Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Прекъсване на Marea 1,8 16V

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Прекъсване на Marea 1,8 16V

    Колата започва да прекъсва при загрял двигател. НИКОГА не прекъсва на студен. Когато загрее, периодично и доста силно прекъсва между 1000 и 2000 оборота. Особено добре се забелязва при плавно подаване на газ. При високи обороти работи нормално. Преди два дни се върнах от дълъг път, никакви проблеми на магистралата. Ефектът, който описвам, се забелязва най-вече при градско каране, когато се налага да работи по-дълго на минимални обороти. След това, при ускоряване започва много силно прекъсване. Налага се да натискам до над 3000 оборота, за да мога изобщо да тръгна.

    #2
    1. проверка на гофретата между дебитомер и дросел
    2. миене на дросел.
    3. клапан на картерната вентилация на дросела
    4. ламбда сонда.
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #3
      Колата започва да прекъсва при загрял двигател. НИКОГА не прекъсва на студен. Когато загрее, периодично и доста силно прекъсва между 1000 и 2000 оборота. Особено добре се забелязва при плавно подаване на газ. При високи обороти работи нормално. Преди два дни се върнах от дълъг път, никакви проблеми на магистралата. Ефектът, който описвам, се забелязва най-вече при градско каране, когато се налага да работи по-дълго на минимални обороти. След това, при ускоряване започва много силно прекъсване. Налага се да натискам до над 3000 оборота, за да мога изобщо да тръгна.
      Това са типични симптоми на нещо съдържащо бобина в себе си. Като загрее се разширява и прави късо между витките. А именно:
      - Бобини за високо напрежение
      - Датчик колянов вал
      FIAT BRAVO II 1.4 GPL
      FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
      FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
      FIAT UNO 1.5

      Коментар


        #4
        Доколкото виждам, кабелът на датчика на коляновия вал е жестоко обелен... Вчера смених свещите. на първи цилиндър беше доста зле. Там би могла да е бобината с проблем. Но при по-високи обороти работи. А възможно ли е да е дюза?
        Последна редакция от Emil74; 16.05.2017, 18:11.

        Коментар


          #5
          Като подадеш газ на празен ход и я отпуснеш виж дали при падане под 1100 оборота има едно накъсано изхвърляне на газовете от ауспуха, малко като глухо припукване. В момента се боря с подобен проблем и до тук предположенията са: свещи, бобина, кабели, ангренаж, не добре затварящи се клапани. При мен обаче има и тресене на празен ход. Вече съм проверил ангренажа, кабелите и свещите. В петък съм на друг майстор и ако имам резултат ще пиша, кажи и ти ако изскочи нещо.
          Fiat Brava 1.6 16v 2000г.

          Коментар


            #6
            пръдължавам

            5 горивен филтър
            6. регулатор гориво
            7. бензинова помпа в агония.

            само ако го прави на бензин и газ няма.
            не пипай бобините.
            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

            Коментар


              #7
              Оставих я в сервиз. Диагностиката казва, че работи като часовник. Борят се от вчера...

              Коментар


                #8
                S_BANKOV написа: Преглед на мнението
                пръдължавам

                5 горивен филтър
                6. регулатор гориво
                7. бензинова помпа в агония.



                само ако го прави на бензин и газ няма.
                не пипай бобините.
                Нямам горивен филтър. При проблем с бензиновата помпа преди година, колата наистина тресеше по подобен начин, но не позволяваше да се вдигат високи обороти. А аз при това състояние я натиснах до 170 преди няколко дни и можеше още...

                Коментар


                  #9
                  горивен филтър имаш, обзалагам се на каквото кажеш.
                  Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                  (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                  Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                  Коментар


                    #10
                    "Оставих я в сервиз. Диагностиката казва, че работи като часовник. Борят се от вчера..."

                    Бобините не се засичат на диагностика ако има междувитково късо на вторичната намотка. Трудно е да се направи. Датчика на коляновия вал е подобна история, но при него обикновено като загрее изгасва колата и не иска да запали докато не изстине (датчика).
                    На бравото ми като откача и четирите бобини не записва и грешка дори.
                    Последна редакция от stanleyhacker; 19.05.2017, 18:00.
                    FIAT BRAVO II 1.4 GPL
                    FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
                    FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
                    FIAT UNO 1.5

                    Коментар


                      #11
                      Горивен филтър няма. Не и външен. Има един на банзиновата помпа и това е. Не са и бобини - сменени са с нови, няма промяна. Върви се в посока подаване на гориво. какво е обаче, засега не знаят.

                      Коментар


                        #12
                        Така като сте почнали ,проверете и "О" пръстените на капака на главата. Тая свещ дето казваш че не е била добре. Моята от тези пръстени цапаше свещ с масло и прекъсваше. След смяна се оправи.
                        FIAT FORUM BULGARIA
                        Ракията е над политиката

                        Видео от Италфест 2011

                        Коментар


                          #13
                          Оставих я в сервиз. Диагностиката казва, че работи като часовник. Борят се от вчера...
                          Диагностика се прави с това дето е на раменете на този дето прави диагностика!
                          Май трябва да смениш диагностиката!
                          OVB X18XE1 седан+ГИ

                          Коментар


                            #14
                            По принцип, това е сервизът, в който винаги я правя. Два пъти съм прибягвал до услуги на други, поради липса на места и съжалих и двата пъти - хем ме "одраха", хем нищо не свършиха.
                            Това са от най-гадните повреди. Приятел имаше подобен случай в София. Половината електроника смениха, а накрая се оказа инжектор.

                            Коментар


                              #15
                              Горивен филтър няма. Не и външен. Има един на банзиновата помпа и това е. Не са и бобини - сменени са с нови, няма промяна. Върви се в посока подаване на гориво. какво е обаче, засега не знаят.
                              я погледни под десния декорйтивен праг на задна дясна врата.
                              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                              Коментар

                              Working...
                              X