Здравейте колеги. Бих искал да чуя мнение за проблема който се получи при мойто фиатче.
Както си карах един ден колата изгуби мощност и почна да тресе много яко. Закарах я едвам до гаража и я разглобих с мисълта че е прехвърлила зъб на ремъка. Оказа се издухана гарнитура между 3 и 4 цилиндър. Смених сигметни, занесох главата за ремонт, смених ремъци и гарнитури и я затворих. От тук започнаха проблемите. Още с първото палене колата започна да не работи равномерно. Когато я оставя на свободен ход си сваля оборотите до 750 като след няколко секунди започват да играят и да падат до 600 и в един момент угасва. Понякога си държи 750 и леко играят и не гасне ама пак се усеща че не работи добре. В друг случай пък започва рязко играене на оборотите - форсиране от 1000 до 2500 оборота постоянно без въобще да барам газта. Направо мога да я карам без да подавам газ в този случай. Тя сама си се форсира. Между другото веднага след онзи ремонт ми светна чек лампата и не е угаснала от тогава. Закарах я на елкон да видим какво ще излезе. Та на елкона излязоха 4 грешки - стъпков мотор, инжектори 1, 3 и 4. Елконаджията вика че такова нещо не е виждал и започна да мери дали някъде не дава на късо но не намери нищо. Извода му беше че компютъра е сдал багажа тъй като пинчетата на тези 4 неща с много близко едно до друго в компютъра. И тъй като няколкото опита за намиране на компютър се оказаха неуспешни се чудя дали има смисъл да продължавам и дали въобще това е проблема. Колата е с газов инжекцион Landi Renzo но превключа ли я на газ проблема се задълбочава като се включва яко прекъсване на двигатела също и по време на движение. При бензин може да се кара спокойно тъй като в движение прекъсва много леко.
Някакво мнение? На някой да се е случвало подобно нещо?
Темата е преместена в правилният раздел.
Модераторски екип на fiatforum.bg
Както си карах един ден колата изгуби мощност и почна да тресе много яко. Закарах я едвам до гаража и я разглобих с мисълта че е прехвърлила зъб на ремъка. Оказа се издухана гарнитура между 3 и 4 цилиндър. Смених сигметни, занесох главата за ремонт, смених ремъци и гарнитури и я затворих. От тук започнаха проблемите. Още с първото палене колата започна да не работи равномерно. Когато я оставя на свободен ход си сваля оборотите до 750 като след няколко секунди започват да играят и да падат до 600 и в един момент угасва. Понякога си държи 750 и леко играят и не гасне ама пак се усеща че не работи добре. В друг случай пък започва рязко играене на оборотите - форсиране от 1000 до 2500 оборота постоянно без въобще да барам газта. Направо мога да я карам без да подавам газ в този случай. Тя сама си се форсира. Между другото веднага след онзи ремонт ми светна чек лампата и не е угаснала от тогава. Закарах я на елкон да видим какво ще излезе. Та на елкона излязоха 4 грешки - стъпков мотор, инжектори 1, 3 и 4. Елконаджията вика че такова нещо не е виждал и започна да мери дали някъде не дава на късо но не намери нищо. Извода му беше че компютъра е сдал багажа тъй като пинчетата на тези 4 неща с много близко едно до друго в компютъра. И тъй като няколкото опита за намиране на компютър се оказаха неуспешни се чудя дали има смисъл да продължавам и дали въобще това е проблема. Колата е с газов инжекцион Landi Renzo но превключа ли я на газ проблема се задълбочава като се включва яко прекъсване на двигатела също и по време на движение. При бензин може да се кара спокойно тъй като в движение прекъсва много леко.
Някакво мнение? На някой да се е случвало подобно нещо?
Темата е преместена в правилният раздел.
Модераторски екип на fiatforum.bg
Коментар