Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем при палене на добло

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем при палене на добло

    Колата е Фиат добло 1.2 , 65 коня. Проблемът колеги се състои в това след като запали започва една неравномерна работа на мотора. Чуди се да изгасне ли или не , едно такова започва да се тресе, направо ужас. Та въпроса както следва е: Аджеба от какво би могло да се получава така? Да вметна взех го миналия декември, по запалване то не съм сменял кабели или свещи, чудясе дали може от тях да е?!
    Последна редакция от kalinko; 13.06.2017, 00:06.
    Lancia Y, 1.1, 2000г.-първата любов! Сегашна любовница - Фиат Добло 2002г, 1.2 пак бензин......като цяло винаги верен на марката!

    #2
    кабели свещи бобина помпа комп, почни в тази послядователност
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #3
      А като достигне работна температура как е?
      koce73 , Fiat Marea Weekend 1.6 16V 1997 специално пригодена за тежък терен , отскоро и Subaru Forester 2.0 2005 за още по-тежък терен 0895747442

      Коментар


        #4
        Константинов написа: Преглед на мнението
        А като достигне работна температура как е?
        съмняваш се в дюзи?
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #5
          Прави го при топъл двигател по принцип ама не всеки път когато я паля. Когато го прави като и подам малко газ ама наистина малко , тогава се кротва. Да е моторчето за празен ход?! Така или иначе днеска взех кабели и свещи, като ги сменя ще пиша пак да видиме дали проблема е решен.
          Lancia Y, 1.1, 2000г.-първата любов! Сегашна любовница - Фиат Добло 2002г, 1.2 пак бензин......като цяло винаги верен на марката!

          Коментар


            #6
            S_BANKOV написа: Преглед на мнението
            съмняваш се в дюзи?
            Много вероятно както и бензинов филтър
            koce73 , Fiat Marea Weekend 1.6 16V 1997 специално пригодена за тежък терен , отскоро и Subaru Forester 2.0 2005 за още по-тежък терен 0895747442

            Коментар


              #7
              Пиша както обещах. Снощи смених свещите и кабелите, днеска проблеми нямаше цял ден, докато не дойде време да се прибирам от работа. Пак същата история, вече незнам от помпата ли или тези дюзи при бензина не ги знам какви са , но пък трябва да сменя всичко за да открия прблема ли?! Освен да я карам на майстор, е*аси.
              Lancia Y, 1.1, 2000г.-първата любов! Сегашна любовница - Фиат Добло 2002г, 1.2 пак бензин......като цяло винаги верен на марката!

              Коментар


                #8
                газ има ли колата?
                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                Коментар


                  #9
                  Не, само на бензин. Даже когато си работи на място и се включи перката почва да работи неравномерно и гасне.
                  Последна редакция от kalinko; 15.06.2017, 18:35.
                  Lancia Y, 1.1, 2000г.-първата любов! Сегашна любовница - Фиат Добло 2002г, 1.2 пак бензин......като цяло винаги верен на марката!

                  Коментар


                    #10
                    На комп закача ли я да видиш за грешки? И малко разсъждения: щом при загрял двигател ти прави проблем, значи някой елемент излиза извън параметри, например: бубина, датчик на колянов вал, или нещо от сорта. Като пример ще дам моя датчик на коляновия вал, след загряване той прекъсваше и колята няма палене, като го свалих и го закачих на мултицета взех да го нагрявам със сешоара и съпротивата му започна да се вдига от нормата / мисля че беше 840-920 ома/ като накрая прекъсваше, след охлаждане пак си влизаше в нормата. Може да пробваш нещо подобно за датчиците които се сетиш. Но най-напред я закачи на комп.
                    FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                    Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                    Коментар


                      #11
                      огледай бобината за пукнатина, с лупа по възможност,
                      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                      Коментар


                        #12
                        И така колеги, днес я закачих на компа и се оказа едната от бобините и е свършил живота, надявам се утре е успея да я сменя. Между другото днес едвам успях да запаля, но се надявам след смяната всичко да е ОК. Мислех за датчик ама компа каза бобина.
                        Lancia Y, 1.1, 2000г.-първата любов! Сегашна любовница - Фиат Добло 2002г, 1.2 пак бензин......като цяло винаги верен на марката!

                        Коментар


                          #13
                          Сменихме бобината, но проблема е друг изглежда. Като я запаля пак си работи неравномерно, но сега като потегля няма вътък. Първа, втора и губи мощност все едно нещо запушено, на място я форсам без проблем но потегля ли забива муцуна. Преди време на Ипсилона ми забиваше муцуна ма беше катализатора, отзаде миришеше на запартък, тука не ми изглежда така. Един колега ходи да му я чистят с водород и е много доволен, даже и аз намирам разликата при неговата кола преди и след. Един френд иска в понеделник да му я закарам да почисти инжекторите и може би да смени и горивния филтър. Чудя се дали е я карам на водород за чистене?!
                          Lancia Y, 1.1, 2000г.-първата любов! Сегашна любовница - Фиат Добло 2002г, 1.2 пак бензин......като цяло винаги верен на марката!

                          Коментар


                            #14
                            готви се за компютър
                            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                            Коментар


                              #15
                              Ами май това излезе накрая, днес беше в сервиза на бош, говори ми, че се ги или някакъв импулс, ма не каза да сменям импулсен датчик?!. Аверчето отсече компа дето бил на дросела. Не го знам какво е правил в момента е пушка колата. Въпросът е,че не се знае до кога ще изкара така, за да знам кога да взимам такъв блок (управление,комп.) ?! И то после един филм ще има с него само дето не знам с колко продължения ще е. Авера вика трябва по номера на този да търся друг, колегата вика после трябва разпознаване, незнам вече.
                              Последна редакция от kalinko; 19.06.2017, 20:37.
                              Lancia Y, 1.1, 2000г.-първата любов! Сегашна любовница - Фиат Добло 2002г, 1.2 пак бензин......като цяло винаги верен на марката!

                              Коментар

                              Working...
                              X