Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Stilo 1.6 16v 2002 година. Гасне при студен двигател.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Stilo 1.6 16v 2002 година. Гасне при студен двигател.

    Здравейте, колеги!
    STILO 1.6 16V 2002.
    След като изчетох всичко по темата oтносно прословутото гаснене на колата при загрял двигател и невъзможност за повторно запалване докато не се охлади колата, патилата на колегите и разнообразните предположения и опити да се търси проблема в темперетурен датчик, датчик колянов вал, реле алтернатор, маси към купе, стартер и към каквото още има връзки към бушони и прочее ето какво се случва при мен.

    На студен двигател! Изправна АБ. Ремонтиран ЕCU.
    Автомобилът прекъсва при повече газ преди/около 2000 оборота и светва двигателят на таблото (ако не е светхал още с паленето), понякога гасне на ниски или когато карам без газ и изписва АSR/ABS fault - loose conection, след което пали ВЕДНАГА и понякога грешката, светещото двигателче угасва ако малко е позагряла колата на първа щертичка. (напомням на студен двигател)

    Сутрин при първото палене ми се струва, ще върти мудно и пали след 2-3 оборота. При тръгване имам чувството, че тръгвам от втора или трета предавка, колата тръгва и после забива предница, след което потегля пак (преди ремонта на екуто проверени дросел и педал, дросел чист на сълза) В зависимост от първото за дена запалване грешката (светването на двигателчето) се появява или не, но винаги прекъсва при повече газ. На всяко първо тръгване сутрин само напред (назад не го прави) фаровете примигват и се чува едно мощно изщракване на реле). По някога и докато карам забелязвам еднократно леко примигване.
    ECU e ремонтиран, защото при едно такова неуспешно тръгване на кръстовище колата заби и влезе в авариен режим - майстора каза, че нещо било изгоряло.

    След няколко паления и след като колата загрее грешката (двигателчето на таблото) изчезва/угасва, колата върви на пушка и пали от четвърт. Температурата заковава на вертикално положение и не мърда и все пак ми се струва, че ускорява на мнооого леки тласъци. Днес обаче ми светна на загряло докато я бях оставил на празни обороти пред гаража това го прави и на студено

    Преди да почне да ги върши тия шмекерии се опита да влиза в аварийни режими при палене и да гасне което избягвах с педал до дупка, след което се оправяше.......

    Цирк. Моля за мнения.



    Редактирано заглавие.
    Модераторски екип на fiatforum.bg

    #2
    Закарах я на диагностика за да видя какво там ще излезе като грешки, макар че съм сигурен, че ако не е изгоряло нещо по ЕКУ, и не е механичен проблем или е някой датчик, ТОГАВА проблема е в пиновете на въпросното:

    https://www.youtube.com/watch?v=J_oA3mcWqHo

    И малко офтопик за един друг проблем:
    https://www.youtube.com/watch?v=YzDrnXGMy34

    Що да е просто и лесно, като може да е сложно.

    Коментар


      #3
      Пиша си сам, като лудите.
      Закарах да я прочетат, изчистиха много грешки и направи наново адаптация на каквото е направил предполагам дросел, педал.... в резултат колата престана да прекъсва, но пак ми се струва, че до 2000 оборота ускорява на тласъци и "скача" отведнъж, когато е студена. Когато не е карана и е студена, ако тръгна веднага колата направо гасне, трябва да я кротя все едно тръгвам от трета предавка и токовете примигват мощно след като тръгна. Понякога гасне няколко пъти след запалване, докато поработи минута - две или не качи температура до първата чертичка....
      СПОДЕЛЕТЕ И ПОМОГНЕТЕ, моля, че ме побърка този проблем.

      Коментар


        #4
        Дюзи бе дюзи.
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #5
          S_BANKOV написа: Преглед на мнението
          Дюзи бе дюзи.

          Съмнявам се. Преместих ЕКУто до акумулатора, колата заспа не играят обороти, тръгва уверено и ускорява плавно...до вечерта, когато отидох на гости и я оставих да изстине температурата беше около 7 градуса навън - резултат ASR FAIL, ALTERNATOR FAIL, LOOSE CONNECTION. Свети катинарчето и триъгълника за внимание и няма палене. Оставих я. На сутринта - същата околна температура - запали няма да играят обороти, мухичка......
          Днес същата история - докараха си ме колеги от работата - ще видя утре какво ще става. нещата ми намирисват на, цитирам:

          Здравейте. От близо месец имам Стило 1.6 2002 . Имам сериозен проблем, който като чета тук май е често срещан. Колата ми гасне и изписва ASR FAIL, ALTERNATOR FAIL, LOOSE CONNECTION. Прави го и при студен двигател, примерно десетина двайсет секунди след като съм стартирал.. При топъл двигател също. Тъй, акто нямам възможност сам да се справя с проблема, ще ме насочите ли към някого
          . Проблемът вече е решен. Дадох Еку-то на ремонт. След извършеният ремонт, сега всичко е наред. Човекът явно рабира от тези неща. Благодаря, че бях насочен към него.
          Забележка:
          Hello guys i have a problem with my 2002 Fiat Stilo 1.6...he just don't want to start and the Asr failure,Ecu failure,Loose conection and security failure notice are showed in the bord...what can i do...?

          Коментар


            #6
            В петък е на майстор. Очаква се потвърждение или продължение.

            Коментар


              #7
              Здравейте!
              Как се случват нещата е България. Човека ми каза да я закарам в петък....по - по - миналия. След една седмица ми съобщи, че не е имал време да я пипне с пръст. Взех си я и си я карам така.
              Какво научих наскоро обаче за прочутия проблем. Оказа се, че има един BGA процесор, който контактува с платката посредством миниатюрни, калаени сферички, не с пинове. ЗАДЪЛЖИТЕЛНОТО ПРЕДПИСАНИЕ ПРИ ИЗПОЛЗВАНЕТО НА ТАКЪВ РОД СВРЪЗКИ Е ДА НЕ СЕ ИЗПОЛЗВАТ В УСЛОВИЯТА НА ТЕМПЕРАТУРНИ КОЛЕБАНИЯ!!!
              Немам думи повече.
              Как се оправят нещата. Само процесора се грее в специални пещи, за да залепнат сферичките за свръзките. Толкоз.
              Ето ги и гадинките, които хи отровиха живота.
              http://www.playbackups.com/Playstati...ga-solder.html
              По- смелите го правят така:
              http://www.instructables.com/id/BGA-rework/?ALLSTEPS

              Коментар


                #8
                А този направо на скарата го е метнал от зор ХААААААА ХА ХА ХА ХААААААА!!!!!!!

                Коментар


                  #9
                  https://www.romut-radalle.com/image-18344

                  Коментар


                    #10
                    В Пд имат машина за ребоулинг, в Сф също има няколко. Може по Еконт да действаш.

                    Коментар


                      #11
                      Благодаря за инфото!
                      Моля за линкове към въпросните, може и на "лични", ако някой има опасения, че това е реклама, искам да мина по вече проверени пътеки.
                      Благодаря предварително.

                      Коментар


                        #12
                        проблем с Фиат стило

                        Здравейте колеги нов съм в форума та карам Фиат Стило 1.6 16в 103 коня и имам проблем с нея вече не знам какво да направя колата когато загрее и светва ASR и колата загасва после няма запалване дори ми го прави и на студен двигател след като поработи на бензин 20 сек и пак угасва... интересното е че свети и чека когато той не свети нямам проблеми такива щом светне и почват тези магарии, колата е с газ когато свети чека след 3000 оборота минава на бензин освен че гасне... когато я карах на диагностика показа грешка p0340 което било датчик на разпределителен вал може ли от него да са тези неща или и моя има проблеми с еку и при кой да я откарам да го направи моля за съдействие. Благодаря

                        Коментар


                          #13
                          Може да е от датчика. Ако не работи колата ще губи синхронизация.
                          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                          Коментар


                            #14
                            ами ще видим аз съм го поръчал датчика като се смени ще си покаже вече ми скъса нервите тотално

                            Коментар


                              #15
                              Здравейте, за сега се оправи проблема с паленето но ми свети чека и когато колата загрее и мине на газ след 3000 обр. минава на бензин от какво може да е това когато чека загасне не го прави но когато свети го прави това не знам на какво се дължи този проблем някакви идеи ? ако я карам до 3000 обр. си е на газ но ако ги мине преминава на бензин

                              Коментар

                              Working...
                              X