Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Brava 1.4 12V - Гасне на празен ход

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    А аз само да попитам,случайно да си зареждал бензин вчера или оня ден?

    Коментар


      #47
      kiriluz1 написа: Преглед на мнението
      А аз само да попитам,случайно да си зареждал бензин вчера или оня ден?
      Не!
      Защо?
      Фиат-Браво, 1.4, 90кс./метан/ 2011 год.

      Коментар


        #48
        Понякога има проблеми с колата свързани с лошо качество на горивото.

        Коментар


          #49
          radiboi1 написа: Преглед на мнението
          Здравейте!
          Значи, грешките при диагностика, които ми изписва е, че няма запалване на различни цилиндри или нещо от рода на неправилно запалване. Демек ги бърка цилиндрите. Един път показва 1 и 3 цилиндър, другия път 1,2,3 цилиндър и т.н.
          Колата от клипчето се държи по подобен начин, а относно кодовете на грешките, майсторите не ми ги казаха.
          Поне на мен майсторите не ми казаха, че ЕГР-а е проверен, ама при диагностика, най-вероятно са го проверили.
          Относно майсторите в моя град, мога да кажа, че почти всички съм ги обиколил.
          Така, ама да споделя експериментите ми, след като я взех вчера от младите майсторчета.
          Казаха ми, че нищо, освен диагностика не са правили по колата, само през ключето на метана са го угасили и са я оставили на бензин. Това са го направили вечерта.
          На другия ден са я запалили и колата се държа съвсем нормално. Демек от проблема нямаше и следа.
          Днес сутринта , след като вчера и аз превключих на бензин и я паркирах, реших да я запаля и да видя , дали проблема пак го има.
          Колата запали съвсем нормално и се държа перфектно, без проблеми.
          Не мога да си обясня какво става.
          Единствено се замислям, като смених датчика на разпраделителния вал с нов, дали му е трябвало повече време за адаптация?
          Не знам какво става и още не мога да се отпусна, че проблема си е отишъл.
          Ще видя дали и утре ще се държи нормално, след като довечера я паркирам и я превключа на бензин, преди да я угася?
          Това ме навява на мисълта, че проблема ти е в метановата уредба...

          Коментар


            #50
            Здравейте!
            Пак същия проблем!
            Днес на вън бе -7 градуса, запалих колата и тя се държа перфектно, само стрелката на оборотомера леко мърдаше, ама изобщо не се отрази на двигателя, пукане през ауспуха и премигване на чека.
            Обаче, след като потеглих, включих копчето на метана да мига, демек да се подготвя за прехвърляне, но до близкото място, където отивах, не можа да прехвърли и след като паркирах си я прехвърлих на бензин и след 10 сек. я угасих.
            До тук добре, без проблеми.
            Но след един час я запалих , ключето бе на позиция-бензин и ужас, пак тресене, премигване на чека и пукане през ауспуха.
            А кажете сега пък от къде е?
            Един майстор ми каза да сменя първата ламда сонда /въпреки, че не го отчита, като грешка/, която е най-важната, а пък аз реших да сменя и температурния датчик, който се намира под главата някъде?

            п.п. След като я взех от майсторите, онзи ден, ключето бе на бензин и си запали както трябва, прехвърлих я на метан и се държа коректно. Угасих я през ключето на бензин и на другата и по-другата сутрин си запали и си загря нормално? До днес. Какво става не знам?
            Фиат-Браво, 1.4, 90кс./метан/ 2011 год.

            Коментар


              #51
              radiboi1 написа: Преглед на мнението
              Здравейте!
              Пак същия проблем!
              Днес на вън бе -7 градуса, запалих колата и тя се държа перфектно, само стрелката на оборотомера леко мърдаше, ама изобщо не се отрази на двигателя, пукане през ауспуха и премигване на чека.
              Обаче, след като потеглих, включих копчето на метана да мига, демек да се подготвя за прехвърляне, но до близкото място, където отивах, не можа да прехвърли и след като паркирах си я прехвърлих на бензин и след 10 сек. я угасих.
              До тук добре, без проблеми.
              Но след един час я запалих , ключето бе на позиция-бензин и ужас, пак тресене, премигване на чека и пукане през ауспуха.
              А кажете сега пък от къде е?
              Един майстор ми каза да сменя първата ламда сонда /въпреки, че не го отчита, като грешка/, която е най-важната, а пък аз реших да сменя и температурния датчик, който се намира под главата някъде?

              п.п. След като я взех от майсторите, онзи ден, ключето бе на бензин и си запали както трябва, прехвърлих я на метан и се държа коректно. Угасих я през ключето на бензин и на другата и по-другата сутрин си запали и си загря нормално? До днес. Какво става не знам?
              Колега, това от всякъде звучи като проблем с метана. Ходи при някой да ти я настрои!

              Коментар


                #52
                Съвети всякакви...

                Колега,

                повечето части, които си сменил така или иначе всеки би ги сменил след покупка на кола втора ръка за да му е спокойно.
                не знам имал ли си преди кола или ти е първи автомобил/ ако ти е първи, ще разбереш по-трудния начин да не се доверяваш на всеки за всичко/.

                За ламда сондата/те-те отговарят за газовъздушната смес, като връщат обратна информация към компютъра какво минава през тях. Ако е богата сместа намалят горивото и го увеличават, ако е "бедна" съответно. Този параметър може да се следи през специализиран софтуер. Ламда сондата може да е "бавна" или неработеща. Режъм на ламда сондата започва да действа, когата колата загрее, да кажем 60-70 градуса Някои ламди имат 4 кабела, като два са тяхния подгрев да се загряват по-бързо, други се загряват от изгорелите газове. В студено време поне километър-два, ако не и три. В началото двигателя работи по-шумно и на по-високи обороти за да може да влезне по-бързо в работен режим, демек да загрее.

                За да я изключиш като вариант, загряваш колата/там дали до 85-90с на колкото отваря термостата/, отиваш до най-близкия пункт на ГТП , те имат газ анализатор и им се примолваш за 5 лева да я видят. На екрана трябва да е λ=1. Ако е надолу-богата смес/0,80, примерно/ ако е нагоре бедна 1,20 примерно.. Ламда равна на 1 е оптималното съотношение гориво и въздух. Ако на загряла кола на бензин изгорелите газове, емисии са в норма и газовъздушната смес е наред мисля, че се досещаш и сам, че едни 120 лв за експерименти/нова ламда сонда/ ги спестяваш с 5 лв тест на изгорелите газове. Показателите трябва да се сменят кажи речи наедно с подаването на гаста. Ако подадеш газ и задържиш, а показанието не се изменя своевременно може и да има проблем. Тези неща се проверяват много по-точно с осцилоскопа.

                Същия експеримент може да го направиш и на метана. Човка в пункта за ГТП ще те "светне" каква ти е сместа.

                Доста мислих от какво може да ти се получават тея проблеми и все повече си мисля за омазана адаптация на ЕКУ-то. Вече какво ли не остана сменено.

                Затова беше важно да уточниш, колко време си карал на бензин. Не съм сигурен за твоята кола, дали ако откачиш акумулатора ще се занули нещо или трябва чрез компютър да се резетне и самообучи отначало, но така ще е най-меродавно. Обикновено ако колата няма никакви проблеми на бензин, може да се насочиш изцяло към алтернативното гориво-как е монтирано и настроено.

                Имай превдвид, че метановия инжекцион е свързан към бензиновото ЕКУ и двете системи работят една спрямо друга. Защото в крайна сметка проблема може да се окаже нещо супер елементарно, но докато го намериш да ти изпили нервите и да ти отъни джоба от "смени това-смени онова".

                Затова се действа методично, всичко първо се проверява преди да се смени. Защото отидеш ли на майстор се почва смяна на каквото им дойде първо на ум, нали ти плащаш. Нова кола мерак да я оправиш всичко да ѝ е наред.

                Бях написал и по-напред да изключите метановата електрическа инсталация като вариант. Не знам как точно е вързан метана, но може да излезне, че някой датчик по метана бърка работата на бензин. Ти знаеш ли откъде метана взима сигнал, за да прехвърли от бензин на метан, предполагам е на определени градуси? Не сме запознати точно как действа и прехвърля метана, какви са позициите на копчето, с позиция-само бензин, само метан и на обороти?

                Ако имаш телефон с камера, може да направиш няколко снимки из двигателя и някой може да забележи нещо фрапиращо, което да му подскаже от къде идва проблема.

                Малко дълго е, но се надявам поне да е разбираемо. Не се хвърляй да сменяш на поразия преди да си поне 90% процента сигурен. Всичко си има логично обяснение, четеш, тестваш и пишеш какво е станало.


                Поздрави!
                Последна редакция от pl4 8rp; 02.12.2019, 17:24. Причина: Допълнение
                Fiat BRAVA 1.6/16v103Hp EL(LPG Lovato)- XII.1997 182А4.000- Аудио система
                Мразя чалгата повече и от политиците. Поправено.Комунизмът ще отстоява своите основи по един или друг начин.Оправия-няма!

                Коментар


                  #53
                  Пробвай да заредиш бензин с по-добро качество,като за начало.Кога си зареждал за последно и какво количество наля?
                  Ламбда сондата мери остатъчно количество кислород в изгорелите газове,при бензин ламбда е 0,98-1,02 в идеалният случай,но при метан изобщо не е така .При омазана самоадаптация колата забива в ниските обороти и към 3000 оборота тръгва,но по-важното е че чека не мига
                  Мисля че най-добре да си поръчаш един elm327, и с помощ от форума да се справиш сам. Имам теми по-назад в годините за една Мареа с газов инжекцион,нещата се получиха след като си купих кабели за бензиновото и газовото ЕКУ ,четене в нета и питане във форума. И аз продължавам да смятам че на тази кола и липсва синхронизация м/у ДКВиДРВ.
                  Последна редакция от kiriluz1; 02.12.2019, 16:50.

                  Коментар


                    #54
                    Click image for larger version

Name:	Измервания.jpg
Views:	1
Size:	131,6 KB
ID:	2098722 Click image for larger version

Name:	1597-3264-1.jpg
Views:	1
Size:	63,4 KB
ID:	2098723
                    radiboi1 написа: Преглед на мнението
                    Здравейте!

                    - датчика за температура на двигателя /ЕСТ/ не е сменян, но на диагностика не го показва като грешка.
                    Оттук запряташ ръкави, мултицета на режим омове:
                    -преди да запалиш му откачаш буксата и измерваш какво съпротивление дава-за тая кола ровя да видя точно колко трябва да е, но по принцип на около 20 градуса околна е около 2000-3000 ома, по-студено по-високи стойности. По-топло по-ниски стойности.

                    След като се нормализират нещата, гасиш и правиш същото, трябва да показва около 200-300 ома.

                    На самата букса измерваш с мултицета на позиция зумер дали има връзка с маса и дали между двата кабела няма късо.

                    Ако не си работил с мултицет-полезна тема тук: Инструкции за работа с мултицет.
                    Ако ти самия нямаш под ръка си поръчай за 10-15 лв един , намери някой с мултицет или в железарията, ако имат.

                    Поразрових се из нета и намерих тая тема за Голф, сходен проблем. Работа за 10-15 мин да се провери. Re: Неравномерна работа на мотора при студен старт,защо? решено!



                    Ако показва много завишени стойности датчика, най-вероятно е фира.

                    Започни с това преди всичко. Пък и тук ако ударим на камък...продължаваме да търсим.

                    Поздрави!
                    ПП:
                    Working principle of the ECT sensor
                    In cold engine and an ambient temperature of 20 ºC the sensor resistance is between 2000Ω and 3000Ω. After the engine start, coolant temperature begins to rise. ECT gradually heats and its resistance reduces proportionately. At 90 ºC its resistance is in the range of 200Ω to 300Ω.
                    What happens when a ECT sensor goes bad?
                    One of the first symptoms associated with a problem with the coolant temperature sensor is poor fuel economy. If the coolant temperature sensor goes bad it can send a false signal to the computer and throw off the fuel and timing calculations. ... This will reduce fuel economy, and may hinder engine performance
                    Източним, много интересна статия:Symptoms of a Bad or Failing Coolant Temperature Switch (Sensor ...



                    имай предвид, ако решиш да закачиш колата на газ-анализатор и тоя факт. Пак може да се тества, чрез откачане и закачена на ЕСТ датчика какво се променя в изгорелите газове. Ако има отклонения не е задължително да бъде ламда сондта.

