5-40 като присадки е по качествено от 10-40, не случайно масово производителите злоупотребяват и слагат надпис на тези масла, че са синтетични, на загряло и двете масла са с число 40, така че трябва да е все тая за мотора, на студено със сигурност 5-40 пак е по добро, защото има по ниска температура на течливост и пак всичко е много относително и зависи от марката на маслото. Ред лайн например имат напълно синтетично масло с вискозитет 10-40
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
1.8 113 к.с - има ли проблеми с плъзгащите лагери ?
Collapse
X
-
ivan_pop написа: Преглед на мнениетоМалко офф......
Търся схема на моторния компютър за такъв мотор?Модела на компютъра завършва на "0",Хитачи е.Едана Ланча с такъв мотор ми образува нерви!
относно лагерите аз проблем за сега не съм имал но маслото се сменя редовно и полввам само на фюкс.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
S_BANKOV написа: Преглед на мнениетоГИ, а? проблем с наляганията?
относно лагерите аз проблем за сега не съм имал но маслото се сменя редовно и полввам само на фюкс.
А пали на бензин когато пали.OVB X18XE1 седан+ГИ
Коментар
-
fuel injekcion написа: Преглед на мнениетоза първи път чувам за такова масло ? добро ли е да купя една тубичка 10-40 ? вече не знам какво да и сипя и да си купувам само такова ?Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар