Здравейте,колеги.От известно време Бравото пали изключително трудно сутрин и като цяло при студен двигател.Върти,припалва не държи обороти и гасне.Така няколко пъти,след което припалва,но известно време работи на 2 цилиндъра,нещо патка сякаш от ауспуха,минава на три цилиндъра и след тове (4-5минс) заработва на 4 се оправя напълно.Дали може да се дължи на свещи?След като загрее няма никакво прекъснване или какъвто и да е друг проблем.Ще съм ви благодарен за мнения.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Много трудно пали при студен двигател (Фиат Браво 1.2 16V 82HP)
Collapse
X
-
Здравейте, и аз имах проблеми с паленето на студен мотор /браво 198 1.4т на газ/. След смяна на свещи, бобини и др. колата все не палеше сутрин. Накрая източих бензина от резервоара и налях 100октанов. Колата започна да пали от първия път без замисляне. Стария бензин дори нямаше мирис и не ставаше за миене на части даже. По мои наблюдения като карам на гас и бензина в резервоара се застои две три седмици, проблема с паленето се появява. Сега я покарвам и на бензин и гледам да зареждам по 20лв през 2-3 седмици.
Коментар
-
Колега, ако проблемите са при студен двигател само не е зле да провериш как са температурните ти датчици. Аз съм правил опит да изкарам буксата на моя, двигателя се лъже, че не е студен минава по таблици и в студеното няма палене, а ако запали работи неравномерно с детонации от време на време.Fiat Coupe 1.8
Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.
Коментар
-
Е хайде поизхвърлих се, че няма палене - има палене със зор но после пука и гърми из ауспусите, а без подаване на газ спира да работи. В "изследователската си кариера" докато се борих с разхода и мудната работа на тая кола, докато се сдобия с диагностика на практика съм успявал да я запаля без почти всеки датчик без тези на валовете.
П.п. естествено при добра компресия бива се проверят първо свещите. Ако са дюзи като загрее мотора въобще няма да стане по-добре.Последна редакция от siluro; 02.03.2017, 08:32.Fiat Coupe 1.8
Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.
Коментар
-
Здравейте, аз също имам проблем със сутрешния старт, трябва я запаля с гас и все едно работи без един или два цилиндъра, след като загрее се оправя или съм забелязал че като я оставя да поработи малко около 5-6 минути и огася колата , изчакам около 3-4 мин , после паля и все едно нищо и няма, пали без проблем, другото което е че като загрее на 90 градуса, двигатела започва да работи неравномерно, започва да се дъгне на празен ход. Смених свещи, кабели, бобина. Преди да ги сменя тези неща беше още по ужасно защото като я форсирах и имаше отвратително прекъсване и на гас и на бензин. Да не би проблема да е в ламбда сондата ? Става въпрос за фиат браво 1.6 16в на гас/бензин
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар