Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Brava 1.4 12V - Гасне на празен ход

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Fiat Brava 1.4 12V - Гасне на празен ход

    Здравейте!
    От скоро имам Fiat Brava 1.4 12V 96' , но открих и един проблем, който ме притеснява.Двигателят гасне на празен ход.Също така не поддържа постоянни обороти на празен ход.Не знам какво да правя, затова се обръщам към вас за помощ.Решението засега е подаване на малко газ на празен ход, но ми се струва крайно неудачно да се прави на някое кръстовище с риск да угасне.Още не съм я карал на път(защото не е с оправени документи все още) и не знам дали ако загрее двигателят ще се промени нещо.Действието се случва на бензин, има си и газова, но в момента е празна.

    #2
    Като за начало откачи акумулатора за час-два и след това кажи има ли промяна.
    Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
    Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

    Коментар


      #3
      Чувал съм го това, но пък колата не е била палена от няколко месеца и е била без акумулатор. Но все пак ще пробвам утре да го откача и ще ти кажа дали се е променило нещо.

      Коментар


        #4
        Здравейте колеги
        имам Fiat Brava 1.4 12V 96 на бензин и на метан. Не задържа оборотите на бензин. При палене на бензин пали веднага качва до 2000 оборота и при натисната газ оборотите падат и гасне. Откачал съм акумулатора няма промяна.
        За да не гасне трябва да припомпвам газта за да я подържам около 1500-2000 оборота за да загрее малко и да я превключа на метан. В движение на метан я превключвам на бензин и тя веднага гасне. Колата я карам на метен и бензин вече пет години проблема ми е от около 7 месеца. Моля за насоки и съдействие.
        Последна редакция от tigarcheto; 04.02.2017, 21:14.

        Коментар


          #5
          Извинете но без да искам съм Ви подвел.Колеги след 24 ч. откачане на акумулатора колата запали без проблем и си държеше нормални обороти. Форсирах я на място до 6000 об. Моля за съвети кокво може да и е.

          Коментар


            #6
            При каране на газ/метан ламбда сондата отчита бедна смес. Респективно ЕКУ-то се опитва да коригира сместта като пуска повече бензин. Стига се до момент когато колата се дави от прекомерно количество гориво. След махане на акумулатора грешките от ламбдата се изтриват и затова колата се подобрява (докато пак не се омаже). Решения има няколко:
            - Регулярно откачане на акумулатора
            - Емулатор за ламбда сондата
            - Реле което прекъсва захранването на компютъра при загасване на двигателя (това е същото като първото но малко по-автоматизирано)
            - Реле което прекъсва сигнала, подчертавам сигнала а не захранването, на ламбда сондата когато колата се кара на газ/метан
            Аз съм с последната опция. Смятам я за удачна и най-евтина. Така на колата не е нужно да се прави самоадаптация след всяко откачане на акумулатора. Може да се кара и на бензин и на газ. Цената на едно реле е 5лв. по моргите.
            Последна редакция от Hristian_Aleksiev; 07.02.2017, 11:06.
            Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
            Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

            Коментар


              #7
              Hristian_Aleksiev написа: Преглед на мнението
              При каране на газ/метан ламбда сондата отчита бедна смес. Респективно ЕКУ-то се опитва да коригира сместта като пуска повече бензин. Стига се до момент когато колата се дави от прекомерно количество гориво. След махане на акумулатора грешките от ламбдата се изтриват и затова колата се подобрява (докато пак не се омаже). Решения има няколко:
              - Регулярно откачане на акумулатора
              - Емулатор за ламбда сондата
              - Реле което прекъсва захранването на компютъра при загасване на двигателя (това е същото като първото но малко по-автоматизирано)
              - Реле което прекъсва сигнала, подчертавам сигнала а не захранването, на ламбда сондата когато колата се кара на газ/метан
              Аз съм с последната опция. Смятам я за удачна и най-евтина. Така на колата не е нужно да се прави самоадаптация след всяко откачане на акумулатора. Може да се кара и на бензин и на газ. Цената на едно реле е 5лв. по моргите.
              +1. Само тва реле да е далеч от изпарителя, че моя беше там и правеше проблеми. След като го отдалечихме (за което благодарности на cs_alecsandyr) и заспа работата.
              ФИАТ- Пътят е само формалност
              ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
              -----------------------------------------------------
              FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

              Коментар


                #8
                Благодаря за отговора. Наистина пак се върна на старото положение.

                Коментар


                  #9
                  Колега а какво по точно е това реле че не съм в час.

                  Коментар


                    #10
                    https://www.google.bg/search?q=%D0%B...i3_TlaBeRCX8M:
                    Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
                    Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

                    Коментар


                      #11
                      Благодаря. Трудно ли е човек да го свърже сам или трябва сервиз.

                      Коментар


                        #12
                        Мисля че е по-добре да го оставиш на човек който се занимава с токове по автомобилите.
                        Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
                        Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

                        Коментар


                          #13
                          Здравейте колеги. Закарах колата на жичкаджия. Проблема беше некачествана връзка на захранващия кабел към ключето за превключване бензин/метан. жицата бе само навита около една от клемите.И с течение на времето е започнала да се разхлабва и да прави проблем. След запойването й колата тръгна и на бензин и на метан.

                          Коментар


                            #14
                            И аз имах такъв проблем,стъпково мото
                            рче

                            Коментар


                              #15
                              Здравейте колеги!
                              Скоро си закупих Фиат Браво 1.4, 90 кс. на метан.
                              Обаче се прояви грандиозен проблем.
                              На студено палене, двигателя започва да тресе и да пука през ауспуха.
                              Това всичко се случва на бензин.
                              Смених мап сензора, датчика на разпределителния вал, смених рейката с бензиновите дюзи, пробвах с чисто нови бобини, адаптация на бензинов компютър и куп други работи, но уви.
                              Пак си е същия проблем.
                              п.п. Искам да добавя следното.
                              Паля сутринта, двигателя пали веднага и заработва добре, след 5 сек. започва да тресе и да пука през ауспуха и чека започва да мига, след 10-15 сек. се оправя и колата и не може да я познаеш?
                              Това се случва и през деня, но когато двигателя е истинал напълно.
                              Фиат-Браво, 1.4, 90кс./метан/ 2011 год.

                              Коментар

                              Working...
                              X