Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Стило тресе и гасне след смяна на ангренажен ремък

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Стило тресе и гасне след смяна на ангренажен ремък

    Колата е Фиат Стило 1.6... Преди няколко седмици сменяха масло, ролки и ремъци... след ремонта я карах 1 семица минах и 1000+ км нямаше проблеми,но след това започнаха да ми играят оборотите и да тресе целия мотор, все едно прекъсва, свещите са нови, бобините и те са нови на 1 година... не ми светеше нищо по таблото нямаше грешки... предположихме, че е стъпков мотор и взехме един дросел сложихме го, но никаква промяна нямаше. Отидох за адаптация на дросела тръгнаха да го адаптират и изписа операцията неможе да бъде завършена и почна да мига чека. След това я закачиха и не даваше нито да се адаптира дросела нито ми даваше някаква грешка на диагностиката... отвориха бордовия компютър нямаше му нищо, отвориха компютъра на мотора и във него не видяха нещо нередно... извадиха бобините и горе имаха нещо като стопено и предположиха, че затова тресе бобините заминали, нищо че бяха на има няма 10 000 км... взехме други бобини за проба не проблема си остана никаква променя пак пищеше чека и не показваше никакви грешки и не позволяваше да се адаптира дросела... закарах я при друг да я погледне, той успя някак си да адаптира дросела и ми каза, че нямам никакви грешки... взех колата по таблото пак няма грешки но тресенето в мотора и играенето на оборотите ми остана... колата има висока компресия 13,5 но ми викат, че имам изгорял клапан и искат да се отваря мотора сега. Което не ми е много оферта... някой да каже някакво предположение, че след няколко дена ще отварят пак агренажа да видят да не е избягал някой от валовете, макар че момчето вика 3 пъти я е гледал и колата е зацепена като хората, но вика дай да я отоворим пак да видиме...

    Сега в крайна сметка целия мотор се тресе (прекъсва), играят ми оборотите и на моменти колата чак гасне... лампи не светат по таблото няма грешки...


    Редактирано заглавие.
    Модераторски екип на fiatforum.bg
    Последна редакция от Juv3n7us; 23.06.2017, 20:34.

    #2
    Колега,ако има изгорял клапан,компресията на този цилиндър ще е по-малка от другите и колата няма да върви.Нека проверят ангренажа дали е наред и за друго,което се сещам е да не смуче въздух от уплътненията на всмукателите.

    Коментар


      #3
      Не е от всмукателите, защото ги пръскаха със контактен спрей и никаква промяна нямаше... ще се гледа пак ангренажа, макар че момчето ми каза, че не му се вярва от агренажа да ми играят толкова много оборотите, че чак на моменти да гасне...

      Коментар


        #4
        А ТПС-а коректни данни ли дава?
        Fiat Marea 1.6 16V ELX 2000г.CNG,Opel Antara 2,2 163kc.
        ex:Fiat Regata 1714D;ex:Fiat 125P

        Коментар


          #5
          Незнам какви данни дава... вчера гледаха агренажа и всичко е 6, а колата вече почна да придърпва и ми дава разход 16/100... компютър с чип за проба ми искат, защото предполагат, че компютъра ми прави проблемите.

          Коментар


            #6
            измии дросела но го свали, на място не става,
            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

            Коментар


              #7
              Свалян е и съм го измил, никаква разлика, дори и минимална разлика няма. Взех и още един дросел да пробвам и него измих и го сложих и пак никаква промяна... вчера смених и компютъра и пак нищо... ангренаж, свещи, бобини, дросел, компютър всичко е ок пък колата се тресе, прекъсва и ми играе обортомера и ми дава разход 16/100... всеки вдига ръце и незнае какво става
              Последна редакция от Juv3n7us; 01.07.2017, 16:07.

              Коментар


                #8
                Минах дюзите на ултразвук и отворихме мотора имаше доста нагар, явно дето е пипал масло. Сменихме сегменти, биелни лагери, шлаифане на главата, напасване на клапани, гарнитури всичко смених и колата продължава да гасне и да тресе мотора... до тука съм сменил бобини, компютър, дросел, направен е основен ремонт на двигателя, центровки всичко е ок, пък колата продължава да работи като трактор... вече незнам какво да я правя

                Коментар


                  #9
                  а на бензиновата помпа налягането как е? газ има ли?
                  Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                  (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                  Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                  Коментар


                    #10
                    Това че бубините са нови не значи, че не могат да дефектират. Проверихте ли ламбда сондата, заради нея колата може да влезне в авариен режим, да харчи яко и да работи неравномерно. Не знам коя година ти е Стилото, но ако е EURО3 стандарт може да имаш и 2 сонди. 2-те като се прецакат двигателя едвам работи.
                    Fiat Bravo II 1.4 16v
                    Alfa Romeo 156 1.9 JTD++ EX.
                    Fiat Punto 1.1 MK1 EX.

                    Коментар


                      #11
                      Колега погледни свещите защото скоро ядох дървото с едни уж японски на ДЕНСО , а след 500-600 км издадоха богу дух и колата имаше подобни симптоми
                      koce73 , Fiat Marea Weekend 1.6 16V 1997 специално пригодена за тежък терен , отскоро и Subaru Forester 2.0 2005 за още по-тежък терен 0895747442

                      Коментар


                        #12
                        Не колата няма газ, само на бензин е... евро 3 е да и е с 2 ламбд сонди, но ако не бяха добре веднага щеше да ги покаже на диагностика. 3-ма човека са я закачали с 3 различни диагностики и не дава нищо... ония ден даде някакъв нереален аванс на изпускателния вал трябвал да бъде 7 градуса пък мояе 4.8 и изведнъж се качва на 6500 и пак пада на 4. Момчето каза, че това е нереално и направо ми каза, че незнае какво да я прави вече... имам 8 бобини и 2 дросела файда не е там проблема, свещите са 6... от вчера друг човек се бори с нея... нещо става с инсталацията според мене..
                        Последна редакция от Juv3n7us; 01.08.2017, 21:54.

                        Коментар


                          #13
                          Възможно ли е да е заминал компютъра, защото ми дава мап сензор. Купувам нов скъп уж не е китайски и пак ми дава мап сензор на диагностика. Давами и пътечка 2 педал на газта слагам друг и пак никва разлика пак ми го дава. С две думи на диагностика дава някви грешки сменям там квото дава изтриваме старите грешки и след малко пак светва чека и дава същите грешки

                          Коментар


                            #14
                            това е датчик на разпределителен вал проверете него и зацепването.
                            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                            Коментар


                              #15
                              След малко почивка пак започнах да търся проблема. Вчера сменихме датчика на разпределителния вал и колата я закачихме и даде само детонационен датчик. Днеска го сменихме и него, както си пише затегнат 20 nm. Запалихме колата продължава да тресе мотора и да играе обортомера. Закачихме я на диагностика, вече не дава никакви грешки, но вътре ми свети чека и пищи... на диагностика показва, че нямам проблем, пък на таблото свети чека за проблем и колата не работи никак добре.. незнам какво да правя вече..

                              Коментар

                              Working...
                              X