Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Brava 1.6 16v необичаен шум от двигателя?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    И моята от една седмица тропа
    Едни казват ремък други клапани
    а колата все едно е току що запалил дизел
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #17
      И при мен Бравата трака като дизел само дето съм 1,8 двигател. На мен ми каза един че било повдигачи, но моето тракане ще кажеш е по задълбочено от това и не изчезва с вдигането на обороти. Вие как казвате какъв е шанса да са повдигачите?
      Fiat Brava-ELX 1,8 GT 96

      Коментар


        #18
        При мен се оказа обтяжна ролка на ангренажа, самата ролка беше заминала и се беше върнала в начална позиция, ремъка беше прескочил 3 зъба и беше на 2 от това да разбие клапаните, чист късмет съм изкарал или поне така ми казаха. Смених целия ангренажен комплект и тракането вече го няма, но се появи едно тресене когато колата е на празен ход. Гледах дали не държи много ниски обороти ама си е на 800-900, което си беше така и преди, та ще я връщам в сервиза да видим дали са тампони (моето предположение е такова) или нещо не са зацепили като хората ремъка. Интересното е, че преди тресеше така, че даже и по-зле, на 1900 оборота точно, сега на 1900 няма нищо.
        Последна редакция от Tsarski; 11.05.2017, 18:44.
        Fiat Brava 1.6 16v 2000г.

        Коментар


          #19
          При мем тракането се усилва дато вдигам обороти .
          Повдигачите тропари по ситно .
          При мен са като на лада с гайка се настройват
          Ако са с масло и се кара без масло колата тогава може при тях да има проблем
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #20
            Колега Царски,има наистина вероятност ремъка да не е зацепен правилно.Възможно е единия от разпределителните валове да е "мръднал" с един зъб.Тогава се получава "тресене" на малки обороти.Колата се зачудва при даване на гас и става по-мудна.Правилно ти е решението да си проверят пак центровката.А по въпроса с разбитата ролка,когато ремъка на ангренажа се охлаби,тогава разпределителните валове започват да"тропат" като дизел на малките обороти.

            Коментар


              #21
              Niki_k абсолютно точно както го описваш се случва в момента + това че на студен мотор работи страшно неравномерно и прекъсва.
              Fiat Brava 1.6 16v 2000г.

              Коментар


                #22
                Колеги пиша в тази тема за да не отварям нова. Какво да правя незнам... да се притеснявам ли, или да карам смело пак незнам. При моята брава 1.6 е обратното (трака само на загрял двигател), почва да чука леко и то не постоянно, а на интервали, чукането го чувам от ангренажа. Ролките и ремъка са на 20к километра, с времето усещам как проблема зачестява и съм почти убеден че е ролка. Незнам сегашните колко са добри - комплект на dayco(ремък), с ролки на ina - като ги купувах всичко беше на едно. Искам да си купя качествени консумативи, какви да взема? По-късно ще кача клип за какво става на въпрос. Иначе си върви нормално, няма прекъсване и подобни, искам да я хвана преди да е станало късно.
                Последна редакция от vnukata; 09.06.2017, 21:41.

                Коментар


                  #23
                  https://www.youtube.com/watch?v=Agi0ndZtaUE

                  Колеги това е тракането, което се чува, когато колата загрее. При вдигане на оборотите чукането спира.

                  Коментар


                    #24
                    Никой не сподели, случвало ли му се е да попада на такъв проблем.

                    Коментар


                      #25
                      при мен имаше като едно чукане ама чак по такъв начин не
                      Fiat Brava-ELX 1,8 GT 96

                      Коментар


                        #26
                        vnukata написа: Преглед на мнението
                        Никой не сподели, случвало ли му се е да попада на такъв проблем.
                        За да се установи произхода на шума ти предлагам да свалиш първо ремъка на климатика и да провериш дали ще се появи отново същото тракане при загрял двигател.
                        След това, свали и обслужващия ремък на алтернатора и отново провери.
                        Споменаваш, че си сменял ангренажен комплект, но нищо не казваш за двата обслужващи ремъка и техните ролки.
                        Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

                        Коментар


                          #27
                          Stefanaki написа: Преглед на мнението
                          За да се установи произхода на шума ти предлагам да свалиш първо ремъка на климатика и да провериш дали ще се появи отново същото тракане при загрял двигател.
                          След това, свали и обслужващия ремък на алтернатора и отново провери.
                          Споменаваш, че си сменял ангренажен комплект, но нищо не казваш за двата обслужващи ремъка и техните ролки.

                          От ремъци тогава бях сменял всичко, с изключение на хидравликата. Не мога да ги разкача защото нямам условия, но пак да спомена, че проблема се появи точно след смяната на ролките откъм ангренажа. Кофти е че моя майстор за цяло лято изчезва на море и съм принуден да я карам в друг сервиз, а при непознати знам какво ще стане. Ще искат да купят цял комплект ролки и ремък ( тяхни части), после я дадат гаранция за пробег. Така и не разбрах в Пловдив за майстор, някой който да ги чува тея италиянки с претенциите си, всички почват да гледат тъпо и да псуват. Както и да е, на сервиз ще се ходи, така с гадаене не става. Благодаря за съвета!

                          Коментар


                            #28
                            Идентичен случай на Бравата на зетя, сменихме ролки и ремъци и след няколко дена се получи тракане, след огледа се оказа, че зъбът който контрира ролката се е счупил и тя си се разхожда накъдето си иска, старата се оказа здрава и си я бяхме запазили, съответно я сложихме и всичко заспа.
                            FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                            Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                            Коментар


                              #29
                              При мен се оказа водна помпа, имаше голям луфт. Откакто тая кола е в Бг от 11 години, водна помпа не бе сменяна, съмнявам се в Италия да е била сменяна. Сега колата е на 190 хил. реални км, което наистина потвърждава, че тази част е чук.

                              Коментар

                              Working...
                              X