Първо здравейте за много години живи и здрави и безавариина 2017г.Обмислям закупуването на Fiat Bravo 1.4 turbo 150 коня интерисуваме самата кола сполучлива ле е като модел двигателя до колкото разбрах е с верига добър ли е двигателя-разход,подръжка евентуално понася ли газ.В момента карам 1,9TDI-150 коня и не искам да се лишавам от динамиката за това се насочвам към този мотор.Като характеристики и купе се чудя между Fiat Bravo и Honda Civic 1.8v-tec и двете са с 6 скорости разхода почти еднакъв само Honda-та има 450литра багажник срещу 400литра за Fiata чакаме бебе и за мен това е важно Да попитам може ли да се монтира на тавана Автобох при евентуални почивки с бебока.Всяко мнение ще ми е от полза благодаря предварително
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Малко помощ и мнения относно Fiat Bravo 1.4t-jet 150
Collapse
X
-
Аз карам с мотора без турбо и не мога да кажа нищо за този с турбо и предпочитам да не внасям смут.
Все пак, до колкото знам, тези без турбо и с турбо на външен вид са еднакви, и би трябвало всички да са с ремък, а не верига.
Мен ако питаш, на тази кола почти няма недомислица. Опитвам се да се сетя и едното е че повечето от крушките са обикновени нажежаеми и ако трябва да смениш тези на централната конзола е доста фън.
Не знам за багажник отгоре. Предполагам може. Иначе много зависи колко багаж сте свикнали да носите. Ние с 2 деца на 6 и на 8 сме ок, но все пак се съобразяваме.
Трима възрастни до Италия и назад за 10 дена бяхме също ок.
Има един проблем с вътрешните карета че им изтича греста и се скапват, но може и да не е при всички модели. Другото, което съм сменял си е било че му е дошло времето.FIAT BRAVO II 1.4 GPL
FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
FIAT UNO 1.5
-
Понеже и аз постоянно се облизвам за това така наречено "ново" Браво, та мога да споделя какво съм чел тук-там (което не е много). Точно този мотор 1,4 Т-джет 150коня е със скоростна кутия М32 на Опел. По принцип я водят проблемна, но знае ли човек. И за хроничен проблем с изтичане на грес от вътрешни карета. Което май се явява нещо като наследствен, понеже съм чел/чувал, че го има и при Стило и АР147.
И пак само да кажа, че не говоря от опит, а от четене на ревюта и коментари. Успех колега в търсенето на точната кола и дано да те слушаФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
Опелските кутии, и М32, и F40 са пълна скръб за съжаление.
На тях предавките им се включват трудно още от завода, като това не се счита за повреда.
А често имат проблеми с виене, хъркане на предавки и др., които вече се считат за повреда.
Отврат. А старите Фиатски кутии са супер безпроблемни, със супер мазни предавки.1990 TEMPRA SX 1.4 Carb
Коментар
-
Това че скоростите на са от най-читавите е така, но се замислете, че всяка кола си има болежки. Тази скоростна, ако се свали и се сменят лагерите с по-читави такива и се налее добро масло става мазна и перфектна. Колата като динамика е супер за кубатурата на вдигателя и килограмите на купето. Двигателят е супер прост и лесен за ремонтиране и точно затова скоростната не трябва да те спира, но ако си от мрънкащите по-добре не я купувай, защото ще останеш с лошо впечатление от марката.Fiat Bravo II 1.4 16v
Alfa Romeo 156 1.9 JTD++ EX.
Fiat Punto 1.1 MK1 EX.
Коментар
-
1.4 T-Jet 150 върви изключително добре - доста динамичен мотор. Върти гуми, та се къса. Карал съм го на тест-драйв.
Имам пряк допир до дизелът 1.9 16V M-Jet - имаме го в семейството - страшно динамичен двигател. Ако си турбогъзар този мотор дава доста варианти за тунинг и може да стане страхотна бегачка, но заводския вариант като динамика е предостатъчен. Стоков лепва 220км/ч като нищо.
За возия - ако е с нископрофилните гуми 17"/18" вози твърдо, но не неприятно. От друга страна - изключително стабилен на скорост и приятен за каране по завои.
За автобокса - може да се монтира, но трябва да се сложат напречни греди. Гредите се закрепят за нит-гайки, който са разположени отгоре под гумите на четирите врати. Багажници има - има оригинален ФИАТ, който е отвратителен като изпълнение, има и на Thule - по-добрият вариант, възможно е и други производители да предлагат.
Относно скоростната кутия на дизела нямам забележки. Скоростите си влизат отлично. Вероятно е според екземпляра и това как е експлоатиран. Говоря отново за 1.9 16V Mjet. Не мога да я сравня с кутията на служебната Зафира 1.8 16V, която не можеш я разбра на 1-ва ли е, на 3-та ли е още от нова. Изключително трудно и влизат скоростите. В Опел казаха - ще се раздвижат.....е, вече поредна година се раздвижват..... Мой познат кара 1.4 T-Jet 120,но не се е оплакал от скоростите.
Минус на Бравото:
Ниско е и опира. Много. Праговете са му ниски и опира и там. Трябва да се внимава много ако се кара по кофти терен. Картерът е по-прибран, но опира по носачи, прагове, гърнета, кората под мотора...
Триподите на дизелите са слаби. Всички дизелджии с мултиджети, които познавам, са сменяли вътрешни карета. Съединителят (маховикът) не го слагам - всички нови дизели страдат от него.
Аз се бях засилил да си купувам такава кола, но се разубедих заради две неща: клиренса и обема. Колата има доста приличен багажник, който събира много, но практичността на комбито си е друго нещо. Хобитата ми от друга страна изискват ходене по пресечени терени, а с по-ниска кола от Мареата не ми се мисли.....Така че......Freemont.Последна редакция от PSG; 29.01.2017, 23:07.
Senza cuore saremmo solo macchine.... SKODA Yeti Adventure 2.0TDI 4x4 / FIAT Bravo Sport 1.9 MultiJet 16V / ex. FIAT Marea Weekend TD100
Коментар
-
PSG написа: Преглед на мнениетоНиско е и опира. Много.
.
PSG написа: Преглед на мнениетоТриподите на дизелите са слаби
.FIAT BRAVO II 1.4 GPL
FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
FIAT UNO 1.5
Коментар
-
Рядко влизам в тема за бензинови автомобили, но попадам най-накрая на тема за Bravo II. В общи линии съм съгласен с написаното до сега, то няма и какво повече. Преди да взема нашето враво съм оглеждал от всякъде всички излезли модели до преди 5 години, то май и други не излязоха, е има дизел 2.0 и ги спряха. Но, не само съм ги оглеждал, но и тествал всичките, без дизел 2.0, защото за България не се предвиждаше доставка на модела. Въпросният модел, Bravo 1.4 T-Jet 150, e върха на серията Bravo II. Това Bravo, ако е наред, е толкова динамичен автомобил, пък и ако му се включи sport-режима, става такава оса, не му изтървай съединителя, че ще вдигне паветата. Не съм го карал на дълъг път, но с едно варненско браво карахме заедно от София на изток и преди тунела го оставих, не защото дизела не върви, напротив по баирите е страшен, но защото жена ми не се траеше. Та, много добре вървеше 1.4 T-Jet 150, добре го караха колегите.
Недостатъци:
1) Ниска е колата, в определено отношение е по-ниска от мареята. Надлъжните греди под спортните странични спойлери, там опирам аз. Носачите и също са ниски. Има кора, която ако погледнеш е доста ниско разположена, но картера стои на по-високо.
2) Това за каретата е вярно, едното каре съм сменял и аз.
3) Скоростите - при студовете забелязах по-трудно влизане на II, но за кратко време, докато се завърти и няма проблеми.
4) Не на последно място – червения салон, докато попадна на кожен салон, доста се оглеждах.
Багажник – напречни греди. Пробвал съм възможно всички греди, които ми предложиха за модела – без Туле, нито едни не ми харесаха, стояха като на таралеж бодлите и поръчах от Ауто Италия. Там пък има едни недомислици в закрепването на декоративните капаци, но се побългаряват. Бокс нямам, но видях монтиран на едно унгарско браво – много ми хареса.FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар