виж тук за пищенето http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=117853 , а относно прекъсването да не би да е кофти компа отварял ли си го до сега???
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Стило тресе и гасне след смяна на ангренажен ремък
Collapse
X
-
Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
-
Кой кода на грешката?!?!?!Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
-
P1300... ама не съм много сигурен. Дава детонационен тест, пускаме адаптация от лаптопа ( диагностиката) вътре започва да мига чека и не се случва нищо. Паля, гаса не показва нищо на диагностика само ми мига чека. Сутринта още при първото запалване ми я дава пак тази грешка и пак пускаме адаптация и грешката изчезва ама на таблото дава грешка.
Коментар
-
Човек чети калво съм ти постнал отмоята тема!!!!!! Нурилираш на загрят двигател, форсираш и готово!!!!!Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
-
Значи докато не си направиш адаптацията като хората ще ти мига чека без да има проблем. То проблем има защото сте ошашкали компа на колата сега и е в адаптационен режим. Ако беше от софия щях да ти я адаптирам за 5 минути.Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150.
Коментар
-
Аз продължавам премеждията. Днеска след повторно отваряне на мотора сменихме повдигачите иизпратихме главата за повторна проверка. Уж всичко беше 6 зглабяме и никаква промяна... до тука равносметката е нови сегменти, биелни лагери, повдигачи, нови детонационен датчик, мап сензор и датчик разпределителен вал, 2 компютъра от морга за проба взехме и с двата никаква разлика, дюзите са минати на ултразвук, друг дросел от морга взехме изчистихме го и пак дърво...
Коментар
-
Проверете добре зацепването на валовете,защото според мен от там е проблема,ако трябва я закарай друг майстор да я презацепи.Тези детонационни процеси,които ти ги записва се получават най-вероятно от неправилно зацепен всмукателен вал,съответно датчика си хваща детонация в цилиндрите.Детонация се получава не само при по-ранно подаване на искрата в процеса на горене,а и от по-ранно постъпване на горивната смес в цилиндъра,така,че се ориентирайте на там.Също така ако се не лъжа петите могат и да бъдат разменени при зацепването(това по спомен ,защото от година поне не съм зацепвал такъв мотор) и съответно да се получи този резултат.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар