, би трябвало да е оки всичко.

        Коментар


          #5
          по същата логика се чудя и аз дали ще стане при мен
          Fiat Brava-ELX 1,8 GT 96

          Коментар


            #6
            Би трябвало да стане. После просто с една спринцовка изпомваш излишната вода и готово.

            Коментар


              #7
              ще стане ще стане точно така се прави, започни от трети цилиндър, да не си губиш времето,
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар


                #8
                S_BANKOV написа: Преглед на мнението
                ще стане ще стане точно така се прави, започни от трети цилиндър, да не си губиш времето,
                Сега това сърказъм ли е или си сериозен че не мога да разбера и ако си сериозен защо от 3-ти?
                Fiat Brava-ELX 1,8 GT 96

                Коментар


                  #9
                  Тaзи сутрин нa студен двигaтел нaпрaвих тестa с торбичкaтa и нямaх проблем тaм или поне не открих тaкъв.
                  Fiat Brava-ELX 1,8 GT 96

                  Коментар


                    #10
                    Сега налях течност до горе от маркучето където идва излизаха и мехури
                    Което не е на добре.Иначе колата работи нормално.
                    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                    Коментар


                      #11
                      Тaзи сутрин нa студен двигaтел нaпрaвих тестa с торбичкaтa и нямaх проблем тaм или поне не открих тaкъв.
                      Колега,преди време карах Чинкуеченто и имах същия проблем.Оказа се,че тапите на двигателя са изгнили и губеше антифриз без видими локви.Така че и това погледни.
                      1.Безплатният секс развращава,платеният-озлобява.

                      Коментар


                        #12
                        Сега това сърказъм ли е или си сериозен че не мога да разбера и ако си сериозен защо от 3-ти?
                        не е сърказъм, приеми го за опит, там е най голямата магиттрала
                        обикновянно цепи между 2 и 3 цилиндър
                        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                        Коментар


                          #13
                          Аз губех антифриз от гарнитурата на термостата и нямаше видими течове.
                          Fiat Punto MK1 1.2 60 hp, 99`

                          Коментар


                            #14
                            Papi___ написа: Преглед на мнението
                            Аз губех антифриз от гарнитурата на термостата и нямаше видими течове.
                            Мерси колега. Ще обърна внимание там. Ще огледам всичко мисля на първо време да байпасирам радиатора в купето като още преди да премине в купето сложа на маркучите един U образен преходник хем да затворя циркулацията и хем да изолирам участъка който може да е проблемен смисъл теч в купето въпреки че такъв не съм забелязал. Идеята ми е да почна от елементарното и да продължа нататък. Както казах днес сложих торбичка на резервоара иии не видях особена промяна. Мисля като kluchar-я да го напълня до горе и така да запаля да видя какво ще се случи и ще образува ли въздушни джобове някъде в разширителния.
                            Последна редакция от emsa; 28.06.2017, 17:25.
                            Fiat Brava-ELX 1,8 GT 96

                            Коментар


                              #15
                              Ако имаш издухана гарнитура, колата ти ще загрява, най вероятно някъде, има малък теч, и не може да го хванеш, защото се изпарява.

                              Коментар

                              Working...
                              X