Колеги имам въпрос и той е следния. Навремето някой майстор като е слагал обикновена АГУ на колата е накъсал въдуховода след дебитомера от страната на дросела. Смяната със същата част е невъзможна тъй като частта е спряна от производство. Лесно бих я сменил с парче гумена тръба със същия диаметър, но проблема е че има един малък израстък така да го нарека който обира картерните газове. Въпроса ми е дали не мога да го затапя от към двигателя и да си сложа обикновено парче тъй като има и една тръбичка от същия изход на картерни газове от към двигателя която отива в дросела? Тя ще може ли успешно да поеме и функцията на онзи израстък от въздуховода?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въздуховод след дебитомер?
Collapse
X
-
Колега, няма ли ги тези въздуховоди в раздела продава във форума ? Аз по едно време точно такава подарих на колега.
За затапването не съм много сигурен, едно време бях разглеждал схемата мисля, че имаше участие и на двете маркучета за да кондензират маслените пари, а каквото не се върне на капки в мотора то отива за изгаряне.Fiat Coupe 1.8
Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.
-
Реши го по метода "направи си сам", свата така реши въпроса на Форд Фокус, и при него няма намиране, въпреки че е 2002 г., той направи разклонението от хромникелови тръби и ги свърза с мъркучи.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
Попринцип за сега съм го закрепил с изолирбанд и учудващо добре ми се получи ама предпочитам да си е оригиналното. Що се отнася до това да го взема втора ръка ме притеснява каква ми е гаранцията че ще е здраво такова каквото трябва да е. Все пак колата е на 21 години което предполага че и последната излязла от завода вече ще е с поопечен въздуховод.Fiat Brava-ELX 1,8 GT 96
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар