колеги миналата година ми смених сегменти пълна ревизия на главата и продалжава да харчи масло 5л/10 000 км разглобих я пак гумичките виктор реиц ги извадих без усилие с пръсти от водачите явно не са сложени като хората сегментите са геотце видимо са като нови мерих цилиндрите с индикатор вътромер наи-голямото износване е 0.06мм което ми казаха че е никакво износване това на 4_ти цилиндър на другите цилиндри варира 0.02 до 0.04 та въпроса ми сега е какви сегменти да купя гледам по каталог за браво 1.8 16в има 3 вида 82мм 82+0.4 и 82+0.6 доверен маистор ми каза да си взема стандартни 82мм защото това износване било нищожно вие какво бихте ме посъветвали
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
помощ за размер на сегменти браво 1.8
Collapse
X
-
водачите на клапаните са сменени нямат никакъв луфт вентилацията ме съмнява дросела и колектора са чисти сегментие са геотце сега ще пробвам с махле или АЕ прави ми впечатление че след смяна на гумичките на клапаните колата временно се оправи и не духаше през капачката за масло грам после пак започна да го гори и пак духаше от капачката и пръскаше масло
Коментар
-
нещо не се връзва.повишена картерна вентилация има само ако не е наред бутало-цилиндровата група.тук е момента да питам цилиндрите мерени ли са в горна средна и долна част.понякога се износват бъчвообразно.преди да монтираш сегментите на буталата,ги наложи в цилиндрите и измери колко десети е ключа.
Коментар
-
вижте тази сегменти обърнете внимание където пише описание на продукт пише 82мм - 1.2мм-1.2мм-2.0мм данеби това да е размера на ключа http://axm-auto.com/index2.php?brand...menkl=2&show=1
Коментар
-
Аз на пунтото по спомен сложих също сегменти гьотце, минал съм над 30 000км, но нямам проблем с разхода, ти как разработи мотора след ремонта ?
Спомням си, че за гютце ми казаха, че са една идея по твърди от останалите и не ми се вярва ако това е така да се износват по бързо от останалите ?punto HGT
Коментар
-
на първо място трябва да се установи дали блока е нормален размер или е минал през шлайф.ако да кажем размера е 80мм,а е шлайфан веднъж,то размера вече е да кажем 80.4мм.точно с тези 4 десети и с нормални сегменти ще имаш голям ключ.това разбира се е предположение,така,че пак отиваме до мерене на цилиндрите,ама не за износване,а за размер.никога не можеш да си сигурен за това кой какво е правил преди теб.другия вариант е да вземеш два комплекта сегменти с уговорката да върнеш единия.пробваш как стоят нормалните,после и тези ,които са първи ремонт.
Коментар
-
максималния размер на ключа на сегмента е 0.4 mm .минималния 0.2мм . ако е по голям има проблем в цилиндъра или сегментите.елементарна проверка слагаш нов сегмент в цилиндъра местиш го в горната част в средата долу.луфта не трябва да превишава 0.4мм.също може да се светне с лампа под сегмента за да се види дали има елипса и неравномерно износване на цилиндъра.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар