Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Brava 1.4 12V - Гасне на празен ход

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    Про бош нещата са по- прости:Click image for larger version

Name:	Screenshot_2019-12-03-20-05-07-238_com.AlfaOBD.AlfaOBD.jpg
Views:	1
Size:	104,3 KB
ID:	2098735
    Има нулиране на самоадаптацията и обучение на дроселова та клапа,аз бих ги направил. С алфаобд мож само да се гледат параметри на метановият инжекцион без настройки но тук:
    https://autogasmarket.ua/programs-an...es/landirenzo/ на 16 позиция е софтуера за landi renzo lc 01-02,а по надолу landi renzo Fiat. Трябва ти само кабел за връзка(мога да ти дам координати на човек от форума който ги прави) или газаджия с кабел за връзка с landi renzo
    Последна редакция от kiriluz1; 03.12.2019, 21:29.

    Коментар


      #62
      kiriluz1 написа: Преглед на мнението
      Про бош нещата са по- прости:[ATTACH=CONFIG]107806[/ATTACH]
      Има нулиране на самоадаптацията и обучение на дроселова та клапа,аз бих ги направил. С алфаобд мож само да се гледат параметри на метановият инжекцион без настройки но тук:
      https://autogasmarket.ua/programs-an...es/landirenzo/ на 16 позиция е софтуера за landi renzo lc 01-02,а по надолу landi renzo Fiat. Трябва ти само кабел за връзка(мога да ти дам координати на човек от форума който ги прави) или газаджия с кабел за връзка с landi renzo
      Ок!
      Дай координатите и на двамата?
      Фиат-Браво, 1.4, 90кс./метан/ 2011 год.

      Коментар


        #63
        radiboi1 Изпратих ти ЛС

        Коментар


          #64
          kiriluz1 написа: Преглед на мнението
          radiboi1 Изпратих ти ЛС
          Ок!
          Благодаря!
          Фиат-Браво, 1.4, 90кс./метан/ 2011 год.

          Коментар


            #65
            Здравейте!
            Да споделя днешното палене сутринта, след като вчера един майстор рови по компютъра на бензина и ми каза да я видя как е и да отида днес при него.
            Да отбележа, че махна бушона на метановата за да не идва ток до компютъра на метана.
            Значи, запали сутринта и след 2-3 сек. започна да тресе без да мига чека и угасна?
            След второто палене всичко се оправи, като с магическа пръчка.
            Колата си работеше перфектно?
            Айде де?
            Фиат-Браво, 1.4, 90кс./метан/ 2011 год.

            Коментар


              #66
              янко написа: Преглед на мнението
              Я пробвай преди да запалиш да включиш контакт 4-5 пъти, да подкачи бензин хубаво. Клапана за горивото сигурно е на помпата в резервоара, може проблема да е от там
              radiboi1 написа: Преглед на мнението
              Ще го прабвам!
              Здрасти,

              какво стана след този експеримент?

              Не ми се иска, да давам подвеждащи съвети при положение, че сте обиколили много сервизи и никой не иска да Ви оправи колата..., което е тъжно и срамно за хората занимаващи се със сервизна дейност. Като последна мярка да се търси помощ из интернет е малко рисковано, ако човек си няма малко понятие как работят нещата и преди да се впусне в поголовна смяна на всичко. Много хора страдат, заради тази порочна практика. Вече обяснихме, че има много прости методи за проверка на даден елемент, а не просто да се казва на "мастора" "смени това и това, щот така пише в нета". Те това и чакат.

              След сменини част за една торба пари и без лъч на леко подобрение, не знам какво да предложа. Както се казва отхвърлихме всичко на база вашите отговори.

              За тази кола най-вероятно всичко си пише на диагностиката, стига да има кой да гледа и да го интерпретира правилно в реално време.

              Остава пак да повторя и колегата го каза, а може и да ти даде точния линк за кабела за диагностика, едва ли е повече от 25-30 лева в OLX, BAZAR. Програмата е безплатна: https://www.multiecuscan.net Download Multiecuscan 4.5

              На фона на всички пари дадени за проба-грешка си е добра инвестиция и за бъдещи проблеми.

              Драсни като имаш време и кажи какво става след този експеримент,
              също като даваш на контакт как се чува бензиновата помпа, в началото по-леко и вяло, а после някак си по-затормозено.
              -двигателят от кой оборот пали? Завърташ ключа; зън пали, зън-зън пали, зън-зън-зън пали? Като време? 2-3-5 секунди въртене? или още с врътването?

              Бих ти казал, отначало да препрочетеш всички изказания мнения. Защото не ми се вярва да имаш супер неоткриваем проблем,

              проблем за който се знае кога точно се проявява, при какви условия и тнт.