                    Подрави и успех
                    Последна редакция от pl4 8rp; 02.12.2019, 17:40. Причина: Допълнение
                    Fiat BRAVA 1.6/16v103Hp EL(LPG Lovato)- XII.1997 182А4.000- Аудио система
                    Мразя чалгата повече и от политиците. Поправено.Комунизмът ще отстоява своите основи по един или друг начин.Оправия-няма!

                    Коментар


                      #55
                      Здравей колега JTR!
                      Компютъра на Метана ми е за Фиат Браво-Ланди Ренцо и е кодиран и не може да се влезе, даже от Ланди Ренцо сервиз?
                      Фиат-Браво, 1.4, 90кс./метан/ 2011 год.

                      Коментар


                        #56
                        Колега pl4 8rp!


                        Много благодаря, че ми даваш толкова съвети, а също благодаря и на останалите колеги!
                        Значи днес закупих 1-та ламбда сонда, за да я сменя и този датчик, който ти ми казваш да го измеря!
                        Ще видим утре какво ще се случи.
                        Последна редакция от radiboi1; 02.12.2019, 19:28.
                        Фиат-Браво, 1.4, 90кс./метан/ 2011 год.

                        Коментар


                          #57
                          Click image for larger version

Name:	IMG-fb57f67d16922d753a24bd7a90c3d5bd-V.jpg
Views:	1
Size:	135,9 KB
ID:	2098724Click image for larger version

Name:	Screenshot_2019-12-02-20-58-45-760_com.AlfaOBD.AlfaOBD.jpg
Views:	1
Size:	72,2 KB
ID:	2098725
                          Обърни внимание кои компютри поддържа алфаобд и това с кодирания компютър е aла бала,кaто това е софтуер за андроид напълно функционален и с еднакви възможности като MES. Това обаче е за вложените в завода(фабрично уредби),предполагам че твоята не е такава,но и там няма проблем. Има колега от форума който прави кабели за връзка и има софтуер за всякакви газови и метанови инжекционни. Най-добре да видиш точно какво пише на компютрите -бензинов и газов ,намират се в двигателният отсек. Новата ламбда сонда няма да ти реши проблема. Една добра диагностика от някой който се е занимавал ще ти даде информация за температурният датчик без да ползваш мултицет. За температурният датчик ще ти дам жокер,чека свети само ако е прекъснал напълно,но тогава вентилатора на радиатора върти на максимална скорост т.е.щом имаш мигащ чек не е температурен датчик,освен ако не работи вентилатора.
                          П.п. След кратка справка в сайтове за части не намирам Браво 1,4 на метан ,което означава че си имаш бензинов компютър и газов Ланди Рензо след него.
                          Другото което ми е любопитно е: Когато мига чека не пише ли нещо на дисплея дето са километрите?
                          Сега видях че едното Браво което е с ЕКУ Магнет Марели има настройка за работа на алкохол или на бензин и съответно обучение за горивовъздушната смес.Дали не е такова? И ако е такова бих те посъветвал да не пипаш ламбда сондата. Най добре както беше посъветвал колега назад вдигни капака и снимай да видиме кое какво е. И за да не съм голословен последните три:Click image for larger version

Name:	Screenshot_2019-12-02-22-46-11-806_com.AlfaOBD.AlfaOBD.jpg
Views:	1
Size:	98,1 KB
ID:	2098726

