Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с регулатор (прекъсвач)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с регулатор (прекъсвач)

    Колеги някой може ли да ми каже кое контролира регулатора или т.нар. прекъсвач (навсякъде различно го наричат) във високите обороти на колата? Проблема е че след ремонт на колата като натисна до долу и забива на 6000 оботота и до там. Просто ги държи тях и не отива по-нагоре. Колата е Брава 1.6 с металния колектор.

    #2
    направете и хубава диагностика с ктс,а не с някоя измислена вижте детонационния сензор наред ли е дали е зацепена добре общо взето виж има ли някакви грешки

    Коментар


      #3
      При двама ходих и не успяха да я закачат. Аз успях с МЕС преди време но сега не става. Нещо става и не мога да си го обясня.

      Коментар


        #4
        защо не са могли ти си с 3 пиновата букса без проблем може се закачи и с обд с преход.

        Коментар


          #5
          Колега закачал съм я преди, но сега не става. Днес мерих компресията 12 е на всички цилиндри. Единствено на 3ти е малко надолу но е почти 12.

          Коментар


            #6
            А ти на колко очакваш да ти е прекъсвача
            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

            Коментар


              #7
              На 6500 е според мен. А сега забива на 6000.

              Коментар


                #8
                ами сигурно не и стига горивото щом забива
                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                Коментар


                  #9
                  На газ спира на 5000, надали е от горивото. Колата е с обикновенна газова и преди подминаваше 7000 оборота. Нещо друго е ама не се свързва с компютъра и не мога да направя диагностика.

                  Коментар


                    #10
                    Колеги с огромно удовлетворение мога да съобщя, че колата се оправи. Проблема се оказа недобре зацепен ангренажен ремък. Не мога да си обясня как така е станало, при положение, че го зацепвах с пети. Сега го зацепих като гледах от друг свален двигател белези. Колата заработи много добре а и върви доста прилично.

                    Коментар

                    Working...
                    X