Здравейте и добре заварил
Първо да кажа, че съм лаик и общо взето ще цитирам това което са ми казали или по-скоро съм разбрал...
Влачим проблема с горенето на масло от доста време. Карах я при приятел механик - той сменя гумички, тя продължи да гори. После смени сегменти - проблема остана. Сега отново е разглобена, като този път според него проблема се оказва в износването на цилиндъра. Като прокарал пръст по червеното кръгче на снимката, усещал ръб, което означавало, че цилиндъра бил изяден. Затова свалил ключ от сегмента и го поставил в цилиндъра - според него хлабавината в ключа тряба да е много по-малка, от това, което се вижда на снимката - в момента било 1,5 мм.
Затова снимах това, което ми е показал, поствам го тук за мнения, както и ако някой може да каже по-точни данни за диаметъра на цилиндъра, за да може да се потвърди износването с измерване, а не само с пръст...
Това е, ако някой знае нещо да помага...
Благодаря
Първо да кажа, че съм лаик и общо взето ще цитирам това което са ми казали или по-скоро съм разбрал...
Влачим проблема с горенето на масло от доста време. Карах я при приятел механик - той сменя гумички, тя продължи да гори. После смени сегменти - проблема остана. Сега отново е разглобена, като този път според него проблема се оказва в износването на цилиндъра. Като прокарал пръст по червеното кръгче на снимката, усещал ръб, което означавало, че цилиндъра бил изяден. Затова свалил ключ от сегмента и го поставил в цилиндъра - според него хлабавината в ключа тряба да е много по-малка, от това, което се вижда на снимката - в момента било 1,5 мм.
Затова снимах това, което ми е показал, поствам го тук за мнения, както и ако някой може да каже по-точни данни за диаметъра на цилиндъра, за да може да се потвърди износването с измерване, а не само с пръст...
Това е, ако някой знае нещо да помага...
Благодаря
Коментар