Като се откачи компютъра на кола след 2000г. не се случва нищо ,освен че е откачен, самоадаптацията не се ресетва и грешките не се чистят.Евентуално някой пин ако прави лош контакт(което е малко вероятно поради конструкцията на куплунга) и това да промени нещо. Такова палене и гасене веднага е характерно или за проблем с горивото или запалителната система. Бобините които смени нови ли са? Свещите поне извадихте ли ги да ги погледнете? За проба купи едни свещи(има евтини -например чешки) .
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat Brava 1.4 12V - Гасне на празен ход
Collapse
X
-
kiriluz1 написа: Преглед на мнениетоКато се откачи компютъра на кола след 2000г. не се случва нищо ,освен че е откачен, самоадаптацията не се ресетва и грешките не се чистят.Евентуално някой пин ако прави лош контакт(което е малко вероятно поради конструкцията на куплунга) и това да промени нещо. Такова палене и гасене веднага е характерно или за проблем с горивото или запалителната система. Бобините които смени нови ли са? Свещите поне извадихте ли ги да ги погледнете? За проба купи едни свещи(има евтини -например чешки) .
Да, пробвах с чисто нови оригинални бобини!Последна редакция от radiboi1; 08.12.2019, 18:24.Фиат-Браво, 1.4, 90кс./метан/ 2011 год.
Коментар
-
Мареата газ -бензин съм я карал с всякакви ,Магнет Марели,нжк,шампион,екюем.... Последно я карах с чешки бриск за газ със сребърни електроди за 22 лв комплекта. Хубавото е че нямат ментета и цената е такава че и всяка година да ги сменяш няма да те събори а и доста добре работеха.Последна редакция от kiriluz1; 08.12.2019, 21:08.
Коментар
-
kiriluz1 написа: Преглед на мнениетоМареата съм я карал с всякакви ,Магнет Марели,нжк,шампион,екюем.... Последно я карах с чешки бриск за газ със сребърни електроди за 22 лв комплекта. Хубавото е че нямат ментета и цената е такава че и всяка година да ги сменяш няма да те събори а и доста добре работеха.Фиат-Браво, 1.4, 90кс./метан/ 2011 год.
Коментар
-
radiboi1 написа: Преглед на мнениетоТези Бриск, ще станат ли по спецификация за моята кола?
С това съм карал.
А тук пише кои за какво са: https://www.brisk.eu/catalogues/spark-plugs/lpg_cngПоследна редакция от kiriluz1; 08.12.2019, 21:19.
Коментар
-
Бягай далече от този "майстор" явно е решил да изкара Коледата от теб.Сондите се "събуждат" след 2-3 минути поради една много проста причина ,за да работят трябва да достигнат 300 градуса и това става с нагревател монтиран в тях и отнема време. На всички коли ламбда сондите тръгват след известно време.
Коментар
-
kiriluz1 написа: Преглед на мнениетоБягай далече от този "майстор" явно е решил да изкара Коледата от теб.Сондите се "събуждат" след 2-3 минути поради една много проста причина ,за да работят трябва да достигнат 300 градуса и това става с нагревател монтиран в тях и отнема време. На всички коли ламбда сондите тръгват след известно време.
Това ми е известно!
Но майстора , до момента не ми е взел и една стотинка.
А по между другото, днес като си закачих моята диагностика ми изписа грешка: " Р0520"-Датчик за налягане на маслото?
Какво е пък това?
п.п. Масло си има в колата.Последна редакция от radiboi1; 12.12.2019, 18:34.Фиат-Браво, 1.4, 90кс./метан/ 2011 год.
Коментар
-
Здравейте!
До днес всичко беше на ред.
След няколко дневни диагностики и каране на бензин, проблеми нямаше.
След това , след 3 дневно каране на метан , също проблем нямаше, но до днес вечерта.
Запалих и се започна тресене на мотора и мигане на чека?
Пак се върна стария проблем?
Писна ми вече от тоя копач, бе хора.
Не издържам вече.
Ето какво ми изписа на моята диагностика:Фиат-Браво, 1.4, 90кс./метан/ 2011 год.
Коментар
-
След вчерашния проблем, който ви описах в долния пост на сутринта си запали без никакъв проблем!
Грешките не съм ги трил от ЕКУ-то.
Днес сутринта пак си запали нормално, но след обяд пак този проблем?
Вече се промениха симптомите?
п.п. Дайте добър майстор на Фиат от района на гр.Кюстендил, Радомир, Перник, София,Дупница, Благоевград.Фиат-Браво, 1.4, 90кс./метан/ 2011 год.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар