Никъде назад не прочетох за проверка и смяна на свещи.И знае ли се тези на колата от кога са и на колко км. са?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat Brava 1.4 12V - Гасне на празен ход
Collapse
X
-
pl4 8rp написа: Преглед на мнението-свещите проверихте ли?
Поздравиradiboi1 написа: Преглед на мнениетоЗ
- свещите са нови.
Просто в един миг идва момента да те "хване яд, че си си купил Фят". Тая кола не знам на кой е, дали съществува въобще, ама аз бих я сменил с Форестър, бих прехвърлил метана. Пускам "фята " да се продава и един проблем по-малко.
Поздрави и успех с решаването на този толкова ненамираем проблем...докато се рових в нета изнамерих за по-новите фиати, че ако датчика за налягането в гумите отчита различно в някое от колелата, ЕКУ влиза в авариен режим, шашка се един вид и мотора работи тегаво. Може проблема да се реши в някоя гумаджийница в крайна сметка, знае ли човекFiat BRAVA 1.6/16v103Hp EL(LPG Lovato)- XII.1997 182А4.000- Аудио система
Мразя чалгата повече и от политиците. Поправено.Комунизмът ще отстоява своите основи по един или друг начин.Оправия-няма!
Коментар
-
Да не съм голословен пускам нов пост:
-всеки, който търси помощ в нета, най-малкото е готов да се поизцапа и да провери това-онова.
-никой майстор не може да установи някаквъ проблем, но сменят части с правилните такива?
-на някои въпроси, колегата ги пропуска и не дава яснота какво се случва.
-готов е да се "изръси" за четири дюзи и рейка, свещи, датчици и ламда сонди, няколко диагностики, датчик разпределителен вал, ремъци и ролки, масла и филтри и само наум като ги смятам са доста пари за несвършена работа.
-но кабел за диагностока ELM327 https://www.olx.bg/ad/diagnostika-za...tml#23d934b7ed, за 20-30лв са непосилни. https://bazar.bg/obiava-15701441/dia...etooth-elm-327 fiat
-един манометър до 6Атм с метър-два маслоустойчив маркуч и прилежащте му преходници са под 10 лв. Откачаш бензина мериш налягане 30мин макс
-мултицет 10 кинта, измерваш си датчиците.
-осигирихме му тонове информация, даже и телефони на доказали се хора във форума, няма обратна връзка.
Обичам закачките, обичам предизвикателствата, но да ни мятат по върбите. Е, надявам се да го видим тоя фиат кво толкова прави на едно клипче от студен старт, обаче почвам наистина да се съмнявам, че и една крушка на габарит му е сменена до тука, дори и да е реален.
Пак призовавам, Колега ако наистина имаш проблем с колата, прочети темата отначало, приготви си едни двеста лева/200лв/ и почваш:
-компресия на цилиндрите
-проверка на бензина-инжектори, налягане, дебит, регулатор
-зацепен ли е правилно ангренажа
-запалителната система-свещи и бобини, какъв сигнал идва от ЕКУ към тях
-не на последно място какво става с въздуха-филтри, дросел, мап сензор, стъпков мотор или там каквото управлява празния ход.
Тва не е космическа совалка, най-обикновен атмосферен бензинов двигател. И тва "пукане" нищо чудно да е прекъсване, ама ай как да е...нали сме пуснали темата да се забавляваме, а и ще е полезно все на някой друг в бъдеще , ако се натъкне на нея. Изписаното няма да е за лудо.
Ако проблема въобще е реален се връщам на първото си мнение в тая тема, а то е да се провери какво има в цилиндрите.
Отелно никой не разбра тая кола на метан и бензин върви ли нормално изобщо? Във вискоите оборите м/у 4500-5500 как е, има ли прекъсвания? На първа като тръгваш мъчи ли се? То затова и никой друг не пише, щото на всеки му е ясно, че едното не идва без другото, а когато всичко е наред...
Поздрави!Fiat BRAVA 1.6/16v103Hp EL(LPG Lovato)- XII.1997 182А4.000- Аудио система
Мразя чалгата повече и от политиците. Поправено.Комунизмът ще отстоява своите основи по един или друг начин.Оправия-няма!
Коментар
-
pl4 8rp написа: Преглед на мнениетоНе ми се иска да го пускам публично, но Келегата с новото Брааво ме изгуби. Наистина успя в началото да ми привлече интереса с тази на пръв поглед интересна история.
Просто в един миг идва момента да те "хване яд, че си си купил Фят". Тая кола не знам на кой е, дали съществува въобще, ама аз бих я сменил с Форестър, бих прехвърлил метана. Пускам "фята " да се продава и един проблем по-малко.
