Здравейте! Колата е Fiat Brava 1.6 16V с метанова уредба, като предимно се кара на метан. От известно време имам проблем с паленето на бензин /най-вече сутрин, когато не е работила колата/, забиване при подаване на газ в ниските обороти и едно претрисане при смяна на предавка. Приятели ми казаха, че дюзите най-вероятно са запушени и да сложа добавка в бензина, да покарам известно време. Първо я карах известно време на бензин без добавка, после сипах STP, с което карах още около 100 км, но ефект нямаше. Оставих колата на диагностика с оплакване за палене и кофти работа, след което се обадиха и казаха, че бензиновата помпа не правела достатъчно налягане. Било или маркуч или самата помпа. Естествено казах да видят и да сменят каквото е нужно. Оказа се, че щуцера на помпата бил счупен и не можела да направи налягане, освен това маркучът също бил сдал багажа. Вчера взех колата със сменена бензинова помпа и нов горивен филтър. Паля и тръгвам, разлика във вървенето няма - същото забиване. Връщам се в сервиза, при което ми казват "еми то това може да е от дюзите", ние не сме я карали да видим, ама паленето няма да е проблем с новата помпа. Прибрах се аз и тази сутрин познайте - колата си пали трудно както и преди това. Отново посещение на сервиза, оставих я и им казах да видят какво става - все пак съм броил 280 лв за смяна на помпа + 40 лв диагностика, а резултат няма. Сега уж щели да видят и дюзите, защото преди да сменят помпата нямало как, тъй като при недостатъчно налягане от нея няма как да се проверят дюзите. Можело да ги изчистят, ако се наложи. Та въпросът ми е въртят ли ме нещо, защото ми се струва, че стрелят в тъмното, а аз съм дал едни пари, които за мен не са малко. Също така мисля, че не трябва да им плащам нищо допълнително при положение, че не са си свършили работата и ако правят нещо трябва да си е за тяхна сметка. /освен това са ми счупили една тръбичка на метановата уредба при демонтажа и/. Благодаря на всички, които ще се отзоват със съвет.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Смяна на бензинова помпа - Fiat Brava 1.6
Collapse
X
-
Константинов написа: Преглед на мнениетоСменяй майстора незабавно!!!Последна редакция от vasil.georgiev; 04.11.2016, 13:51.Fiat Brava ELX 1.6 16V 1998 г.
Коментар
-
За жалост си абсолютно прав.Занапред не скачай в първия срещнат сервиз - тук във форума може да откриеш адреси и телефони на читави майстори , а не на някакви .....................нарочно слагам многоточие!И наистина моли се да я поправят а да не я доовапцат , че криви краставици трудно се изправят.koce73 , Fiat Marea Weekend 1.6 16V 1997 специално пригодена за тежък терен , отскоро и Subaru Forester 2.0 2005 за още по-тежък терен 0895747442
Коментар
-
Константинов написа: Преглед на мнениетоЗа жалост си абсолютно прав.Занапред не скачай в първия срещнат сервиз - тук във форума може да откриеш адреси и телефони на читави майстори , а не на някакви .....................нарочно слагам многоточие!И наистина моли се да я поправят а да не я доовапцат , че криви краставици трудно се изправят.Fiat Brava ELX 1.6 16V 1998 г.
Коментар
-
Аз само ще ти подскажа че помпа от магазина е 80лв. макс 100. Труд половин час.
Ако не са ти върнали старата помпа, много е вероятно и това да не са направили.
И ще ти предскажа как ще ти вземат няколко стотака за за почистване на дюзи. А ефект няма да има никакъв, тъй като това е градска легенда много удобна на всички майстори.
Най-накрая тъй като ще видят че не се отказваш да им висиш на главата, ще ти сменят ламда сондата за още 200лв.
И така ще се оправи колата. Ама не че защото са смятали че е от нея, а защото 200лв. са си 200лв.
Нали не ми повярва че виждам бъдещето обаче?! Аз мога само да гадая, но нещо от опит ми посказва че много от нещата ще излязат истина.Последна редакция от stanleyhacker; 04.11.2016, 19:03.FIAT BRAVO II 1.4 GPL
FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
FIAT UNO 1.5
Коментар
-
stanleyhacker написа: Преглед на мнениетоАз само ще ти подскажа че помпа от магазина е 80лв. макс 100. Труд половин час.
