Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Обезвъздушаване Пунто Мк2 1.2

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Обезвъздушаване Пунто Мк2 1.2

    Здравейте колеги сменявах едно уплатнение и термостат и не съм източвал цялата система и сега колата като запаля на студено и подам газ се чува вода парното не е както трябва с една дума има въздух но отвих пропката изкара уж мехурчета и спря но още не е кактпот трябва давайте идеи..... Благодаря предварително

    #2
    Тази пробка зад двигателя при маркучите за парно ли
    а беше ли загрял колата
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      kluchar написа: Преглед на мнението
      Тази пробка зад двигателя при маркучите за парно ли
      а беше ли загрял колата
      Да колега загрята отворен термостат парното на топло изкара балончета и спря и не беше добре утре ден пак го направих пак изкара и така трети ден...

      Коментар


        #4
        Изкарай я на пътя и я понастъпи за да може да изкара въздуха и долей антифриз, ама внимавай, че ако е направила въздушен джоб може да дръпне изведнъж антифриза и да тръгне да прегрява, следи постоянно стрелката и карай на пуснато парно.
        Мойто пунто на място е тегава работа за обезвъздушаване, няма ли обороти да развърти хубаво водната помпа топлото идва доста бавно, а след даване на газ си идва много бързо на място.
        punto HGT

        Коментар


          #5
          Изкарай я на пътя и я понастъпи за да може да изкара въздуха и долей антифриз, ама внимавай, че ако е направила въздушен джоб може да дръпне изведнъж антифриза и да тръгне да прегрява, следи постоянно стрелката и карай на пуснато парно.
          Мойто пунто на място е тегава работа за обезвъздушаване, няма ли обороти да развърти хубаво водната помпа топлото идва доста бавно, а след даване на газ си идва много бързо на място.
          Мерси колега ама да отвоя ли пропката леко лато давам газ че така от къде ще го изкара..

          Коментар


            #6
            сто пъти едно и също повтарям-отвиваш капачката на разширителния съд и форсираш няколко пъти,затваряш и това е

            Коментар


              #7
              Аз миналия ден обезвъздушавах. За целта резнах дъното на една бутилка от кока кола. Натиках гърлото на шишето в разширителния съд като фуния. Сложих и един парцал над бутилката ако пръсне да не ме олее. Запалих колата и започнах да наливам антифриз. Така най-горна точна се явява бутилката и малко по малко въздуха излиза на етапи. Е... малко антифриз отиде фира ама нямам професионална фуния, а това е най-близкия заместител.
              Fiat Coupe 1.8

              Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.

              Коментар


                #8
                Да колега одеве отвих пропката на радиатора и нищо суша сипах антифриз догоре в разширителния съд и от пропката на радиатора потече завих я и след това отвих другата пропка на маркуча и от там спря въздуха но сега като запалих пак се чу вода .

                Коментар


                  #9
                  Колега здравей, до колкото разбрах от моя майстор този мотор се обезвъздушава на изгасен и студен двигател. Само наливаш антифриза като първо развиваш пробката на радиатора,а след като потече от нея тогава и тази на парното и надуваш от разшерителя. Поздрави и успех.

                  Коментар


                    #10
                    парно

                    е на студен двигател едвали да стане
                    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                    Коментар


                      #11
                      kluchar написа: Преглед на мнението
                      е на студен двигател едвали да стане
                      Става, аз го правих като един надува на разширителния съд, а аз развивам пробките, после припалвам за да го празбърка без да го загрявам, че иначе пари и така на няколко стъпки парното е на 10.
                      FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                      Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                      Коментар

                      Working...
                      X