Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Stilo 1.8 16V 2003 - гори масло

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Fiat Stilo 1.8 16V 2003 - гори масло

    Здравейте и добре заварил

    Първо да кажа, че съм лаик и общо взето ще цитирам това което са ми казали или по-скоро съм разбрал...
    Влачим проблема с горенето на масло от доста време. Карах я при приятел механик - той сменя гумички, тя продължи да гори. После смени сегменти - проблема остана. Сега отново е разглобена, като този път според него проблема се оказва в износването на цилиндъра. Като прокарал пръст по червеното кръгче на снимката, усещал ръб, което означавало, че цилиндъра бил изяден. Затова свалил ключ от сегмента и го поставил в цилиндъра - според него хлабавината в ключа тряба да е много по-малка, от това, което се вижда на снимката - в момента било 1,5 мм.
    Затова снимах това, което ми е показал, поствам го тук за мнения, както и ако някой може да каже по-точни данни за диаметъра на цилиндъра, за да може да се потвърди износването с измерване, а не само с пръст...

    Click image for larger version

Name:	стило.jpg
Views:	1
Size:	388,4 KB
ID:	2166779

    Това е, ако някой знае нещо да помага...
    Благодаря

    #2
    твоя механик,ако е истински ,ще измери цилиндъра с индикатор вътромер и ще види какво е износването.силно се съмнявам обаче ,че може да мери,а то си е цяла наука.иначе 1,5 е мноооого голям ключ,ама каква е гаранцията,че не е да кажем 1,3 в най -горната част на цилиндъра-там където няма износване,сиреч,може и да са износени сегментите.от тук следват два въпроса-кога са сменяни и кой е производителя.между другото има мотори които си горят масло от водачите на клапаните.от тук идва и третия въпрос-сменяни ли са водачите някога и въобще ремонтирана ли е главата

    Коментар


      #3
      това което знам - сегментите ги смени края на миналото лято, като разхода на масло не намаля - около литър за 1000 км. Не знам какви са, ако е важно мога да питам и да пиша. Това надали си е до мотора, защото преди ремонтите разхода беше значително по-малък. Първата година изчезваше литър на 10 000 км. После започна да се повишава, което доведе до ремонтите....

      Коментар


        #4
        виж сега,трябва да си намериш майстор,който е в час.за да има анзес на цилиндрите(износване) този мотор трябва да е на доста км ,каран с лошо масло,прегряван и т.н.ако все пак това е факт,то поставянето на нови сегменти не оправя положението,а точно обратното.иначе каквото имаш като информация относно ремонта го пиши,че да помогнем

        Коментар


          #5
          Диаметъра на цилиндъра е 82мм, сега остава да замерите при теб колко е.
          punto HGT

          Коментар


            #6
            да ама как без познания.тук трябва да се измери износването(ако има) ,както и елипсата(ако има такава).

            Коментар


              #7
              горе си е 82 мм, за надолу ще ползваме човек с необходимите инструменти и познания за измерването, ако/като имам резултат ще пиша...

              Коментар


                #8
                Горе преди или след ръба ?

                Нали имало ръб??
                == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

                На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)

                Коментар


                  #9
                  Добра забележка... Предавам каквото ми казаха по телефона.., като го измерят както трябва ще стане ясно, аджеба..

                  Коментар


                    #10
                    При мене беше на твоите 1000 км. 4 литра масло. След смяна на сегменти и гумички падна на 1 литър и малко на 10 000 км. Аз не,че разбирам много ма в Тея цилиндри няма ли ризи?, При мене така или иначе винаги ще си има известен разход тъй като на 2-та. Цилиндъра и 2-те бутала имам проблем - Надрано.
                    Lancia Y, 1.1, 2000г.-първата любов! Сегашна любовница - Фиат Добло 2002г, 1.2 пак бензин......като цяло винаги верен на марката!

                    Коментар


                      #11
                      и най-важното дали има ръб от износването или ръб от образувалия се нагар,въобще много въпросителни

                      Коментар


                        #12
                        отсъствах известно време...
                        развитието е, че цилиндрите са премерени и са добре...
                        предположението сега е, че сегментите не са както трябва - марката е гьотце, досега не е имал проблеми с тях...
                        Не вярвам да са износени - смених ги преди около 6 месеца и реално си гори масло от тогава

                        Коментар


                          #13
                          ми освен да е набил маслоотражателите на обратно. и му кажи да погледпе вала кълко е изяден и дали дросела е пълен с масло.
                          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                          Коментар


                            #14
                            Стар двигател, само със сегменти, няма да стане.

                            Коментар


                              #15
                              стар,стар ,ама колко е износването в стотни е важно

                              Коментар

                              Working...
                              X