Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Brava 1.4 Metan проблем с перката на радиатора

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    е,това вече ме кара да потвърдя за гарнитура
    Как реши че е гарнитура?
    Не е ли по скоро някой датчик или таблото? Понеже след рестартиране на двигателя, си показва че реалната температура не е тази от преди малко!
    Няма втвърдени маркучи около радиатора, което е признак за издухала гарнитура, нито има пяна в разширителното казанче!

    Коментар


      #17
      А водица в ауспоха има ли
      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

      Коментар


        #18
        Не съм забелязал

        Коментар


          #19
          Отиди на тест на изгорелите газове, там ще си покаже дали гори антифриз. Може и термостата ти да е забил почти затворен, щом имаш проблем и с включването на перката, то сигурно до радиатора не стига много антифриз.
          Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

          Коментар


            #20
            Отиди на тест на изгорелите газове, там ще си покаже дали гори антифриз. Може и термостата ти да е забил почти затворен, щом имаш проблем и с включването на перката, то сигурно до радиатора не стига много антифриз.
            Има ли начин да го изкормя ако е забил?

            Коментар


              #21
              Има, но тогава ще ти загрява бавно. Ако го изкормиш да е винаги отворен може да се сложи термостат от Рено 5 в дебелия маркуч от термостата към радиатора. Виж във форума има писано много по темата.
              Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

              Коментар

              Working...
              X