Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

помощ за размер на сегменти браво 1.8

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    помощ за размер на сегменти браво 1.8

    колеги миналата година ми смених сегменти пълна ревизия на главата и продалжава да харчи масло 5л/10 000 км разглобих я пак гумичките виктор реиц ги извадих без усилие с пръсти от водачите явно не са сложени като хората сегментите са геотце видимо са като нови мерих цилиндрите с индикатор вътромер наи-голямото износване е 0.06мм което ми казаха че е никакво износване това на 4_ти цилиндър на другите цилиндри варира 0.02 до 0.04 та въпроса ми сега е какви сегменти да купя гледам по каталог за браво 1.8 16в има 3 вида 82мм 82+0.4 и 82+0.6 доверен маистор ми каза да си взема стандартни 82мм защото това износване било нищожно вие какво бихте ме посъветвали

    #2
    щом не е шлайфан блока и по-точно цилиндрите слагаш стандартни,всичко останало няма да влезе.ако всичко е така както пишеш защо гори масло е въпроса.някой сети ли се да провери водачите,както и каналите на сегментите.при износени водачи също ще гори масло.

    Коментар


      #3
      тоя мотор може да вдигне налягане и от износен вал а през вептилйцията да си го изгориш
      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

      Коментар


        #4
        водачите на клапаните са сменени нямат никакъв луфт вентилацията ме съмнява дросела и колектора са чисти сегментие са геотце сега ще пробвам с махле или АЕ прави ми впечатление че след смяна на гумичките на клапаните колата временно се оправи и не духаше през капачката за масло грам после пак започна да го гори и пак духаше от капачката и пръскаше масло

        Коментар


          #5
          нещо не се връзва.повишена картерна вентилация има само ако не е наред бутало-цилиндровата група.тук е момента да питам цилиндрите мерени ли са в горна средна и долна част.понякога се износват бъчвообразно.преди да монтираш сегментите на буталата,ги наложи в цилиндрите и измери колко десети е ключа.

          Коментар


            #6
            ЦИЛИНДРИТЕ ГИ МЕРИХМЕ С ВЪТРОМЕРА ГОРЕ ДОЛУ И ПО СРЕДАТА ИМА ОТКЛОНЕНИЯ ОТ ПОРЯДАКА НА 0.01 0.02 ММ НО НА ПОВЕЧЕТО МЕСТА СИ Е 0.04 ВЕРТИКАЛНО ХОРИЗОНТАЛНО 0.03 0.02 НО ЕЛИПСАТА СЕ ПОЛУЧАВА ВИНАГИ ВЕРТИКАЛНО ЩЕ СЛОЖА СЕГМЕНТ ОТ СВАЛЕНИТЕ ТЕ СА НА 30 000 КМ ДА ВИДИМ КОЛКО Е КЛЮЧА

            Коментар


              #7
              сега наложих сегментите в цилиндъра ключа не съм го мерил на око е около 1 мм и на четирите цилиндъра

              Коментар


                #8
                вижте тази сегменти обърнете внимание където пише описание на продукт пише 82мм - 1.2мм-1.2мм-2.0мм данеби това да е размера на ключа http://axm-auto.com/index2.php?brand...menkl=2&show=1

                Коментар


                  #9
                  сега разбра ли защо нещо не се връзва.1мм е доста голям ключ.

                  Коментар


                    #10
                    явно сегментите геотце са менте или много бързо са се износили от нещо но тя и веднага след ремонта си гореше масло тея сегменти са на 30 000 км макс

                    Коментар


                      #11
                      да не би блока да е шлайфан и да е първи ремонт,а ти да слагаш нормален размер сегменти.

                      Коментар


                        #12
                        блока не е пипан незнам какво да го правя продават се само тази марка сегменти по големите магазини а ме е страх да купя махле от някои мизерен магазин или от нета

                        Коментар


                          #13
                          Аз на пунтото по спомен сложих също сегменти гьотце, минал съм над 30 000км, но нямам проблем с разхода, ти как разработи мотора след ремонта ?
                          Спомням си, че за гютце ми казаха, че са една идея по твърди от останалите и не ми се вярва ако това е така да се износват по бързо от останалите ?
                          punto HGT

                          Коментар


                            #14
                            на първо място трябва да се установи дали блока е нормален размер или е минал през шлайф.ако да кажем размера е 80мм,а е шлайфан веднъж,то размера вече е да кажем 80.4мм.точно с тези 4 десети и с нормални сегменти ще имаш голям ключ.това разбира се е предположение,така,че пак отиваме до мерене на цилиндрите,ама не за износване,а за размер.никога не можеш да си сигурен за това кой какво е правил преди теб.другия вариант е да вземеш два комплекта сегменти с уговорката да върнеш единия.пробваш как стоят нормалните,после и тези ,които са първи ремонт.

                            Коментар


                              #15
                              максималния размер на ключа на сегмента е 0.4 mm .минималния 0.2мм . ако е по голям има проблем в цилиндъра или сегментите.елементарна проверка слагаш нов сегмент в цилиндъра местиш го в горната част в средата долу.луфта не трябва да превишава 0.4мм.също може да се светне с лампа под сегмента за да се види дали има елипса и неравномерно износване на цилиндъра.

                              Коментар

                              Working...
                              X