Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Punto 2 1.2 8v теч на антифриз....

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Punto 2 1.2 8v теч на антифриз....

    Здравейте колеги.Искам да Ви попитам за един проблем за консултация че.... Значи от няколко дни под колата има малка локвичка когато погледнах отзад на главата има едно пластмасово което е закрепено на блока и в него влиза единия маркуч за парното дето влиза в колата топлия и една букса кабел предполагам някой датчик точно над гарнитурата на главата е и като пипна е мокро но немога да разбера дали е от тази пластмаса или е от главата... тече и на студен двигател и от снощи когато карам почна да ми играе стрелката за градусите падне дигне се когато отворих от пропката на радиатора горе в дясно беше леко избило и текло... Та дали е от тази пластмаса или е от гарнитурата а и парното ми се струва да е по хладко ... Благодаря Ви предварително

    http://prikachi.com/images.php?images/818/9013818N.jpg
    Това е пластмасовото
    Последна редакция от Mart1234; 08.01.2017, 19:15.

    #2
    Аз съм с фиат палио с същият двигател. При мен теча беше точно от този пластмасов щуцер. Щуцера се сваля и му се сменява О пръстена. P.S.Как си завря ръцете да снимаш там.

    Коментар


      #3
      Махнах въздушния филтър и оттам се вижда и благодаря за отговора мен ме плаши това че вчера изби от радиатора и има въздух дали не е от гарнитурата..

      Коментар


        #4
        кола

        това е датчика температура комбиниран с водата
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          Ясно а възможно ли е от там да влиза въздух и да се бъзика температурата и да избива от радиатора или си е от гарнитурата ..

          Коментар


            #6
            Всичко е възможно но от разстояние трудно може да се каже на 100%
            koce73 , Fiat Marea Weekend 1.6 16V 1997 специално пригодена за тежък терен , отскоро и Subaru Forester 2.0 2005 за още по-тежък терен 0895747442

            Коментар


              #7
              Днес свалих пластмасата с датчика и взех нов О пръстен и довечера ще я събера да видим какво ще покаже .

              Коментар


                #8
                Здравейте колеги смених снощи уплатнението и сега няма да тече уж за сега но да питам как да я обезвъздуша изчаках я да загрее пуснах парното отвих пропката искарва балончета и спря но сега като карам се чува вода като подам леко газ и стрелката на таблото малко играе значи има още
                ама....

                Коментар


                  #9
                  Mart1234 написа: Преглед на мнението
                  Здравейте колеги смених снощи уплътнението и сега няма да тече уж за сега но да питам как да я обезвъздуша изчаках я да загрее пуснах парното отвих пробката изкарва балончета и спря но сега като карам се чува вода като подам леко газ и стрелката на таблото малко играе значи има още
                  ама....
                  Да, има защото пробките са две, едната е тази на радиатора, а другата е на маркуча който излиза от радиатора и отива към купето. Не успях да намеря снимка да я покажа втората пробка, но приблизително се намира между акумулатора и въздушния филтър, развива се с обикновена отвертка. Стрелката на таблото играе защото колата не е обезвъздушена правилно и се получава т.нар "въздушна възглавница".
                  Fiat Idea 1.9 8V mJet 'Emotion'
                  Fiat Bravo 1.4 16V T-Jet 'Eleganza'
                  Fiat Punto 1.2 16V ELX 'Speedgear'
                  Fiat Uno 1.0 i.e S - "powered by FIRE 8V"

                  Търси се..

                  Коментар


                    #10
                    Да де колега точно обаче и двете пропки отвърях и на радиатора и тази към парното и уж добре но водата са чува парното не е както беше и стрелката се базика...

                    Коментар


                      #11
                      базика се не стрелката,ами гарнитурата на главата,която е починала

                      Коментар


                        #12
                        базика се не стрелката,ами гарнитурата на главата,която е починала
                        Добре ако е гарнитура няма течове никаде не губи антифриз маслото не е на боза ??? Тогава ?
                        А и маркучите на водата са меки не ги надува

                        Коментар


                          #13
                          чакай сега-маслото,че не е боза-ясно,течовете също,ама загряването и слабото парно-поздрави

                          Коментар


                            #14
                            Мисля, че колегата "ivel" е прав за това , че гарнитурата е на път да си замине в скоро време. Съвсем възможно е в един момент във времето да наложи доливане, както на масло(защото ще почне да го гори в цилиндрите), така и на антифриз. Това с бълбукането на водата/антифриза не добър знак, знам го от опит
                            Fiat Idea 1.9 8V mJet 'Emotion'
                            Fiat Bravo 1.4 16V T-Jet 'Eleganza'
                            Fiat Punto 1.2 16V ELX 'Speedgear'
                            Fiat Uno 1.0 i.e S - "powered by FIRE 8V"

                            Търси се..

                            Коментар

                            Working...
                            X