Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat brava 1.6 16v Проблеми със мощност на бензин

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    S_BANKOV написа: Преглед на мнението
    Вчера имахме подобен проблем с една брава 1,6 на студен мотор работи добре но загрее ли почва да прекъсва да плете и така. Нов термодатчик нова ламбда проверка на зацепването и нищо. Няма пробиви във въздуховодите отзад люти та се не трае. Работи на богато и това е. Чекове не светят. Дросела е чист дюзите са ок. Остава варианта да са прецакали нещо по монтажа на антигравитационното устройство което е с плочка. Но ако някой се сети нещо което пропускаме да казва.
    А бобината как е ?
    koce73 , Fiat Marea Weekend 1.6 16V 1997 специално пригодена за тежък терен , отскоро и Subaru Forester 2.0 2005 за още по-тежък терен 0895747442

    Коментар


      #17
      Перфектна е. Въртяхме с друга разлика няма. Но тя просто работи на богато и се дави.
      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

      Коментар


        #18
        Горивото да не е шлякано
        koce73 , Fiat Marea Weekend 1.6 16V 1997 специално пригодена за тежък терен , отскоро и Subaru Forester 2.0 2005 за още по-тежък терен 0895747442

        Коментар


          #19
          И на газ и на бензин ?!!? Невярвам.
          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

          Коментар


            #20
            Остават свещи по метода на изключване
            koce73 , Fiat Marea Weekend 1.6 16V 1997 специално пригодена за тежък терен , отскоро и Subaru Forester 2.0 2005 за още по-тежък терен 0895747442

            Коментар


              #21
              Както писах по напред,бях на същото дередже и едно изчистване на адаптацията оправи проблема.
              Подкрепям на 100%. Преди време стигнах до там да купя ново ЕКУ на типото само за да разбера че има ли газ има и проблем с адаптацията.
              FIAT BRAVO II 1.4 GPL
              FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
              FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
              FIAT UNO 1.5

              Коментар


                #22
                Готова е детонационен датчик. Това е проблема.
                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                Коментар


                  #23
                  Детонационния датчик не може да кара сместа да става богата?! Това доста ме очудва.
                  FIAT BRAVO II 1.4 GPL
                  FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
                  FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
                  FIAT UNO 1.5

                  Коментар


                    #24
                    Но може да промени момента на запалване
                    FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

                    Коментар


                      #25
                      И моята Брава 1.6 прави същия проблем. Как се сменя детонационният датчик? Някъде в София да ме пратите при някой да я адаптира?

                      Коментар


                        #26
                        Колеги проблема е решен със губенето на мощност на бензин половин зъб е избягал ангренажа плюс датчик за вакум във всмукателините колектори и един мъркуч за мапа се беше извалил сега колата мърка не и се чува двигателя,благодаря на всички

                        Коментар


                          #27
                          Добре че е само половин зъб,че ако беше 3/4 незнам как щяхте да го настигнете като е избягал.А сега били обяснил на простолюдието как ангренажен ремък може да избяга от зацепването с половин зъб и това някой майстор ли ти го каза или сам го откри.В последните няколко месеца за втори път чета за такова чудо и не мога да си го обясня.Нищо лично колега,просто съм любопитен.
                          Fiat Sedici 1.9 MultiJet 120 Hp

                          Коментар


                            #28
                            Просто колата е зачепвана по белези а не с пети. Доттатъчно е едното колело да мръдне с милиметър и готов.
                            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                            Коментар


                              #29
                              На 1.6 16в, колелото на разпределителния вал е плаващо. Т.е. е подвижно спрямо самия разпределителен вал. Затова като се сменя ангренажа без пети и се сложи новия ремък, намества се по КВ и единия разпр. вал и после просто не идва на зъбите на другия РВ. Затова като няма пети и майстора мърда разпределителния вал леко и ето ти някакво бягане.
                              Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                              Fiat Bravo'97 1,6 16v
                              Fiat Tempra'91 1,6 mono

                              Коментар

                              Working...
                              X