Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

1.8 113 к.с - има ли проблеми с плъзгащите лагери ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    1.8 113 к.с - има ли проблеми с плъзгащите лагери ?

    Колеги някой може ли да каже гд защо 1.8 113 са толкова клекави всеки вече разпродава на части тези коли ? Не виждам вече 1.8 16в 113к. здрав без ремонти по колянов вал и лагери ... това да е най малкия проблем при задирането им ? Как да се предпазя от повреда ?


    Преместена. Допълнено заглавие.
    Модераторски екип на fiatforum.bg
    Последна редакция от Слав; 20.03.2017, 22:52.
    FIAT TEMPRA 1.6 75HP

    #2
    Ползвай качествено масло и няма да имаш проблем с лагерите, сменяй на 7000-8000км и си свиркай.
    punto HGT

    Коментар


      #3
      Та това са на 15 години коли.И вярно като не се подържа както трябва все може да има проблеми.
      А и доста от (масторите) карат да се правят безмислени ремонти от типа проба грежка.
      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

      Коментар


        #4
        И аз имах такава - и на нея и лумкаха глухо лагерите. JTD-тата и те са на по 17 години, но не съм чувал да имат такива проблеми.

        1.9 JTD 110hp
        Ex: Fiat Marea 1,8 16v 97г. LPGi

        Коментар


          #5
          Карах с репсол 10в40 с него малко ми се разтракаха повдигачите не знам защо първата ми смяна беше като я купих , за 8000км не го пипна и го смених с мотул 5в40 , мотула го пипа леко 300 грама за 6000км , скоро ще го сменявам но мисля да е с 10в40 ама се чудя какво ? JTD- и 1.6 16в много рядко да имат проблеми с лагер ?
          FIAT TEMPRA 1.6 75HP

          Коментар


            #6
            Колега, 1.8 няма проблем с лагерите или поне има проблем колкото и всички останали двигатели. Аз имам 1.8, карам го с масло тотал 7000 (всъщност наското налях някакъв репсол по неволя причинена от хубавите ни пътища). Та за 7 години ни лагер е извил, ни съм доливал. Не съм пробвал с Диона супер, приста ойл, м10д или някое гаражно "олио" пресипано от бидон, или закупено на промоция от Кауфланд/Метро/Лидл или някой друг хипермаркет, сигурно ще извие тогава каквото може по мотора.
            Fiat Coupe 1.8

            Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.

            Коментар


              #7
              естествено,че е вътре в помпата,има модели на които са достъпни и отвън.разглобяване му е майката

              Коментар


                #8
                Колега, 1.8 няма проблем с лагерите или поне има проблем колкото и всички останали двигатели. Аз имам 1.8, карам го с масло тотал 7000 (всъщност наското налях някакъв репсол по неволя причинена от хубавите ни пътища). Та за 7 години ни лагер е извил, ни съм доливал. Не съм пробвал с Диона супер, приста ойл, м10д или някое гаражно "олио" пресипано от бидон, или закупено на промоция от Кауфланд/Метро/Лидл или някой друг хипермаркет, сигурно ще извие тогава каквото може по мотора.
                За Приста не съм съгласен, вече 6-та година само Prista Leader 10w40 наливам от сервиза на Moto Pfohe и съм супер доволен. Сменям на 8-9000км защото вече по-рядко карам бравата и си минава 1 година. Такова нещо като тракащи повдигачи никога не съм чувал(давам ги като пример), каквото е прозрачно маслото при наливане, такова е и при точене(това е сигурно защото карам на газ), няма да гори повече от 100-150 мл на смяна... е какво повече да искам и то за толкова смешна цена.
                Сменяйте си маслата на 8-9000 км, в Софето много чакате по светофари, а това на одометъра не се отчита. Друго е че(поне според мен), не трябва всеки път при смяна да се пробват различни марки масла, защото макар и с еднакъв вискозитет при точене все остава малко масло в двигателя и с новото си се получава пак някаква мешавица.
                Последна редакция от vnukata; 23.03.2017, 08:21.

                Коментар


                  #9
                  vnukata написа: Преглед на мнението
                  За Приста не съм съгласен, вече 6-та година само Prista Leader 10w40 наливам от сервиза на Moto Pfohe и съм супер доволен. Сменям на 8-9000км защото вече по-рядко карам бравата и си минава 1 година. Такова нещо като тракащи повдигачи никога не съм чувал(давам ги като пример), каквото е прозрачно маслото при наливане, такова е и при точене(това е сигурно защото карам на газ), няма да гори повече от 100-150 мл на смяна... е какво повече да искам и то за толкова смешна цена.
                  Сменяйте си маслата на 8-9000 км, в Софето много чакате по светофари, а това на одометъра не се отчита. Друго е че(поне според мен), не трябва всеки път при смяна да се пробват различни марки масла, защото макар и с еднакъв вискозитет при точене все остава малко масло в двигателя и с новото си се получава пак някаква мешавица.
                  пак ще си сипя 10в40 , моля някой да ми предложи хубаво масло и да е доволен , надявам се повдигачите да ми утихнат защото на студено си тракат а на топло леко до 1200-1300 оборота после не се чуват
                  FIAT TEMPRA 1.6 75HP

                  Коментар


                    #10
                    fuel injekcion написа: Преглед на мнението
                    пак ще си сипя 10в40 , моля някой да ми предложи хубаво масло и да е доволен , надявам се повдигачите да ми утихнат защото на студено си тракат а на топло леко до 1200-1300 оборота после не се чуват
                    Колега всеки от нас налива различни масла и всеки ще ти даде различно мнение. Мен ако питаш сложи си масло с вискозитет, какъвто производителя дава и да е с доказано качество. Между другото тези 300 гр, които ти изгаря мотула 5в40 на тези километри си е напълно нормално за 20 годишна кола. Маслото ти какво е на цвят преди смяна?

                    Коментар


                      #11
                      на пръчката чисто жълтеникаво , двигателя има нагар под капака на клапаните - позачистих го повечето но кой знае на вътре какво се случва , да масло не пипа почти ,ама пак мисля 10в40 но какво ли и от къде нз
                      FIAT TEMPRA 1.6 75HP

                      Коментар


                        #12
                        Като не искаш да ти трупа нагар го сменяй на по кратък интервал, все пак 10-40 вискозитет с някои изключения си е масло на минерална основа с пакет присадки.
                        punto HGT

                        Коментар


                          #13
                          Малко офф......
                          Търся схема на моторния компютър за такъв мотор?Модела на компютъра завършва на "0",Хитачи е.Едана Ланча с такъв мотор ми образува нерви!
                          OVB X18XE1 седан+ГИ

                          Коментар


                            #14
                            Ланчията не е ли 131к.с. ??
                            Емзо караше такава ланчия и може и да има схема.
                            punto HGT

                            Коментар


                              #15
                              аз маслото го сменям на около 8х , надявам се да се позачисти от нагар ама искам някое масло да пробвам как ще е с него че тия повдигачи не знам защо чукат в ниските , малко е едвам се чува като затворя капака като загрее ама си почуква ..5в40 е добро ама ако я покарам на повече обороти леко го пипа и на място почукват повече което ме съмнява да е качествено .. ако колата е на около 70 градуса загряла почти не мога да ги чуя ... знам ли да хвана да ги разглобя за чистене ;д ?
                              FIAT TEMPRA 1.6 75HP

                              Коментар

                              Working...
                              X