Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Форсира се сама на празен ход

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Форсира се сама на празен ход

    Здравейте колеги.Проблема ми е следния: колата ( пунто мк1, 1.2 75к.с.) пали на 2000 оборота и като стопли пада до 1200.Понякога почва да се форсира от 1500-2000.Реших, че стъпковия мотор прави проблема и го смених с чисто нов, по правилния начин, но не се оправи.След като го сложих почна да ги вдига много 4000-5000 и изведнъж се кротна на 900, покарах така, но на следващия ден беше отново старата песен.Сега някак си успя да падне до 1000 и го изключих и ги държи все така.Къде може да е проблема? Благодаря ви предварително



    Редактирано заглавие.
    Модераторски екип на fiatforum.bg

    #2
    Някъде по пътя на въздуха. Проследи го и огледай за счупвания.
    браво 1,6/90 - 09 г.

    Коментар


      #3
      Пробвай да откачиш акумулатора за 10 мин. и след това виж дали има промяна.Успех
      koce73 , Fiat Marea Weekend 1.6 16V 1997 специално пригодена за тежък терен , отскоро и Subaru Forester 2.0 2005 за още по-тежък терен 0895747442

      Коментар


        #4
        Виж и маркучето за вакум кум кутията зад двигателя там е ТПС.
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          Кутията на въздушния филтър имаше пукнато, но го лепнах и нямаше промяна.Това с акумулатора го направих още като го сложих, уж да се самоадаптира.Маркучето ще го проверя днеска .Какви са негативите да карам с откачен стъпков, освен че тресе 1-2 минути сутрин? Висок разход или ?

          Коментар


            #6
            Виж датчика на инжекциона синия при 4 цилиндър от него прави така!
            Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
            Втората......пак същата!
            (_-_)______////_______(_-_)
            Punto75-Вече на жената!
            Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

            Коментар


              #7
              Маркуча за вакума е здрав.Как мога да проверя въпросния датчик, дали работи коректно ? Или направо нов да купя.Днеска за проба включих пак стъпковия и от 1400 като поработи на място си дойде на 850 и не мърдаха, но при следващия студен старт пак същатата история.

              Коментар


                #8
                кола

                Извади буксата на Температурния датчик зад бубините до 4 цилиндър
                и виж как ще се държи .
                КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                Коментар


                  #9
                  Почна още повече да се форсира ?

                  Коментар


                    #10
                    Подобен проблем имам и с бравата 1,8 на бензин ги катери бавно от 1500 до 2000 след това ги отрязва до 1500 и пак същата песен без край.
                    Fiat Brava-ELX 1,8 GT 96

                    Коментар

                    Working...
                    X