Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Мареа 1.8 16 не пали след презацепване на ангренажа

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Мареа 1.8 16 не пали след презацепване на ангренажа

    здравейте колеги вчера си купих мареа 1.8 16 v колата я взех с не работещ мотор човека ми каза ,че е сменян ангренаж и от тогава не пали. колата нямаше искра аз не намерих пети да я зацепя и я зацепих по старомодният начин и искрата дойде. двата вала бяха разместени с по 7/8 зъба. обаче сега като въртя на стартет да паля изпушва синьо от въздушният филтър и пригръмва но не пали само припалва. въпроса ми е възможно ли е да е счупило бутало и да влиза масло или водач на клапани ..

    Редактирано заглавие
    Модераторски екип на fiatforum.bg

    #2
    100% не е зацепена както трябва, а последствията може да са много и много големи.
    Fiat Punto`04 1.2 60hp.
    Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
    ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.

    Коментар


      #3
      Щом имаш искра вече значи, че коляновия вал и изпускателния са синхронизирани може би. Щом връща през въздушния филтър или не е зацепен всмукателния или има вече криви клапани. От колега знам, че тия 1.8 търпят до 4 зъба после следва палава среща на бутала и клапани. Дзимбер туулс май даваха под наем пети.
      Fiat Coupe 1.8

      Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.

      Коментар


        #4
        да и аз мисля че не е зацепена както трябва
        пробвай пак
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          Изкривила е клапани - шанса да е счупено бутало е нищожен
          koce73 , Fiat Marea Weekend 1.6 16V 1997 специално пригодена за тежък терен , отскоро и Subaru Forester 2.0 2005 за още по-тежък терен 0895747442

          Коментар


            #6
            и аз се надявам проблема да нее надолу а да е в главата днес първо ще измеря компресия

            Коментар


              #7
              kris_dif95 написа: Преглед на мнението
              и аз се надявам проблема да нее надолу а да е в главата днес първо ще измеря компресия
              Това е правилния подход , но след ремонт на главата задължително ползвай пети за зацепване иначе ще правиш това упражнение още веднъж
              koce73 , Fiat Marea Weekend 1.6 16V 1997 специално пригодена за тежък терен , отскоро и Subaru Forester 2.0 2005 за още по-тежък терен 0895747442

              Коментар


                #8
                Константинов написа: Преглед на мнението
                Това е правилния подход , но след ремонт на главата задължително ползвай пети за зацепване иначе ще правиш това упражнение още веднъж
                Ако не зацепи мотора с пети въобще няма никакъв смисъл да мери и компресия.
                Fiat Coupe 1.8

                Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.

                Коментар


                  #9
                  колеги помогнете немога да намеря такива пети има ги само в комплект със мн други но са 400лв а саммо такива не намирам :D

                  Коментар


                    #10
                    намирам само за фиат 1.8 130 конски сили а незнам дали са такива като моите валовете

                    Коментар


                      #11
                      днес свалих главата .. смукателния колектор беше пълен с масло като боза. По цилиндрите и главата всичко изглежда наред но гарнитурата на главата я е издухало на няколко места. та възможно ло е от изгорялата гарнитура да е вдигала голямо подкартерно и да е напълнила смукатела ?0

                      Коментар


                        #12
                        Това са петите.
                        https://zimber-tools.com/bg/k-t-peti-za-zacepvane-na-dvigateli-fiat-lancia-1-8-16v-115k-s-2br-fiat-brava-bravo-marea-lancia-dedra-delta-zimber-tools.html
                        Fiat Punto`04 1.2 60hp.
                        Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
                        ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.

                        Коментар


                          #13
                          благодаря много веднага ще си ги поръчам

                          Коментар


                            #14
                            сега нещо полезно за всички колата я зацепих без пети на ремъка има 3 белега и посока както и на 3те зъбни колела зацепването става за 2 минути просто се спазва посоката на ремъка и се пасват белезите при мен се получи мн лесно

                            Коментар


                              #15
                              И си с по полонин зъб напред на смукателя и половин зъб назад на изпускателя. Пак ще я зацепваш. Повярвай ми.
                              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                              Коментар

                              Working...
                              X