Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Много трудно пали при студен двигател (Фиат Браво 1.2 16V 82HP)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Много трудно пали при студен двигател (Фиат Браво 1.2 16V 82HP)

    Здравейте,колеги.От известно време Бравото пали изключително трудно сутрин и като цяло при студен двигател.Върти,припалва не държи обороти и гасне.Така няколко пъти,след което припалва,но известно време работи на 2 цилиндъра,нещо патка сякаш от ауспуха,минава на три цилиндъра и след тове (4-5минс) заработва на 4 се оправя напълно.Дали може да се дължи на свещи?След като загрее няма никакво прекъснване или какъвто и да е друг проблем.Ще съм ви благодарен за мнения.
    Последна редакция от stilgreat; 11.02.2017, 12:36.

    #2
    Абе по-скоро кабели. Има някакви кондензи там под тая пластмаса. Огледай ги дали не са се появили мехурчета по изолацията.
    браво 1,6/90 - 09 г.

    Коментар


      #3
      Напълно възможно е да са свещи , но не изключвай скапано гориво или задръстен филтър.
      koce73 , Fiat Marea Weekend 1.6 16V 1997 специално пригодена за тежък терен , отскоро и Subaru Forester 2.0 2005 за още по-тежък терен 0895747442

      Коментар


        #4
        Ако е гориво и филтър тябва да го прави винаги
        По може кабел или свещи свали ги и виж в какво състояние са
        В тъмното се вижда сини изкри около кабелите към маса ако не работят добре
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          И аз имам същия проблем само че на 1.6 16v. Ако не съммя палил 7-8 часа е голяма мъка докато си събере цилиндрите. Държа я в 2000 оборота за да заработи добре. Смених свещи разлика няма. Кабелите ми са хубави но ще пробвам с други.

          Коментар


            #6
            Здравейте, и аз имах проблеми с паленето на студен мотор /браво 198 1.4т на газ/. След смяна на свещи, бобини и др. колата все не палеше сутрин. Накрая източих бензина от резервоара и налях 100октанов. Колата започна да пали от първия път без замисляне. Стария бензин дори нямаше мирис и не ставаше за миене на части даже. По мои наблюдения като карам на гас и бензина в резервоара се застои две три седмици, проблема с паленето се появява. Сега я покарвам и на бензин и гледам да зареждам по 20лв през 2-3 седмици.

            Коментар


              #7
              Дюзи бе, Дюзи.
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар


                #8
                Моите са чистени на ултразвук. Вече как са изчистени не знам...

                Коментар


                  #9
                  Колега, ако проблемите са при студен двигател само не е зле да провериш как са температурните ти датчици. Аз съм правил опит да изкарам буксата на моя, двигателя се лъже, че не е студен минава по таблици и в студеното няма палене, а ако запали работи неравномерно с детонации от време на време.
                  Fiat Coupe 1.8

                  Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.

                  Коментар


                    #10
                    при мен и теб с изключение датчик изобщо няма палене.
                    проблема е лошо горене в цилиндрите.
                    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                    Коментар


                      #11
                      Е хайде поизхвърлих се, че няма палене - има палене със зор но после пука и гърми из ауспусите, а без подаване на газ спира да работи. В "изследователската си кариера" докато се борих с разхода и мудната работа на тая кола, докато се сдобия с диагностика на практика съм успявал да я запаля без почти всеки датчик без тези на валовете.
                      П.п. естествено при добра компресия бива се проверят първо свещите. Ако са дюзи като загрее мотора въобще няма да стане по-добре.
                      Последна редакция от siluro; 02.03.2017, 08:32.
                      Fiat Coupe 1.8

                      Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.

                      Коментар


                        #12
                        Ако са дюзи като загрее почва да пали много по добре...
                        Не питай старило питай патило.
                        Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
                        Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
                        Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++

                        Коментар


                          #13
                          един бас за термодатчика?
                          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                          Коментар


                            #14
                            Здравейте, аз също имам проблем със сутрешния старт, трябва я запаля с гас и все едно работи без един или два цилиндъра, след като загрее се оправя или съм забелязал че като я оставя да поработи малко около 5-6 минути и огася колата , изчакам около 3-4 мин , после паля и все едно нищо и няма, пали без проблем, другото което е че като загрее на 90 градуса, двигатела започва да работи неравномерно, започва да се дъгне на празен ход. Смених свещи, кабели, бобина. Преди да ги сменя тези неща беше още по ужасно защото като я форсирах и имаше отвратително прекъсване и на гас и на бензин. Да не би проблема да е в ламбда сондата ? Става въпрос за фиат браво 1.6 16в на гас/бензин

                            Коментар


                              #15
                              приготви си аспирин. работите миришат на главоболие.
                              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                              Коментар

                              Working...
                              X