Така.
Екуто ходи на ремонт при Михаил Пешев. Изместих го да не е на двигателя. Обаче пак !?понякога!?, не винаги прекъсва между 1500 и 2000 оборота и постоянно играят оборотите - повече на студена, по - малко на топла кола. Майсторът каза, че за съжаление другия убав проблем на тия коли е дросела, първо да видя какви грешки дава и живи данни и ще го мислиме. Обучих клапа по метода описан тука в темите - ден до пладне. Мисля направо да се вдигна та при него, че тука така и така трябва да отделя ден за това и тия нашите северозападни философи ще ми скъсат нервите. Не искам да почвам с датчици, кабели, букси и прочее
Някой с някакво мнение, че ше я засила по стената и в язовира.....
Екуто ходи на ремонт при Михаил Пешев. Изместих го да не е на двигателя. Обаче пак !?понякога!?, не винаги прекъсва между 1500 и 2000 оборота и постоянно играят оборотите - повече на студена, по - малко на топла кола. Майсторът каза, че за съжаление другия убав проблем на тия коли е дросела, първо да видя какви грешки дава и живи данни и ще го мислиме. Обучих клапа по метода описан тука в темите - ден до пладне. Мисля направо да се вдигна та при него, че тука така и така трябва да отделя ден за това и тия нашите северозападни философи ще ми скъсат нервите. Не искам да почвам с датчици, кабели, букси и прочее
Някой с някакво мнение, че ше я засила по стената и в язовира.....
Коментар