Колата започва да прекъсва при загрял двигател. НИКОГА не прекъсва на студен. Когато загрее, периодично и доста силно прекъсва между 1000 и 2000 оборота. Особено добре се забелязва при плавно подаване на газ. При високи обороти работи нормално. Преди два дни се върнах от дълъг път, никакви проблеми на магистралата. Ефектът, който описвам, се забелязва най-вече при градско каране, когато се налага да работи по-дълго на минимални обороти. След това, при ускоряване започва много силно прекъсване. Налага се да натискам до над 3000 оборота, за да мога изобщо да тръгна.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Прекъсване на Marea 1,8 16V
Collapse
X
-
Emil74 написа: Преглед на мнениетоКолата започва да прекъсва при загрял двигател. НИКОГА не прекъсва на студен. Когато загрее, периодично и доста силно прекъсва между 1000 и 2000 оборота. Особено добре се забелязва при плавно подаване на газ. При високи обороти работи нормално. Преди два дни се върнах от дълъг път, никакви проблеми на магистралата. Ефектът, който описвам, се забелязва най-вече при градско каране, когато се налага да работи по-дълго на минимални обороти. След това, при ускоряване започва много силно прекъсване. Налага се да натискам до над 3000 оборота, за да мога изобщо да тръгна.
- Бобини за високо напрежение
- Датчик колянов валFIAT BRAVO II 1.4 GPL
FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
FIAT UNO 1.5
Коментар
-
Като подадеш газ на празен ход и я отпуснеш виж дали при падане под 1100 оборота има едно накъсано изхвърляне на газовете от ауспуха, малко като глухо припукване. В момента се боря с подобен проблем и до тук предположенията са: свещи, бобина, кабели, ангренаж, не добре затварящи се клапани. При мен обаче има и тресене на празен ход. Вече съм проверил ангренажа, кабелите и свещите. В петък съм на друг майстор и ако имам резултат ще пиша, кажи и ти ако изскочи нещо.Fiat Brava 1.6 16v 2000г.
Коментар
-
S_BANKOV написа: Преглед на мнениетопръдължавам
5 горивен филтър
6. регулатор гориво
7. бензинова помпа в агония.
само ако го прави на бензин и газ няма.
не пипай бобините.
Коментар
-
"Оставих я в сервиз. Диагностиката казва, че работи като часовник. Борят се от вчера..."
Бобините не се засичат на диагностика ако има междувитково късо на вторичната намотка. Трудно е да се направи. Датчика на коляновия вал е подобна история, но при него обикновено като загрее изгасва колата и не иска да запали докато не изстине (датчика).
На бравото ми като откача и четирите бобини не записва и грешка дори.Последна редакция от stanleyhacker; 19.05.2017, 18:00.FIAT BRAVO II 1.4 GPL
FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
FIAT UNO 1.5
Коментар
-
Emil74 написа: Преглед на мнениетоОставих я в сервиз. Диагностиката казва, че работи като часовник. Борят се от вчера...
Май трябва да смениш диагностиката!OVB X18XE1 седан+ГИ
Коментар
-
По принцип, това е сервизът, в който винаги я правя. Два пъти съм прибягвал до услуги на други, поради липса на места и съжалих и двата пъти - хем ме "одраха", хем нищо не свършиха.
Това са от най-гадните повреди. Приятел имаше подобен случай в София. Половината електроника смениха, а накрая се оказа инжектор.
Коментар
-
Emil74 написа: Преглед на мнениетоГоривен филтър няма. Не и външен. Има един на банзиновата помпа и това е. Не са и бобини - сменени са с нови, няма промяна. Върви се в посока подаване на гориво. какво е обаче, засега не знаят.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар