Здравейте колеги,
Вечера следобед паля колата. Пали от четвърт оборот, както се казва, работи около 2 секунди с притрисане на двигателя и изгасна. Опитах втори път, трети път - абсолютно никакви признаци на живот. Стартера върти, но не пали. Тази нощ позаредих акумулатора, но сутринта положението е същото. Чува се характерното бръмчене на помпата за 3-4 секунди, уж всичко си е както нормално. Докато върти стартера, прави ми впечатление, че стрелката на оборотите не помръдва по никакъв начин. Иначе на таблото остава да свети само лампата на акумулатора - тази за маслото и на инжекцията си гаснат. Жълтата лампа на имобилайзера също гасне.
Преди година и половина съм сменял някакъв датчик на колянов или разпределителен вал - ето такава джуджавка:
Само за информация, до преди ден колата си палеше свободно при всякакви положения, включително при най-ниските сутрешни температури. Пали топла, студена - когато да я завъртиш - готова е.
Идеи?
Вечера следобед паля колата. Пали от четвърт оборот, както се казва, работи около 2 секунди с притрисане на двигателя и изгасна. Опитах втори път, трети път - абсолютно никакви признаци на живот. Стартера върти, но не пали. Тази нощ позаредих акумулатора, но сутринта положението е същото. Чува се характерното бръмчене на помпата за 3-4 секунди, уж всичко си е както нормално. Докато върти стартера, прави ми впечатление, че стрелката на оборотите не помръдва по никакъв начин. Иначе на таблото остава да свети само лампата на акумулатора - тази за маслото и на инжекцията си гаснат. Жълтата лампа на имобилайзера също гасне.
Преди година и половина съм сменял някакъв датчик на колянов или разпределителен вал - ето такава джуджавка:
Само за информация, до преди ден колата си палеше свободно при всякакви положения, включително при най-ниските сутрешни температури. Пали топла, студена - когато да я завъртиш - готова е.
Идеи?
Коментар