Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Brava 1.4 Metan проблем с перката на радиатора

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Fiat Brava 1.4 Metan проблем с перката на радиатора

    Здравейте,

    имам странен проблем и ще съм благодарен ако някой помогне.
    Проблема е следния,
    Колата загрява до нормална температура и после качва още на горе но не се включва първата степен, минава още време и чак тогава се включва!
    Сменик реостат и датчик за температурата, без промяна!
    При окъсяване с кабелче при буксата на датчика и двете степени си работят, но първата включва твърде късно и ме притеснява.
    На дълъг път до 100 километра в час, си потдържа нормална температура по средата там кадето и е мястото на стрелката, но дам ли малко повече газ и се вдига веднага.

    Моля ако някой може да помогне, да даде съвет, какво да направя или каде да я откарам, ще почерпя разбира се

    #2
    На колко отваря първа степен.
    Има два вида.
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Колега , провери кабелните обувки които влизат в съпротивлението/реостата/ - обикновено нагарят и не дават контакт
      koce73 , Fiat Marea Weekend 1.6 16V 1997 специално пригодена за тежък терен , отскоро и Subaru Forester 2.0 2005 за още по-тежък терен 0895747442

      Коментар


        #4
        kluchar написа: Преглед на мнението
        На колко отваря първа степен.
        Има два вида.
        Първата степен отваря на една трета над нормалната температура, а ако е на дълъг път и карам над 120 км час стрелката се качва и по нагоре и не пада и това ме притеснява
        Преди не е правела такива неща колата
        Има ли вариянт да са ми дали 30 омов реостат а да трябва да е 50 ома този реостат, защото гледам че са два вида и от това да идва проблема
        Върху намотката на реостата има нещо зелено, да го махна ли да не би да действа като изолация на намотката и да се награява по бавно и от там да дава по късно сигнал за пускане на вентилатора

        Коментар


          #5
          Константинов написа: Преглед на мнението
          Колега , провери кабелните обувки които влизат в съпротивлението/реостата/ - обикновено нагарят и не дават контакт
          ако не дават контакт няма да се включва въобще вентилатора според ме, а той се включва твърде късно .....

          Коментар


            #6
            zhivko11 написа: Преглед на мнението
            ако не дават контакт няма да се включва въобще вентилатора според ме, а той се включва твърде късно .....
            Втора степен на перката не се включва от реостата - той понижава тока само при първа за да върти по- бавно вентилатора , а това зеленото върху реостата изобщо не го пипай!
            koce73 , Fiat Marea Weekend 1.6 16V 1997 специално пригодена за тежък терен , отскоро и Subaru Forester 2.0 2005 за още по-тежък терен 0895747442

            Коментар


              #7
              Константинов написа: Преглед на мнението
              Втора степен на перката не се включва от реостата - той понижава тока само при първа за да върти по- бавно вентилатора , а това зеленото върху реостата изобщо не го пипай!
              Когато се включи перката, и извадя едното кабелче на реостата, перката спира, това означава ли че си работи реостата?
              Има ли вариянт да е различни омове например 30 вместо 50 и обратното, това били оказало влияние?

              Коментар


                #8
                Тогава наистина работи реостата , а съвсем друг е въпроса колко ома трябва да бъде - има доста писано по въпроса в темите по-долу .
                koce73 , Fiat Marea Weekend 1.6 16V 1997 специално пригодена за тежък терен , отскоро и Subaru Forester 2.0 2005 за още по-тежък терен 0895747442

                Коментар


                  #9
                  При скорост над 100 изобщо не би трябвало да имаш нужда от перката. Карал съм моята с 140 при 40 градуса навън, темпертурата стой като закована на средата. Или имаш проблем с радиатор или с термостат (Водната помпа и гарнитурата ги остави за накрая).
                  Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
                  Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

                  Коментар


                    #10
                    разликата а реостата не влияе дали перката работи или не
                    а колко силно ще върти тя
                    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                    Коментар


                      #11
                      kluchar написа: Преглед на мнението
                      разликата а реостата не влияе дали перката работи или не
                      а колко силно ще върти тя
                      Колегата е абсолютно прав
                      koce73 , Fiat Marea Weekend 1.6 16V 1997 специално пригодена за тежък терен , отскоро и Subaru Forester 2.0 2005 за още по-тежък терен 0895747442

                      Коментар


                        #12
                        определено проблема не е в перки датчици и т.н.щом в движение като я понастъпиш загрява работата е зле..възможни причини-духнала гарнитура,водна помпа,затлачен радиатор.аз лично клоня към първото,но така от разстояние не става

                        Коментар


                          #13
                          Иво аз клоня и към двете ама прав си от разтояние не става.
                          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                          Коментар


                            #14
                            Колеги направих клипче на работата на мотора, на място.
                            Стрелката изведнъж тръгва на горе, и при подаване на газ леко тръгва на долу.
                            Изгледайте клипчето до край, след като угася двигателя и го стартирам пак, стрелката не е на същото място, а по надолу!
                            Това проблем в таблото ли е, датчик на двигателя, термостат?
                            Дайте предположения

                            Коментар


                              #15
                              е,това вече ме кара да потвърдя за гарнитура

                              Коментар

                              Working...
                              X