Здравейте, термодатчика ми прави магарии, като тръгна на дълъг път колата неможе да стигне 90 градуса, като я карам в града стига 90 градуса от време на време, като загрее започва да се мъчи двигатела, сутрин като е студена не може да задържи обороти и гасне. Колата си загрява, включва се перката като загрее, има парно. Мисълта ми е ако го сменя ще тече ли антифриз от него и ще трябва ли да обезвъздушавам после ?
https://scontent-sof1-1.xx.fbcdn.net...8c&oe=58CB8AD8 ето това е той ? Колата е 2000 година и мисля че е с 1 датчик, защото май по старите бяха с 2 датчика - единия за таблото, другия за ЕКУто ? Също така имам въпрос възможно ли е от това колата да гори повече ?
https://scontent-sof1-1.xx.fbcdn.net...8c&oe=58CB8AD8 ето това е той ? Колата е 2000 година и мисля че е с 1 датчик, защото май по старите бяха с 2 датчика - единия за таблото, другия за ЕКУто ? Също така имам въпрос възможно ли е от това колата да гори повече ?
Коментар