                          И сега сутринта се появиха малко въпроси: От кой град си? Колата кога я взе и отначало ли си е така? Нов внос ли е ? От Италия ли е или от другаде и откъде всъщност е ? Имаш ли копие на талона с който е била в държавата от която е колата? На капачката за зареждане или около нея не пише ли нещо от рода на Е85?
                          И малко разсъждения: Браво 2 бензинови има само 1,4,на тях има монтирани 5 вида компютри 3 вида за газ и 2 вида бензин.Последните са magnet mareli IAW7GF и Bosh Motronic ME7.... ,което ме навежда на мисълта че 50% твоя е Magnet mareli. Предполагам че твоята кола е с монтиран допълнително Газов инжекцион Landi renzo последователно след бензиновия. Също така смятам че там от където е дошла е карана от някой нещастник ,като нас без пари и това ме навежда на мисълта че освен метан е била на етанол(етилов алкохол) за по евтино .Това означава че ремонта и трябва да стане без отваряне на предният капак. Ако съм прав, също така смятам че ламбда сондата която имаш намерение да смениш е широколентова(виж за цена в нета)и аз на твое място не бих я докосвал. Тази която си взел ще осакати колата.
                          Широколентови сонди
                          Широколентовите сонди установяват състава на гориво-въздушната смес по значително по-различен начин от еднопоюсните. Така те отговарят на изискванията на модерните бензинови и дизелови двигател, при които е нужно прецизно регулиране на гориво-въздушната смес и извън „ламбда прозореца“. Така например при бензиновите мотори с директно впръскване в режим на частично натоварване с цел намаляване на разхода сместа умишлено бива „обеднена“ (λ>1). При дизелите пък нуждата от постоянна регенерация на NOx-катализатора изисква богата смес (λ<1). Широколентовите сонди могат да установяват ламбда стойности от 0,6 (много богата смес) до безкрайност.
                          Строежът на сонда от подобен тип е значително по-сложен. Тя се състои от две клетки – „измервателна“ и „помпена“. В измервателната клетка се установява съдържанието на кислород в отработените газове. Когато то се отколонява от своята референтна стойност, от „помпената“ клетка се „напомпват“ кислородни йони в „измервателната“. Именно от необходимия за целта „помпен“ ток се установява точната ламбда-стойност.

                          И още малко за алкохолните горива:
                          Meтилoвият aлĸoxoл (СН3ОН) и eтилoвият aлĸoxoл (С2Н5ОН) имaт peдицa пpeдимcтвa в cpaвнeниe c бeнзинa, oт глeднa тoчĸa пoлyчвaнe нa пoвeчe мoщнocт. Meтилoвият aлĸoxoл (мeтaнoл) ce cинтeзиpa oт пpиpoдeн гaз или въглищa. Eтилoвият aлĸoxoл (eтaнoл) ce пoлyчaвa пpи фepмeнтaция нa зaxap или биoмaca ( цapeвицa, зaxapнa тpъcтиĸa и дp.) и пocлeдвaщa дecтилaция. Зa пълнo изгapянe нa 1 ĸг мeтaнoл e нeoбxoдим 6.45 ĸг въздyx, a нaй-виcoĸa мoщнocт ce пoлyчaвa пpи cъoтнoшeниe 1 ĸг мeтaнoл : 4 ĸг въздyx. Eднo oт вaжнитe пpeдимcтвa нa мeтaнoлa ( и oтчacти нa eтaнoлa ), e чe пpи нeгoвoтo изпapeниe ce пoглъщa гoлямo ĸoличecтвo тoплинa. Toвa вoди дo знaчитeлнo oxлaждaнe нa гopивнaтa cмec и пoдoбpявaнe нa oбeмнaтa eфeĸтивнocт нa двигaтeля. Πpи изгapянeтo нa aлĸoxoлитe ce oтдeлят мнoгo пo-мaлĸo вpeдни вeщecтвa в cpaвнeниe c бeнзинa и дизела.
                          При бензина само да уточня съотношението е 14,7 към 1 .Което значи че грубо колата получава два пъти повече бензин от необходимия.

                          Извинявам се за дългия пост. И изобщо не е задължително да съм прав.
                          Последна редакция от kiriluz1; 03.12.2019, 13:08.

                          Коментар


                            #58
                            kiriluz1 написа: Преглед на мнението
                            [ATTACH=CONFIG]107795[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]107796[/ATTACH]
                            Обърни внимание кои компютри поддържа алфаобд и това с кодирания компютър е aла бала,кaто това е софтуер за андроид напълно функционален и с еднакви възможности като MES. Това обаче е за вложените в завода(фабрично уредби),предполагам че твоята не е такава,но и там няма проблем. Има колега от форума който прави кабели за връзка и има софтуер за всякакви газови и метанови инжекционни. Най-добре да видиш точно какво пише на компютрите -бензинов и газов ,намират се в двигателният отсек. Новата ламбда сонда няма да ти реши проблема. Една добра диагностика от някой който се е занимавал ще ти даде информация за температурният датчик без да ползваш мултицет. За температурният датчик ще ти дам жокер,чека свети само ако е прекъснал напълно,но тогава вентилатора на радиатора върти на максимална скорост т.е.щом имаш мигащ чек не е температурен датчик,освен ако не работи вентилатора.
                            П.п. След кратка справка в сайтове за части не намирам Браво 1,4 на метан ,което означава че си имаш бензинов компютър и газов Ланди Рензо след него.
                            Другото което ми е любопитно е: Когато мига чека не пише ли нещо на дисплея дето са километрите?
                            Сега видях че едното Браво което е с ЕКУ Магнет Марели има настройка за работа на алкохол или на бензин и съответно обучение за горивовъздушната смес.Дали не е такова? И ако е такова бих те посъветвал да не пипаш ламбда сондата. Най добре както беше посъветвал колега назад вдигни капака и снимай да видиме кое какво е. И за да не съм голословен последните три:[ATTACH=CONFIG]107797[/ATTACH]

                            И сега сутринта се появиха малко въпроси: От кой град си? Колата кога я взе и отначало ли си е така? Нов внос ли е ? От Италия ли е или от другаде и откъде всъщност е ? Имаш ли копие на талона с който е била в държавата от която е колата? На капачката за зареждане или около нея не пише ли нещо от рода на Е85?
                            И малко разсъждения: Браво 2 бензинови има само 1,4,на тях има монтирани 5 вида компютри 3 вида за газ и 2 вида бензин.Последните са magnet mareli IAW7GF и Bosh Motronic ME7.... ,което ме навежда на мисълта че 50% твоя е Magnet mareli. Предполагам че твоята кола е с монтиран допълнително Газов инжекцион Landi renzo последователно след бензиновия. Също така смятам че там от където е дошла е карана от някой нещастник ,като нас без пари и това ме навежда на мисълта че освен метан е била на етанол(етилов алкохол) за по евтино .Това означава че ремонта и трябва да стане без отваряне на предният капак. Ако съм прав, също така смятам че ламбда сондата която имаш намерение да смениш е широколентова(виж за цена в нета)и аз на твое място не бих я докосвал. Тази която си взел ще осакати колата.
                            Широколентови сонди
                            Широколентовите сонди установяват състава на гориво-въздушната смес по значително по-различен начин от еднопоюсните. Така те отговарят на изискванията на модерните бензинови и дизелови двигател, при които е нужно прецизно регулиране на гориво-въздушната смес и извън „ламбда прозореца“. Така например при бензиновите мотори с директно впръскване в режим на частично натоварване с цел намаляване на разхода сместа умишлено бива „обеднена“ (λ>1). При дизелите пък нуждата от постоянна регенерация на NOx-катализатора изисква богата смес (λ<1). Широколентовите сонди могат да установяват ламбда стойности от 0,6 (много богата смес) до безкрайност.
                            Строежът на сонда от подобен тип е значително по-сложен. Тя се състои от две клетки – „измервателна“ и „помпена“. В измервателната клетка се установява съдържанието на кислород в отработените газове. Когато то се отколонява от своята референтна стойност, от „помпената“ клетка се „напомпват“ кислородни йони в „измервателната“. Именно от необходимия за целта „помпен“ ток се установява точната ламбда-стойност.

                            И още малко за алкохолните горива:
                            Meтилoвият aлĸoxoл (СН3ОН) и eтилoвият aлĸoxoл (С2Н5ОН) имaт peдицa пpeдимcтвa в cpaвнeниe c бeнзинa, oт глeднa тoчĸa пoлyчвaнe нa пoвeчe мoщнocт. Meтилoвият aлĸoxoл (мeтaнoл) ce cинтeзиpa oт пpиpoдeн гaз или въглищa. Eтилoвият aлĸoxoл (eтaнoл) ce пoлyчaвa пpи фepмeнтaция нa зaxap или биoмaca ( цapeвицa, зaxapнa тpъcтиĸa и дp.) и пocлeдвaщa дecтилaция. Зa пълнo изгapянe нa 1 ĸг мeтaнoл e нeoбxoдим 6.45 ĸг въздyx, a нaй-виcoĸa мoщнocт ce пoлyчaвa пpи cъoтнoшeниe 1 ĸг мeтaнoл : 4 ĸг въздyx. Eднo oт вaжнитe пpeдимcтвa нa мeтaнoлa ( и oтчacти нa eтaнoлa ), e чe пpи нeгoвoтo изпapeниe ce пoглъщa гoлямo ĸoличecтвo тoплинa. Toвa вoди дo знaчитeлнo oxлaждaнe нa гopивнaтa cмec и пoдoбpявaнe нa oбeмнaтa eфeĸтивнocт нa двигaтeля. Πpи изгapянeтo нa aлĸoxoлитe ce oтдeлят мнoгo пo-мaлĸo вpeдни вeщecтвa в cpaвнeниe c бeнзинa и дизела.
                            При бензина само да уточня съотношението е 14,7 към 1 .Което значи че грубо колата получава два пъти повече бензин от необходимия.

                            Извинявам се за дългия пост. И изобщо не е задължително да съм прав.


                            Здравей kiriluz1!
                            Значи прикачам снимки на метановия компютър. Не мога да направя по- добри, поради това, че е на кофти място прикачен, а пък и бензиновия е точно зад него.
                            Click image for larger version

Name:	IMG_0031.jpg
Views:	1
Size:	254,2 KB
ID:	2098729Click image for larger version

Name:	IMG_0033.jpg
Views:	1
Size:	257,2 KB
ID:	2098730Click image for larger version

Name:	IMG_0034.jpg
Views:	1
Size:	90,5 KB
ID:	2098731Click image for larger version

Name:	IMG_0035.jpg
Views:	1
Size:	176,9 KB
ID:	2098732Click image for larger version

Name:	IMG_0036.jpg
Views:	1
Size:	224,9 KB
ID:	2098733Click image for larger version

Name:	IMG_0037.jpg
Views:	1
Size:	299,7 KB
ID:	2098734Click image for larger version

Name:	IMG_0036.jpg
Views:	1
Size:	224,9 KB
ID:	2098733Click image for larger version

Name:	IMG_0037.jpg
Views:	1
Size:	299,7 KB
ID:	2098734
                            Бензиновия компютър знам, че е марка "БОШ"
                            Да споделя впечатленията си от тази сутрин, след като вчера смених 1-та ламда сонда и температурния датчик.
                            Сутринта я запалих при -3,4 градуса и калата се държа перфектно, загря си и си превключи на метан.
                            След като я паркирах и след около 2 часа я запалих, проблема пак се появи.
                            Тресене на мотора , чека примигна няколко пъти , леко припука през ауспуха.
                            Аз леко понатиснах газта и взе , че се оправи.
                            Не знам какво става?
                            Прикачени файлове
                            Последна редакция от radiboi1; 03.12.2019, 18:02.
                            Фиат-Браво, 1.4, 90кс./метан/ 2011 год.

                            Коментар


                              #59
                              radiboi1 написа: Преглед на мнението
                              Здравей kiriluz1!
                              Значи прикачам снимки на метановия компютър. Не мога да направя по- добри, поради това, че е на кофти място прикачен, а пък и бензиновия е точно зад него.
                              [ATTACH=CONFIG]107800[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]107801[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]107802[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]107803[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]107804[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]107805[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]107804[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]107805[/ATTACH]
                              Бензиновия компютър знам, че е марка "БОШ"
                              Да споделя впечатленията си от тази сутрин, след като вчера смених 1-та ламда сонда и температурния датчик.
                              Сутринта я запалих при -3,4 градуса и калата се държа перфектно, загря си и си превключи на метан.
                              След като я паркирах и след около 2 часа я запалих, проблема пак се появи.
                              Тресене на мотора , чека примигна няколко пъти , леко припука през ауспуха.
                              Аз леко понатиснах газта и взе , че се оправи.
                              Не знам какво става?

                              Защо не пробваш това, което предложиха колегите и да покараш малко на бензин? Според описаното от теб в последните няколко поста, проблема се появява само след каране на метан.

                              Коментар


                                #60
                                Защо не пробваш това, което предложиха колегите и да покараш малко на бензин? Според описаното от теб в последните няколко поста, проблема се появява само след каране на метан.
                                Е да, ама не винаги!
                                Карал съм я на бензин три дни и проблема си остана, макар и в по-лек вариант.
                                Днес бях при един диагностик, върза я на някаква диагностика, направи и нещо и каза да я покарам на бензин 20-30 км. и утре пак при него?
                                п.п. По между другото, след като смених ламда сонда и датчици, трябва ли да се обучават чрез софтуер?
                                Фиат-Браво, 1.4, 90кс./метан/ 2011 год.

                                Коментар

                                Working...
                                X