              Ето примерно за вчера казваш, че само след два часа престой проблема се е проявил отново, но в по-лека форма. След по-дълъг престой става по-лошо.

              Въпроса е какво се случва през този престой.

              Върни се отначало и помисли кое не е прегледано.

              Поздрави и успех!
              Последна редакция от pl4 8rp; 04.12.2019, 16:18. Причина: изчистване на накои грешки
              Fiat BRAVA 1.6/16v103Hp EL(LPG Lovato)- XII.1997 182А4.000- Аудио система
              Мразя чалгата повече и от политиците. Поправено.Комунизмът ще отстоява своите основи по един или друг начин.Оправия-няма!

              Коментар


                #67
                След като изгориш всичкия метан, караш само на бензин и отиваш при майстор за бензина!Като заспи на бензин колата, тогава търсиш майстор за метана!
                OVB X18XE1 седан+ГИ

                Коментар


                  #68
                  pl4 8rp написа: Преглед на мнението
                  Здрасти,

                  какво стана след този експеримент?

                  Не ми се иска, да давам подвеждащи съвети при положение, че сте обиколили много сервизи и никой не иска да Ви оправи колата..., което е тъжно и срамно за хората занимаващи се със сервизна дейност. Като последна мярка да се търси помощ из интернет е малко рисковано, ако човек си няма малко понятие как работят нещата и преди да се впусне в поголовна смяна на всичко. Много хора страдат, заради тази порочна практика. Вече обяснихме, че има много прости методи за проверка на даден елемент, а не просто да се казва на "мастора" "смени това и това, щот така пише в нета". Те това и чакат.

                  След сменини част за една торба пари и без лъч на леко подобрение, не знам какво да предложа. Както се казва отхвърлихме всичко на база вашите отговори.

                  За тази кола най-вероятно всичко си пише на диагностиката, стига да има кой да гледа и да го интерпретира правилно в реално време.

                  Остава пак да повторя и колегата го каза, а може и да ти даде точния линк за кабела за диагностика, едва ли е повече от 25-30 лева в OLX, BAZAR. Програмата е безплатна: https://www.multiecuscan.net Download Multiecuscan 4.5

                  На фона на всички пари дадени за проба-грешка си е добра инвестиция и за бъдещи проблеми.

                  Драсни като имаш време и кажи какво става след този експеримент,
                  също като даваш на контакт как се чува бензиновата помпа, в началото по-леко и вяло, а после някак си по-затормозено.
                  -двигателят от кой оборот пали? Завърташ ключа; зън пали, зън-зън пали, зън-зън-зън пали? Като време? 2-3-5 секунди въртене? или още с врътването?

                  Бих ти казал, отначало да препрочетеш всички изказания мнения. Защото не ми се вярва да имаш супер неоткриваем проблем,

                  проблем за който се знае кога точно се проявява, при какви условия и тнт.

                  Ето примерно за вчера казваш, че само след два часа престой проблема се е проявил отново, но в по-лека форма. След по-дълъг престой става по-лошо.

                  Въпроса е какво се случва през този престой.

                  Върни се отначало и помисли кое не е прегледано.

                  Поздрави и успех!
                  Здравей!
                  Когато дам контакт се чува бензиновата помпа, до колкото разбирам , в началото; зън пали и по-рядко , зън-зън пали.
                  Относно кабела, мога да кажа, че намерих един майстор с програма за Фиат, ама трябва да я ъпдейтне и утре ще я върже да видим какво ще покаже.
                  Днес, като отидох при него, провери за грешки, но нямаше никаква и постави пак бушона на метановата и каза да карам и утре ще видим, като върже програмата на Фиат.
                  Относно постовете ми , мога да кажа, че каквото се случи с колата , това веднага го описвам с подробности.
                  Извинявам се, че са объркващи.
                  Дано се стигне до някакво решение, защото вече се уморих , физически и психически от обиколки по майстори и различни техни мнения.
                  Иначе ще си я карам така. Проблема е само на студен двигател и е за 3-5 мин.
                  Фиат-Браво, 1.4, 90кс./метан/ 2011 год.

                  Коментар


                    #69
                    ivan_pop написа: Преглед на мнението
                    След като изгориш всичкия метан, караш само на бензин и отиваш при майстор за бензина!Като заспи на бензин колата, тогава търсиш майстор за метана!
                    Това го правя и майсторите за бензина не откриват нищо тревожно , майсторите на метана не могат да влязат в метановия компютър, защото може би е кодиран и не ги допуска?
                    А като се гледат живите данни , всичко е наред и на бензин и на метан, на загрят двигател.
                    Последна редакция от radiboi1; 04.12.2019, 22:23.
                    Фиат-Браво, 1.4, 90кс./метан/ 2011 год.

                    Коментар


                      #70
                      Купи си кабел за бензиновото и газово ЕКУ, като цена ще се справиш значително по -евтино от обикалянето по сервизи за диагностика. А за софтуер и съвети ще помагаме. Аз започнах заради едни газаджия които ми монтираха ГИ на предишната кола,изнагляха ,показах им среден пръст и още след първото изчистване на грешки,ресестване на бензиновия компютър и настройка на газта си върнах инвестираните 70-80 лв. Нали знаеш защо на вълка му е дебел врата? Нещата не са толкова сложни.
                      Идва ми наум още една теория,която лесно може да се провери. Би трябвало да има една система която вкарва изпаренията от резервоара през един карбонов филтър с ел.клапан в двигателя. Мисля че тя работи при студен двигател в началото,преди да заработи ламбда сондата. Не съм сигурен при теб как е точно, Мареа 1,6 бензин я има, мисля че и при теб трябва да я има.Управлява се от ЕКУ ,евентуално ако е заседнал отворен клапана. Знам че звучи малко налудничаво ,ама сподели с майстора на бензина да погледне. Има го като тест в софтуера( клапана)казва се :evaporation control valve(теста) като се пусне се чува щракане на клапана.
                      Последна редакция от kiriluz1; 04.12.2019, 23:05.

                      Коментар


                        #71
                        Така,

                        Колега-чети тази тема от английския форум: General: Cold start engine bad idle for 10-15 seconds - The FIAT Forum



                        SEV e член и на този форум, може да се свържеш с него за повече информация. Утре ако ходиш по майстори да видят и това. Налягането на бензина и дали го задържа в системата.

                        2009 FIAT Bravo, 1.4 90 к.с., газ, 86 000 км, 9900 лева

                        В тази тема му има телефона, че явно не е влизал от доста време.
                        Направи теста на Янко, дай на контакт 2-3 пъти преди да запалиш/за по 3-4 сек. Аз нашата кола я чакам да изгасне чека и тогава паля обикновено. Даваш контакт изчакваш 3- 4 сек. Връщаш в начално положение ключа и пак даваш на контакт за 3-4 сек и въртиш да запалиш/. Ако запали нормално и няма проблеми ясно е.
                        Другия тест, палиш и ако се държи по същия начин в първите 2-3 сек, гасиш и пак палиш. Казваш след второто палене същото ли е.

                        За сега толкова, като се върнеш утре от майстора напиши какво е станало. Става все по-интересно от какво се получава това тресене и пукане.

                        Поздрави!

                        ПП:Ясно е, че при ниско ниво на налягането няма да запали, защото съвсем наскоро сменях спукан маркуч в резервоара и имам пресни впечетления. Дори и да запали ще трябва повече въртене на стартер или подкачване, но това изнамерих из нета и изглежда е решило проблема за Сев. Нищо не пречи да му звъннеш и за няколко минути по телефона ще получиш много по-полезна информация от първа ръка. 0887 712339 SEV


                        Re: Cold start engine bad idle for 10-15 seconds
                        I have found the problem
                        Everything comes from the fuel regulator
                        It has two functions
                        The first is to hold the pressure of the fuel at 3.5 bar
                        And second - when the car is not running, the fuel can not be put back in the tank and have a residual pressure in the fuel line
                        This regulator is located on the pump housing
                        I do not know whether it is sold as a spare part, I bought it new pump
                        Represents a plate which is bent by a pressure of the fuel
                        After a while time, the plate becomes softer and the car does not hold 3.5 bar
                        Besides when you dont use the car for some hours in the fuel line pressure drops and is so difficult to start the engine
                        Can be used and pump from Stilo
                        Here the regulator is much better, and is sold as a separate part
                        To find out if your problem is coming from the regulator must make two simple test s
                        Must be mount gauge on the fuel rail
                        Looking at the pressure on working engine - should be 3.5 bar
                        Then turn off the engine and monitor the pressure
                        If everything is OK, there must be a residual pressure 1-2-3 bar in a few hours
                        __________________
                        Bravo 1.4 16V Bz Dynamic + HID 4300K
                        FIAT Bravo Facebook
                        Последна редакция от pl4 8rp; 05.12.2019, 11:52. Причина: Допълнение
                        Fiat BRAVA 1.6/16v103Hp EL(LPG Lovato)- XII.1997 182А4.000- Аудио система
                        Мразя чалгата повече и от политиците. Поправено.Комунизмът ще отстоява своите основи по един или друг начин.Оправия-няма!

                        Коментар


                          #72
                          radiboi1 написа: Преглед на мнението
                          Това го правя и майсторите за бензина не откриват нищо тревожно , майсторите на метана не могат да влязат в метановия компютър, защото може би е кодиран и не ги допуска?
                          Ами сменяй майсторите на бензин и докато не се оправи на бензин колата, никакъв метан!
                          Според мен трябва да се гледат живи данни на студено на бензина, а не да се четат грешки само!
                          OVB X18XE1 седан+ГИ

                          Коментар


                            #73
                            Регулатора съм си го тествал с много лесен тест: Разкачам бързата връзка на тръбата по която идва бензина ,закачам една помпа или компресор и помпам при 3,5 бара трябва да изпусне,също така ако е заседнал отворен няма да качи лесно . Но при прецакан регулатор ,ако не държи налягане не иска да запали лесно(обикновенно),също така заради конструкцията на дюзите като стане налягането 4 бара пак не пали.Пробвано от мен лично А дали метановият инжекцион няма вързано реле за прекъсване на бензиновата помпа? Знам че би трябвало да прекъсва след като мине на метан, но реле,контакти,предпазител , ел.верига... Общо взето си трябва диагностика и на бензина и на метана.
                            Последна редакция от kiriluz1; 05.12.2019, 11:22.

                            Коментар


                              #74
                              Здравейте колеги!
                              Скоро не съм ви тормозил с моя проблем!
                              Значи, тъй като не мога да намеря майстор, който скоро да ми измери налягането на бенз.помпа, отидох пак при диагностик със съвсем нов проблем, Олелеееее!
                              Значи, онзи ден след диагностиката, карах през деня на метан и нямаше никакъв проблем!
                              На следващия ден сутринта, при запалване, съвсем лекичко стресе мотора, но не отчете никаква грешка и не примигваше чека.
                              След 1-2 сек се оправи и си загря нормално.
                              След около 15 мин. я паркирах и усетих, че нещо в двигателния отсек съска и мирише на метан.
                              Спрях метана през кранчетата, изгорих каквото е останало по тръбите и прехвърлих на бензин.
                              След около 3-4 часа запалих колата, за да я откарам на газаджия и олеле. Двигателя се затресе, както винаги. Това всичко става на бензин, като са спрени кранчетата, да не пускат метан и по тръбите метана е изгорян.
                              А сега ми кажете какво става?
                              п.п. Теча на метан се оказа от испуснали скоби на филтъра на метана.
                              Откарана бе пак на диагностика и пак същите грешки /грешка в запалването на различни цилиндри или няма заплване на някой си цилиндър/
                              Майстора ги занули и пак махна бушона на метана.
                              Тази сутрин запали на бензин , едва на петото завъртане, иначе не се получи, дори с 3 пъти завъртане на ключа и подкачване на бензин?
                              Фиат-Браво, 1.4, 90кс./метан/ 2011 год.

                              Коментар


                                #75
                                radiboi1 написа: Преглед на мнението
                                Здравейте колеги!
                                Скоро не съм ви тормозил с моя проблем!
                                Значи, тъй като не мога да намеря майстор, който скоро да ми измери налягането на бенз.помпа, отидох пак при диагностик със съвсем нов проблем, Олелеееее!
                                Значи, онзи ден след диагностиката, карах през деня на метан и нямаше никакъв проблем!
                                На следващия ден сутринта, при запалване, съвсем лекичко стресе мотора, но не отчете никаква грешка и не примигваше чека.
                                След 1-2 сек се оправи и си загря нормално.
                                След около 15 мин. я паркирах и усетих, че нещо в двигателния отсек съска и мирише на метан.
                                Спрях метана през кранчетата, изгорих каквото е останало по тръбите и прехвърлих на бензин.
                                След около 3-4 часа запалих колата, за да я откарам на газаджия и олеле. Двигателя се затресе, както винаги. Това всичко става на бензин, като са спрени кранчетата, да не пускат метан и по тръбите метана е изгорян.
                                А сега ми кажете какво става?
                                п.п. Теча на метан се оказа от испуснали скоби на филтъра на метана.
                                Откарана бе пак на диагностика и пак същите грешки /грешка в запалването на различни цилиндри или няма заплване на някой си цилиндър/
                                Майстора ги занули и пак махна бушона на метана.
                                Тази сутрин запали на бензин , едва на петото завъртане, иначе не се получи, дори с 3 пъти завъртане на ключа и подкачване на бензин?

                                Колега, мога да се хвана на бас, че проблема е от метана. Послушай ни и покарай на бензин поне 300-400км, за да може ЕКУ-то да си направи нова самоадаптация.

                                Коментар

                                Working...
                                X