Ако не са ти върнали старата помпа, много е вероятно и това да не са направили.
И ще ти предскажа как ще ти вземат няколко стотака за за почистване на дюзи. А ефект няма да има никакъв, тъй като това е градска легенда много удобна на всички майстори.
Най-накрая тъй като ще видят че не се отказваш да им висиш на главата, ще ти сменят ламда сондата за още 200лв.
И така ще се оправи колата. Ама не че защото са смятали че е от нея, а защото 200лв. са си 200лв.
Нали не ми повярва че виждам бъдещето обаче?! Аз мога само да гадая, но нещо от опит ми посказва че много от нещата ще излязат истина.Fiat Brava ELX 1.6 16V 1998 г.
Коментар
-
Ако са сменили само "патрона" на помпата е толкова към 90-140лв, но ако е цялата помпа с кошницата е над 280лв. Отделно трудът за смяна на помпа на кола с бутилки метан в багажника е повече.
На мен за труд преди 3-4г ми взеха 50лв (с демонтиране на бутилките).Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
spark написа: Преглед на мнениетоАко са сменили само "патрона" на помпата е толкова към 90-140лв, но ако е цялата помпа с кошницата е над 280лв. Отделно трудът за смяна на помпа на кола с бутилки метан в багажника е повече.
На мен за труд преди 3-4г ми взеха 50лв (с демонтиране на бутилките).Fiat Brava ELX 1.6 16V 1998 г.
Коментар
-
Ейй браво бе тия са велики. Помпа се сменя за 30 минути с махането на метана. Помпа втора употреба е 10 лв. Чистене на дюзи струва 5 лв. За спрей и спринцовка. Работа по твоя мотор 1 час. Но проблема ти е че имаш скъсън възсуховод някъде най вероятно на плочката на метана.
Пп към колегите от сервиз "под липите" пичове скивайте кви балъци сме. Правим коли срещу кафе и количка а хората дерът по 280лв за помпа. Не мога ще из сувам на ум.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
S_BANKOV написа: Преглед на мнениетоЕйй браво бе тия са велики. Помпа се сменя за 30 минути с махането на метана. Помпа втора употреба е 10 лв. Чистене на дюзи струва 5 лв. За спрей и спринцовка. Работа по твоя мотор 1 час. Но проблема ти е че имаш скъсън възсуховод някъде най вероятно на плочката на метана.Последна редакция от vasil.georgiev; 05.11.2016, 10:06.Fiat Brava ELX 1.6 16V 1998 г.
Коментар
-
Така, днес си взех колата и положението е следното. Оказва се, че са дублирали регулатора на горивото /надявам се, че това е правилното/. Същият регулатор беше сменен от баща ми с нов преди няма и 3 седмици в Пазарджик. Според тези майстори тъй като бил заместител може да не работи коректно и оттам да идва проблема. Дублирането са го направили с някакъв стар регулатор от Опел Омега и някакви допълнителни маркучи. Тоест сега имам 2 регулатора или нещо подобно. Нямам идея за какво става въпрос и нищо не разбирам от това, което ми каза. Не знам дали това ще има ефект и дали в крайна сметка е нормално колата да е по този начин. Вървенето като че ли действително е по-добре, по-малко забива или поне така ми се струва (може да си въобразявам вече или просто ми се иска). Ще видя и паленето как е по-късно като поизстине колата, защото сега запали лесно, но те са я палили вече. Изисках документа за бензиновата помпа, оказва се, че е Walbro AOU 195 закупена от Спектроматик в гр. Пловдив. В сайта им видях, че е 146 лв, ако я вземеш онлайн 125 лв., като предполагам че сервизите ползват още отстъпка. Ако може поне да ми кажете тая помпа читава ли е горе долу. Прикачвам снимки на дублирания регулатор, за да видите и да кажете има ли някаква логика и може ли така да се кара спокойно.
Fiat Brava ELX 1.6 16V 1998 г.
Коментар
-
rangel88
Коментар
-
rangel88 написа: Преглед на мнениетоЯ само ни светни кой е този сереиз щом си от Пловдив...
Динекспрес така работиха едни време.Fiat Brava ELX 1.6 16V 1998 г.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар