Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Вдига обороти празен ход - Марея 1.8, 98 (комби) климатик

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Вдига обороти празен ход - Марея 1.8, 98 (комби) климатик

    Колеги помогнете с проблема - за вдигане на обороти на празен ход, напоследък зачести, вдига до 3000.
    Колата е Марея 1.8 бензин, 98-ма
    Имам втора кола 1.8 Браво с перфектно работещ двигател, така че мога да сменям части за проба.
    До момента на колата са подменени:
    *стъпков мотор
    *ламбда
    *датчик - положение на дросел
    *въздуховод от въздушен филтър до дросел заедно със MAP сенсора
    *проверяван е и маркуча с клапана от капака на клапаните към дросела (затапен маркуч откъм капак клапани).
    Не съм сменял самият дросел защото изглежда чист

    Отделно имам втора употреба ECU от Марея 1.8, но с него не пали заради имобилайзера. Лесно ли е да запиша копие от моя ECU на резервния.
    Друго не се сещам, майстор ми дава акъл че явно е прецакан EKU. Затова и съм пуснал в КУПУВА обява че търся Компютър + имобилайзер + ключове.
    Приемам всякакви идеи.

    Благодаря предварително!

    #2
    Закачи на компютър на живи данни ще откриеш отговора. Щом го прави често няма да е проблем да засечеш от къде идват тези аномалии. Ако и там не намериш отговора тогава пристъпвай към ЕКУ-то... Провери и все пак дросела да си сигурен че той е наред. Аз не съм запознат с този мотор дали е с потенциометър на газта може и самия педал да задържа нещо.
    Fiat Stilo 1.6 16Volta 76kW 103hp

    Коментар


      #3
      deffense написа: Преглед на мнението
      Закачи на компютър на живи данни ще откриеш отговора. Щом го прави често няма да е проблем да засечеш от къде идват тези аномалии. Ако и там не намериш отговора тогава пристъпвай към ЕКУ-то... Провери и все пак дросела да си сигурен че той е наред. Аз не съм запознат с този мотор дали е с потенциометър на газта може и самия педал да задържа нещо.
      Благодаря! Ще пробвам живи данни, иначе педала е на жило и директно в дросела, проверено е и не задържа.

      Коментар


        #4
        Колата смуче въздух и то здраво. Провери си гумите на смукателя и промии дросела.
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #5
          S_BANKOV написа: Преглед на мнението
          Колата смуче въздух и то здраво. Провери си гумите на смукателя и промии дросела.
          Какво имаш предвид под гумите на смукателя, на смукателният колектор ли?

          Коментар


            #6
            Да има гумени съединение.
            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

            Коментар


              #7
              S_BANKOV написа: Преглед на мнението
              Да има гумени съединение.
              Благодаря ти, не съм се сетил за тях, ще ги проверя задължително!

              Коментар


                #8
                Провери и клапъна, през който минават маслените изпарения, както и маркуча за тези пари. Намира се точно под дросела. Както каза колегата S_BANKOV, колата смуче здраво въздух. Може да провериш и клапанчето, на стъпковото моторче, но самото клапанче. При мен, се е случвало, да засяда леко, отворено и да вдига обороти от него.

                Едит: Как майстора, не те е посъветвал, да смениш цялата кола, не знам.
                Последна редакция от kal0yanch40; 06.12.2016, 01:42.
                Fiat Punto`04 1.2 60hp.
                Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
                ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.

                Коментар


                  #9
                  kal0yanch40 написа: Преглед на мнението
                  Провери и клапъна, през който минават маслените изпарения, както и маркуча за тези пари. Намира се точно под дросела. Както каза колегата S_BANKOV, колата смуче здраво въздух. Може да провериш и клапанчето, на стъпковото моторче, но самото клапанче. При мен, се е случвало, да засяда леко, отворено и да вдига обороти от него.

                  Едит: Как майстора, не те е посъветвал, да смениш цялата кола, не знам.
                  Мерси за отговора, клапана както съм писал по горе е проверен и е наред, а стъпковото моторчето е сменено с такова от работеща кола и е ок.

                  Коментар


                    #10
                    Докарай ми колата един ден да я погледна. На тоя мотор му знам всички цигании.
                    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                    Коментар


                      #11
                      Аз, само искам да попитам, как твоя майстор прецени, че проблема е в ЕКУ. Защото аз лично, до сега не съм чул, някой да има проблем с ЕКУ на 1.8.

                      ПС: Що не провериш междувременно, в какво състояние е регулатора на рейката. И няма да е лошо, да се свържеш с S_BANKOV, че да не гадаем само.
                      Последна редакция от kal0yanch40; 07.12.2016, 15:46.
                      Fiat Punto`04 1.2 60hp.
                      Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
                      ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.

                      Коментар


                        #12
                        kal0yanch40 написа: Преглед на мнението
                        Аз, само искам да попитам, как твоя майстор прецени, че проблема е в ЕКУ. Защото аз лично, до сега не съм чул, някой да има проблем с ЕКУ на 1.8.

                        ПС: Що не провериш междувременно, в какво състояние е регулатора на рейката. И няма да е лошо, да се свържеш с S_BANKOV, че да не гадаем само.
                        Той не е мой майстор, това е колата на баща ми, на него така му е казал въпросният майстор, аз имах Фиат Браво със същият мотор в перфектно състояние който съм спрял от движение и съм му го оставил за части, сега искам да му помогна да открие проблема а не да го лъжат разни майстори, това е! Аз също не смятам че проблема е в ЕКУ.
                        Иначе аз смених марката с Нисан, но оставам Фиат фен.

                        Коментар


                          #13
                          S_BANKOV написа: Преглед на мнението
                          Докарай ми колата един ден да я погледна. На тоя мотор му знам всички цигании.
                          Къде си, дай координати. С това ли се занимаваш?

                          Коментар


                            #14
                            ееей,човек,дано да си късметлия,че тези нисани откакто се сляха с рено ги направиха страхотни боклуци,особено dci-тата.иначе и хитачитата се чупят,но от какво е проблема можем само да гадаем

                            Коментар


                              #15
                              ееей,човек,дано да си късметлия,че тези нисани откакто се сляха с рено ги направиха страхотни боклуци,особено dci-тата.иначе и хитачитата се чупят,но от какво е проблема можем само да гадаем
                              Мерси, аз съм със стар Нисан 2006, с японски двигател, дизеляк с турбина засега да чукна на дърво, няма проблеми.
                              Последна редакция от Bravo_GT; 10.12.2016, 14:25.

                              Коментар

                              Working...
                              X