Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Прекъсване на Marea 1,8 16V

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Да се изкажа и аз по темата тъй като имам същия мотор 1.8 16 в относно бензиновия филтър такъв има външен лично аз съм си го сменял при мен е седана от 98г .
    Както е написал и колегата Банков погледни си под пластмасата една широчка такава е под задна дясна гума ☺
    Мъжът трябва да взима толкова, че колкото и жената да изхарчи, да остава за 1 резервоар и 2 бири!

    Фиат Типо 1.6 i.e некаде около 90 те години
    Фиат Мареа 1.8 16v откъм края на 90 те години

    Коментар


      #17
      Гледал съм. Като купих колата, прекъсваше и гаснеше(предишният собственик обилно беше измил двигателя и беше напълнил куплунга на датчик колянов вал с вода). Но на мен каза, че има проблем с горивния филтър. Отидох в сервиз, за да сменя филтъра. Вдихнаха колата и ми се изсмяха - ФИЛТЪР НЯМА! Оттам знам, защото го търсиха от двигателя до резервоара.

      Коментар


        #18
        ааааа ясно. е освен да ти кажа да смениш сервиза кво да напраря.
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #19
          Колега дали някой не се е изгаврил с колата и след смъкването на стария просто да е решил че не му трябва нов
          S_BANKOV написа: Преглед на мнението
          ааааа ясно. е освен да ти кажа да смениш сервиза кво да напраря.
          Fiat Brava-ELX 1,8 GT 96

          Коментар


            #20
            ааа това пък изобщо не мога да го кажа. но филтър имат.
            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

            Коментар


              #21
              За пореден път питах и ми отговориха, че горивен филтър няма. По каква причина - не знам. Но също така, не могат да установят какво не е наред. Поставяли са за проба: нови бобини, горивна помпа - комплект, дюзи. Обясняват, че стъпковия мотор е само за свободен ход. Странното е, че до загряване колата работи добре. Щом достигне работна температура, няма проблем с ускоряване, но е проблем задържането на обороти без промяна. Вече дори се съмняват в механичен дефект - например, спукано бутало.

              Не са пипали дебитомер и сензор на коляновия вал. Обяснението е, че диагностиката показвала добра синхронизация, дори когато колата прекъсва. Някак ги убедих да сменят поне сензора на коляновия вал, защото се е обелил кабелът и не съм сигурен кога ще прекъсне.
              Последна редакция от Emil74; 24.05.2017, 18:50.

              Коментар


                #22
                Сензор на коляновия вал. Вчера реших да взема нещата с свои ръце и поисках да го сменят, дори да е изправен - плащам си. проблемът е, че с пипането на кабела сензорът се е разпаднал и сега се чудят как да го извадят. А колата ми трябва утре.
                Последна редакция от Emil74; 25.05.2017, 13:27.

                Коментар


                  #23
                  майкоооооо.
                  Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                  (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                  Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                  Коментар


                    #24
                    Е, успяха. Взех си колата. Ако не бях питал тук, със сигурност нямаше да успеят навреме.
                    Благодаря на всички колеги!

                    Коментар

                    Working...
                    X