Здравейте, колеги!
STILO 1.6 16V 2002.
След като изчетох всичко по темата oтносно прословутото гаснене на колата при загрял двигател и невъзможност за повторно запалване докато не се охлади колата, патилата на колегите и разнообразните предположения и опити да се търси проблема в темперетурен датчик, датчик колянов вал, реле алтернатор, маси към купе, стартер и към каквото още има връзки към бушони и прочее ето какво се случва при мен.
На студен двигател! Изправна АБ. Ремонтиран ЕCU.
Автомобилът прекъсва при повече газ преди/около 2000 оборота и светва двигателят на таблото (ако не е светхал още с паленето), понякога гасне на ниски или когато карам без газ и изписва АSR/ABS fault - loose conection, след което пали ВЕДНАГА и понякога грешката, светещото двигателче угасва ако малко е позагряла колата на първа щертичка. (напомням на студен двигател)
Сутрин при първото палене ми се струва, ще върти мудно и пали след 2-3 оборота. При тръгване имам чувството, че тръгвам от втора или трета предавка, колата тръгва и после забива предница, след което потегля пак (преди ремонта на екуто проверени дросел и педал, дросел чист на сълза) В зависимост от първото за дена запалване грешката (светването на двигателчето) се появява или не, но винаги прекъсва при повече газ. На всяко първо тръгване сутрин само напред (назад не го прави) фаровете примигват и се чува едно мощно изщракване на реле). По някога и докато карам забелязвам еднократно леко примигване.
ECU e ремонтиран, защото при едно такова неуспешно тръгване на кръстовище колата заби и влезе в авариен режим - майстора каза, че нещо било изгоряло.
След няколко паления и след като колата загрее грешката (двигателчето на таблото) изчезва/угасва, колата върви на пушка и пали от четвърт. Температурата заковава на вертикално положение и не мърда и все пак ми се струва, че ускорява на мнооого леки тласъци. Днес обаче ми светна на загряло докато я бях оставил на празни обороти пред гаража това го прави и на студено
Преди да почне да ги върши тия шмекерии се опита да влиза в аварийни режими при палене и да гасне което избягвах с педал до дупка, след което се оправяше.......
Цирк. Моля за мнения.
Редактирано заглавие.
Модераторски екип на fiatforum.bg
STILO 1.6 16V 2002.
След като изчетох всичко по темата oтносно прословутото гаснене на колата при загрял двигател и невъзможност за повторно запалване докато не се охлади колата, патилата на колегите и разнообразните предположения и опити да се търси проблема в темперетурен датчик, датчик колянов вал, реле алтернатор, маси към купе, стартер и към каквото още има връзки към бушони и прочее ето какво се случва при мен.
На студен двигател! Изправна АБ. Ремонтиран ЕCU.
Автомобилът прекъсва при повече газ преди/около 2000 оборота и светва двигателят на таблото (ако не е светхал още с паленето), понякога гасне на ниски или когато карам без газ и изписва АSR/ABS fault - loose conection, след което пали ВЕДНАГА и понякога грешката, светещото двигателче угасва ако малко е позагряла колата на първа щертичка. (напомням на студен двигател)
Сутрин при първото палене ми се струва, ще върти мудно и пали след 2-3 оборота. При тръгване имам чувството, че тръгвам от втора или трета предавка, колата тръгва и после забива предница, след което потегля пак (преди ремонта на екуто проверени дросел и педал, дросел чист на сълза) В зависимост от първото за дена запалване грешката (светването на двигателчето) се появява или не, но винаги прекъсва при повече газ. На всяко първо тръгване сутрин само напред (назад не го прави) фаровете примигват и се чува едно мощно изщракване на реле). По някога и докато карам забелязвам еднократно леко примигване.
ECU e ремонтиран, защото при едно такова неуспешно тръгване на кръстовище колата заби и влезе в авариен режим - майстора каза, че нещо било изгоряло.
След няколко паления и след като колата загрее грешката (двигателчето на таблото) изчезва/угасва, колата върви на пушка и пали от четвърт. Температурата заковава на вертикално положение и не мърда и все пак ми се струва, че ускорява на мнооого леки тласъци. Днес обаче ми светна на загряло докато я бях оставил на празни обороти пред гаража това го прави и на студено
Преди да почне да ги върши тия шмекерии се опита да влиза в аварийни режими при палене и да гасне което избягвах с педал до дупка, след което се оправяше.......
Цирк. Моля за мнения.
Редактирано заглавие.
Модераторски екип на fiatforum.bg
Коментар