Поздрави и успех с решаването на този толкова ненамираем проблем...докато се рових в нета изнамерих за по-новите фиати, че ако датчика за налягането в гумите отчита различно в някое от колелата, ЕКУ влиза в авариен режим, шашка се един вид и мотора работи тегаво. Може проблема да се реши в някоя гумаджийница в крайна сметка, знае ли човек
На мен в главата, ако знаеш какво ми е.
А относно Форестъри, мога да кажа, че си го имам. Демек това ми е втората кола, която притежавам и е на метан.
Извинявай още един път и имаш пълното право да ме изоставиш, относно съветите.
На колегата kiriluz1
мога да кажа,че предния собственик ми каза, че са нови. Извадихме ги и в действителност изглеждаха нови.
Колега JTR , как ще има проблем с метана, след като е изключен от към бушона и работи само на бензин. А пък и проблема продължава на бензин, макар и в по-лек вариант.Фиат-Браво, 1.4, 90кс./метан/ 2011 год.
Коментар
-
radiboi1 написа: Преглед на мнението
Колега JTR , как ще има проблем с метана, след като е изключен от към бушона и работи само на бензин. А пък и проблема продължава на бензин, макар и в по-лек вариант.OVB X18XE1 седан+ГИ
Коментар
-
Здрасти,
тук не става дума за сърдене или не.
Имаш кола и проблем, ясно че те дразни и най-малкия недостатък и искаш всичко да е ОК. Тва ясно.
За малко технически грамотен човек му става интересно, как логически нещата не се навързват. Дори и в гаража на Бай Петър да я закараш, дето само с жигули и москвета да се е занимавал все ще открие нещо.
Затова ти казвам, чети отначало.
Сега да не ти казвам и какво става, когато сместа на метан е била яко объркана и как клапанине прогарят. То това ти и остана накрая-прогорял или не добре напаснат клапан. Със заграването на материала да се уплатнява. Не знаем на колко хиляди КМ е колата, щото никой не слага газ да кара до магазина и обратно.
Защото, ако наистина при сменени бензинова рейка, дюзи,свещи, бобини, ЕСТ, О2, ДРВ, ремъци и там още кво ли не и нямаш ей толкова, ама ей толкова подобрение, дори и в негативна посока, да сваляш оригинални части и да се слагат евтини заместители ментета не се връзва.
Отделно на тези "диагностики" да ти хваща, че имаш проблем със запалителната система, пак няма логика да не ги проверите. Значи там ти е проблема, нищо че е ново. Просто е. На тея коли даже трябва да си пише и на кой цилиндър е. Отделно за да разбереш се изключват бобините една по една и където няма промяна там е проблема.
Ако го имах тоя проблем до сега да ги бях проверил тея неща изоснови.
Тук идеи много,
снимай с телефона един студен старт на колата кво прави, да може да видим и ще коментираме оттам. Обортомера, двигателя и ауспуха отзад.
За сега толкова,
поздрави!Fiat BRAVA 1.6/16v103Hp EL(LPG Lovato)- XII.1997 182А4.000- Аудио система
Мразя чалгата повече и от политиците. Поправено.Комунизмът ще отстоява своите основи по един или друг начин.Оправия-няма!
Коментар
-
radiboi1 написа: Преглед на мнениетоЗдравейте колеги!
Скоро не съм ви тормозил с моя проблем!
Значи, тъй като не мога да намеря майстор, който скоро да ми измери налягането на бенз.помпа, отидох пак при диагностик със съвсем нов проблем, Олелеееее!
Значи, онзи ден след диагностиката, карах през деня на метан и нямаше никакъв проблем!
На следващия ден сутринта, при запалване, съвсем лекичко стресе мотора, но не отчете никаква грешка и не примигваше чека.
След 1-2 сек се оправи и си загря нормално.
След около 15 мин. я паркирах и усетих, че нещо в двигателния отсек съска и мирише на метан.
Спрях метана през кранчетата, изгорих каквото е останало по тръбите и прехвърлих на бензин.
След около 3-4 часа запалих колата, за да я откарам на газаджия и олеле. Двигателя се затресе, както винаги. Това всичко става на бензин, като са спрени кранчетата, да не пускат метан и по тръбите метана е изгорян.
А сега ми кажете какво става?
п.п. Теча на метан се оказа от испуснали скоби на филтъра на метана.
Откарана бе пак на диагностика и пак същите грешки /грешка в запалването на различни цилиндри или няма заплване на някой си цилиндър/
Майстора ги занули и пак махна бушона на метана.
Тази сутрин запали на бензин , едва на петото завъртане, иначе не се получи, дори с 3 пъти завъртане на ключа и подкачване на бензин?ivan_pop написа: Преглед на мнениетоАко има метан в бутилката е възможно да влиза от някъде метан в мотора макар, че е изключен бушона!
Реално при младите момчета диагнозата беше "смесва метан с бензин след по-дълъг престой". Но кой и как го интерпретира е отделен въпрос. Отделно и Колегата беше казал, че през някакво тясно мъркучле е душил в колектора и е нямало миризма на метан...
Както и де. Поне е забавно
ПП: Някой знае ли кое командва бобините, от къде идва сигнала? ЕКУ или ДКВ? Има ли и малка вероятност някоя букса да не е защипана до край? Или лош контакт, все пак Фиат са пословични с електрическите си проблеми...нещо дребно ще да еFiat BRAVA 1.6/16v103Hp EL(LPG Lovato)- XII.1997 182А4.000- Аудио система
Мразя чалгата повече и от политиците. Поправено.Комунизмът ще отстоява своите основи по един или друг начин.Оправия-няма!
Коментар
-
pl4 8rp написа: Преглед на мнениетоПП: Някой знае ли кое командва бобините, от къде идва сигнала? ЕКУ или ДКВ? Има ли и малка вероятност някоя букса да не е защипана до край? Или лош контакт, все пак Фиат са пословични с електрическите си проблеми...нещо дребно ще да е
Вчера дойде една кола с Фобос който не работеше на газ.Човека твърдеше че е нещо дребно.Смених му два дребни чарка в компютъра на Фобос-а и човека си тръгна на газ.
Малкото камъче обръща колата!
А дребно означава ли евтино?OVB X18XE1 седан+ГИ
Коментар
-
Ванка изпреварил си ме, тъкмо щях да редактирам горното ми мнение.
Мислех като при стило за студена спойка по елементите на ЕКУ. Със загряването на правят добър контакт.
Само хипотези разбира се, затова следя и темата с такъв интересFiat BRAVA 1.6/16v103Hp EL(LPG Lovato)- XII.1997 182А4.000- Аудио система
Мразя чалгата повече и от политиците. Поправено.Комунизмът ще отстоява своите основи по един или друг начин.Оправия-няма!
Коментар
-
Изглеждаха нови и предишния собственик каза е несериозно. На Мареа 1,6 16 v на газ ,която съм карал се е случвало да изглежда чисто нова(свеща) а да е пукната керамиката ,правеше точно така както казваш. По каталог даваха де се проверят на 10000 км. И ако трябва да се сменят.
Лесното палене отхвърля диагнозите смесване на гориво,студена спойка,скапана бобина ,ниско налягане на горивото,скапан регулатор . И така и не прочетох да е направено обучение на дроселова клапа след като е сваляна и ЕКУ е ресетвано. Но както по назад пише колегата radiboi1 явно е склонен да даде пари за датчици и майстори на стойност един двигател втора употреба а не си купи един ЕЛМ327Последна редакция от kiriluz1; 06.12.2019, 21:53.
Коментар
-
kiriluz1 написа: Преглед на мнениетоИзглеждаха нови и предишния собственик каза е несериозно. На Мареа 1,6 16 v на газ ,която съм карал се е случвало да изглежда чисто нова(свеща) а да е пукната керамиката ,правеше точно така както казваш.OVB X18XE1 седан+ГИ
Коментар
-
ivan_pop написа: Преглед на мнениетоНово и изправно са различни неща!Няма нужда да са нови частите, те трябва да са изправни!
Коментар
-
radiboi1 написа: Преглед на мнението
Колега JTR , как ще има проблем с метана, след като е изключен от към бушона и работи само на бензин. А пък и проблема продължава на бензин, макар и в по-лек вариант.
Коментар
-
Здравейте!
след няколко дневно каране на бензин,да споделя видяното:
- онзи ден при сутрешно палене на бензин колата 3-4 пъти запали и угасна и на 5 път си запали и се държа перфектно.
- вчера бе същото, само че запали на 3 път и пак се държа перфектно.
- днес обаче , след като вчера разкачих буксите за 10 мин. на бензиновия компютър, запали веднага, ама затресе двигателя за 2-3 сек. и се оправи?
Това сега пък какво е?Фиат-Браво, 1.4, 90кс./метан/ 2011 год.
Коментар
-
JTR написа: Преглед на мнениетоЗащото обърква самоадаптирането на бензиновото ЕКУ. Той може да е изваден бушона, но самоадаптациите не се оправят за 10-20км.Фиат-Браво, 1.4, 90кс./метан/ 2011 год.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар