Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Пунто 1.2 16 автоматик

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Фиат Пунто 1.2 16 автоматик

    Здр.колеги, поздрави на всички, отскоро имаме Фиат Пунто 1.2 16 2001г. автоматик за което имам няколко въпроса.
    1. Колко оборота трябва да държи нормално колата/в момента около 500-600 и ги мени/ -сменен температурен датчик иначе по-рано гаснеше.
    2. Загрява до 90 градуса само когато работи на едно място/иначе ги държи на първата дебела черта/
    3. Като загрее на място де до 90гр. ми светва лампата за масло, щом свали температурата и гасне?
    Иначе жената е много доволна, много пъргава и икономична количка.Благодаря предварително на отзовалите се.

    #2
    Колега оборотите на празен ход трябва да са ти около 750 и то без колебания.Всяко колебание означава съответно нещо проблемно/ламбда сонда,еку,дюзи,свещи , някой датчик или просто засмукване на въздух/ така че не е лошо да и направиш една диагностика.Най вероятно колата е за термостат ,но по-притеснително е светенето на лампата за маслото - сменявано ли е и какво масло е?
    koce73 , Fiat Marea Weekend 1.6 16V 1997 специално пригодена за тежък терен , отскоро и Subaru Forester 2.0 2005 за още по-тежък терен 0895747442

    Коментар


      #3
      Здр. колега закачахме колата на диагностика няколко пъти, не дава никакви грешки, дори и датчика не излезе. Нещата които са сменени са, бобина,кабели NGK, свещи NGK, датчик за масло и температурен датчик,както и всичко по двигателя. Маслото е ТОТАЛ Кварц 10W40, както и на скоростите Тутела ЦВТ.След обслужването вкара бензин в маслото,след което сменихме датчика за температурата и сега всичко е ок с маслото и колата започна да държи когато е студена нормални обороти,но след като тръгна или загрее малко падат до 500-600. Днес ще сменим и термостата,но и майстора се чуди какво става с оборотите а за лампата за маслото каза че е възможно в Италия да са сложили някоя добавка.
      Колега от къде да дърпа въздух.

      Коментар


        #4
        Може да имаш пробив на въздуховода между въздушния филтър и дроселовата клапа , а също и въздушния филтър да не е сложен правилно и да дърпа въздух покрай него , а това за добавката не съм много съгласен с майстора ти , по скоро маслото може да е пръчка или филтъра да е с прецакан клапан за налягане.А след като вкара бензин в маслото сменихте ли го?
        koce73 , Fiat Marea Weekend 1.6 16V 1997 специално пригодена за тежък терен , отскоро и Subaru Forester 2.0 2005 за още по-тежък терен 0895747442

        Коментар


          #5
          Здрави колега! Мисля че е от дросел клапата,имам такава от 1.2 16в мк1 те са едни и сащи

          Коментар


            #6
            Поредното пунто за ново еку.
            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

            Коментар

            Working...
            X